I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
nee, dat hoeftt niett, mijn asus doet datt iig niet, die piept alleen als geheugen of cpu rot is, all er nietts in zit, geeft ie ook geen piepjes.
De mijne wel... A7M266
Als er geen videokaart inzit bijvoorbeeld
Als er geen videokaart inzit bijvoorbeeld
Verwijderd
Zoner AGPkaart gaan mobo's ook piepen normaal gesproken. 't is een testje om te weten of je mobo dood is. En dood mobo zonder AGPkaart piept. Met goed werkende AGP kaart piept je mobo dus niet. Mischien is jouw mobo een uitzondering. Even de gebruiksaanwijzing lezen dacht ik....
ok maar ik zei dus of een mobo zonder ook maar iets erin zou moeten piepen aangezien hij dus helemaal geen geluid maakt en alleen m`n fans aan gaan. Dat lampje op m`n A7V266 gaat nl wel aan. Ik weet al zeker dat m`n cpu dood is maar hoop niet dat m`n mobo nu ook dood is
I'm not as think as you stoned I am
ehmz... als je niets op je mobo vastmaakt... zit er ook geen pc speaker op en nee, dan gaat hij niet piepen 
Verwijderd
Shit, dat wilde ik zeggenOp zaterdag 08 december 2001 02:53 schreef BrZ het volgende:
ehmz... als je niets op je mobo vastmaakt... zit er ook geen pc speaker op en nee, dan gaat hij niet piepen
Maar goed .. je hebt kans dat er gewoon helemaal niks gebeurd als je er stroom op zet.
Zelfs als de PC-speaker is aangesloten zul je niks horen als de voeding geen stroom zet op het mobo om het speakertje van stroom te voorzien.
Pagina: 1