[FP reacties] foutive reacties omlaag modden

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Tussen de verschillende reacties op frontpage-nieuws zie ik regelmatig reacties die simpelweg onwaar zijn.

op dit bericht komt ergens een reactie "AMD maakt geen chipsets, die hebben meestal VIA chipset".

Momenteel is er geen echte mogelijkheid om dit soort onzin te voorkomen. Mij lijkt het dan wel eens handig als er een moderatie-optie van "-2 praat geen poep" of voor mijn part "-10 ga maar weer met lego spelen want van computers heb je duidelijk geen verstand getuige deze opmerking dus houd je n00b-smoel maar" komt >:)

En er mag nog eens een optie "-1 leer het verschil tussen Mb en MB eens"... Ik zag vandaag weer een advertentie voor een PC met 256 megabit (Mb) RAM geheugen in de krant.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Helemaal mee eens, soms staan er echt de domste reacties tussen, en ook mensen die het verschil niet snappen tussen Mb en MB kan ik ook niet tegen. Zo zie je vaak dat mensen UPC ofzo 'hebben' en niet hoger komen dan 5kbps. Lekker dan, dat is dus 0,625kBps (kilobytes dus).

Er moet vind ik ook iets verzonnen worden tegen MS-flamers. Dat MS een instabiel OS maakt is onzin, ik denk eerder dat de flamers geen moer verstand hebben van hoe windows werkt en brakke hardware/drivers hebben. Het is toch jammer voor MS dat ze zoveel nogetieve reacties krijgen, terwijl ze een OS maken dat perfect werkt als je ermee om kan gaan?

Het derde wat ik wilde toevoegen is dat je op de een of andere manier eigenlijk niet zou mogen posten als je het betreffende artikel niet eerst in z'n geheel gelezen hebt. Vaak genoeg zie je lui in een artikel over Intel al direct flamen op Intel en AMD gaan roepen. Zonde natuurlijk, ook al ben ik zelf ook pro-AMD.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Mag deze naar /16 :?
Daar hoort die meer thuis :) Dit gaat namelijk over de moderaties :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja hoor, dat mag wel