VisualBoy Advance was dacht ik een goede. Maar alleen maar zelfgemaakte spellen erop spelen (of freeware) he? Anders issut illegaal
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Die is idd wel leuk, alleen met Pokemon Crystal is het beeld een beetje geblurred.
Ik weet niet of het bij iemand anders ook zo is of dat het het aan misschien aan het spel ligt.
Trouwens altijd wanneer ik op de VisualBoy speel is mijn processorgebruik 100% terwijl ik vind dat het niet zo'n zwaar programma is.
Dit vind ik niet zo leuk, want dan duurt het nog langer voordat mijn koetje (RC5) leeg is
Ik weet niet of het bij iemand anders ook zo is of dat het het aan misschien aan het spel ligt.
Trouwens altijd wanneer ik op de VisualBoy speel is mijn processorgebruik 100% terwijl ik vind dat het niet zo'n zwaar programma is.
Dit vind ik niet zo leuk, want dan duurt het nog langer voordat mijn koetje (RC5) leeg is
Verwijderd
http://www.emu-zone.net/ voor al je GBA toestanden + meer
http://vboy.emuhq.com voor Visual Gameboy. Een zeer goede emulator waar alle nieuwe roms mee zijn te spelen.
http://vboy.emuhq.com voor Visual Gameboy. Een zeer goede emulator waar alle nieuwe roms mee zijn te spelen.
nee hij vraagt alleen naar de emulatorOp zaterdag 08 december 2001 20:47 schreef vuiniszak het volgende:
is dit geen warez request?
deze is net zo goed als boycott maar je moet maar ff zien welke je makkelijker vind werken:
http://vboy.emuhq.com/index.shtml
Ik gebruik visualboy advance
http://vboy.emuhq.com/index.shtml
Ik gebruik visualboy advance
Staat toch echt in de FAQ dat dit niet mag hoor:
Uit de FAQ
• Mooi, ik kan hier dus wel alles vragen over Roms en emulators?
Nee, helaas gaat die vlieger niet op. Roms en emulatoren zijn ook illegaal. Dus dat hebben we liever ook niet. Roms zijn net zo goed broodroof als het kopieren van games.
There is no magic.
roms zijn broodroof, idd, maar emulators? Volgens de disclaimer van elke emulator maker zijn de emulators bedoeld om je eigen zelfgemaakte spellen op te testen. En nog meer geklets, ziet er legaal uit.
Verwijderd
Emulatoren zijn niet illegaal. Nintendo is vaak genoeg naar de rechter gestapt om dat te weten te komen.
Die referentie naar emulators in de faq is onzin. Er zijn duizenden sites waar gewoon over emulators wordt gedicussieerd. Als emulators verboden zouden zijn, zouden die sites wel verdwijnen. Het enige wat verboden is zijn roms. Dus zolang er gepraat wordt over emulators en geen links gegeven worden naar roms, is er niets aan de hand.
Die referentie naar emulators in de faq is onzin. Er zijn duizenden sites waar gewoon over emulators wordt gedicussieerd. Als emulators verboden zouden zijn, zouden die sites wel verdwijnen. Het enige wat verboden is zijn roms. Dus zolang er gepraat wordt over emulators en geen links gegeven worden naar roms, is er niets aan de hand.
Hallo als hier gevraagd wordt naar een emy voor de GBA dan is dat tog echt niet om je eigen spellen op te testen hoor
There is no magic.
Verwijderd
Daar gaat het niet om. Het gaat erom of emulators opzich illegaal zijn en dat zijn ze dus niet. Hij vraagt naar een volkomen legaal stukje software. Zolang de rechter zegt dat emulators legaal zijn, mag je ze gewoon verspreiden.
Die discussie is al zou oud als Methusalem. Emulators zijn niet illegaal. Nintendo en Sony hebben het al met heel wat rechtzaken geprobeerd om makers ervan door de knieen te laten gaan (zoals Bleem!) maar dat is ze nooit gelukt. Een rom van een bestaand spel is daarentegen wel illegaal. Dat is gewoon een kopie van iets waar duidelijk copyright op rust. Dat is dus wel broodroof.
Ik denk dat het zo in de FAQ staat omdat een link naar een emulator vaak ook een site betreft die Roms aanbied. En dat is dus ongewenst op tweakers.net
Maar de discussie die hier gehouden wordt is welke emulator nu het beste is. Dat wil niet zeggen dat de mensen die ervaringen hebben met illegale roms en die mag hier dus in theorie gehouden worden. De praktijk zal wel zijn dat iemand een link post naar "download-hier-2001-verschillende-roms" en dat het dus niet mag volgens de FAQ. Kwestie van gebrek aan discipline
Ik denk dat het zo in de FAQ staat omdat een link naar een emulator vaak ook een site betreft die Roms aanbied. En dat is dus ongewenst op tweakers.net
Maar de discussie die hier gehouden wordt is welke emulator nu het beste is. Dat wil niet zeggen dat de mensen die ervaringen hebben met illegale roms en die mag hier dus in theorie gehouden worden. De praktijk zal wel zijn dat iemand een link post naar "download-hier-2001-verschillende-roms" en dat het dus niet mag volgens de FAQ. Kwestie van gebrek aan discipline
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
o jaOp zaterdag 08 december 2001 21:34 schreef _MRT_ het volgende:
[..]
nee hij vraagt alleen naar de emulator
Ik hou het erop dat emu's grijs zijn. En ik heb in goed overleg besloten emu's/roms verhalen liever niet hier te willen hebben. Vandaar dat deze dicht gaat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()