T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
en hoe wou je dat aangeven?
post?
icq?
end moreover: wat is het nut?
lui die je wil spreken icq je toch ff?
post?
icq?
end moreover: wat is het nut?
lui die je wil spreken icq je toch ff?
Solly, niet gezien
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Lijkt me opzich een beetje ondoenlijk met 35000 users
Ik ben toch malle pietje niet!
Het is dus in principe wel mogelijk, maar het probleem is dat we het dus niet in topix in kunnen bouwen (dat concludeer ik uit die andere topic). Dus helaas...
verder: als je het in een lijst zou pleuren (zoals jij voorstelt) dan is die lijst op de drukste tijden (van 15:00 tot 21:00) ruim 1000 namen groot. niet echt iets wat je wil
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Lijkt me ook onzin .. je kijkt 5 minuten naar dat ding en dan is de lol er wel af.
Ik denk dat het handiger is, om in de oude thread door te gaanOp vrijdag 07 december 2001 21:56 schreef robinvreuls het volgende:
Ik wil niet vevelend doen, maare [topic=321929]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Morgoth: Waarom staat er bij jou een rood plusje bij je status? 
En om weer ff ontopic te komen, ik weet dat topix niet veranderd kan worden, maar om even hypothetical(sp?) the spreken: Ik neem aan dat topix sessions gebruikt? Kijk dan gewoon bij een topic welke sessions gebruikt worden, en bij die posts zit daar dan een knipperend icoontje bij ofzo. Is zo gedaan.
En om weer ff ontopic te komen, ik weet dat topix niet veranderd kan worden, maar om even hypothetical(sp?) the spreken: Ik neem aan dat topix sessions gebruikt? Kijk dan gewoon bij een topic welke sessions gebruikt worden, en bij die posts zit daar dan een knipperend icoontje bij ofzo. Is zo gedaan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()