Toon posts:

Verschillen SB 5.1

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij in het KORT vertellen wat de verschillen zijn tussen de verschillende soundblaster 5.1 kaarten/software? Zo zie ik regelmatig de 5.1 oem versie, de live player, de live platinum, audigy.
Ik wil gewoon 5.1 surround sound bij spellen en dvd, zonder al te veel poespas. En waar komen de grote prijsverschillen vandaan?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Zal wel aan mij liggen.
Maar op soundblaster.com staat haarfijn uitgelegd wat elke kaart kan. En welke software bundels erbij zitten.
De prijsverschillen komen omdat de ene kaart meer kan en meer software heeft dan de andere.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik ook nog wel, echter op deze sites zie ik door de bomen het bos niet meer...

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

De Live! Player is de standaarduitvoering (OEM-versie: met alleen driver-CDROM, retailversie in doos verpakt met extra software/game(s)) van de kaart. De Platinum bestaat uit dezelfde kaart én de LiveDrive, een paneel, aangesloten op de moederkaart, met extra aansluitingen e.d., in een 5,25"-sleuf te plaatsen. Da's dus de duurste uitvoering. Maar de gewone Player-uitvoering is in dit geval voldoende. Of je de OEM- of de gewone "retail"-versie neemt hangt van je budget af.

De SB Audigy tenslotte: dat is de opvolger van de SB Live!-kaarten.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

[topic=222919]

[topic=340360]

Dit topic is gesloten.