Geen OGR recycle binnenkort

Pagina: 1
Acties:

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Er is een nieuw .plan bij dnet.
nerf@distributed.net
Login: nerf Name: Chris Hodson
Directory: /home/nerf Shell: /usr/local/bin/tcsh
Last login Fri Dec 7 14:33 (GMT) on ttyp1 from [hidden]
Mail last read Fri Dec 7 15:34 2001 (GMT)
Plan:
:: 07-Dec-2001 15:17 (Friday) ::
Good news/bad news:

I have been working on a method to automate the process of determining when an OGR stub is "completed." That is, when it has been done by two separate sources who agree on the result. When this is finished, we will be able to quickly determine which stubs still need to be done, and when an OGR project can be called complete.

Unfortunately, due to some personal issues, my access to computing resources will be extremely limited in the near future. As an aside, if you happen to know of an opening for an HP-UX sysadmin who is willing to travel, drop me a line. Australia or the US preferred.

Regrettably, I haven't made enough progress yet to be able to recycle OGR-24 and OGR-25. Being able to recycle is one of our highest priorities, not only so we can finish OGR-24 and -25, but so we can continue to 26...31.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
OGR-31 :?

Dit gaat dus nog een hele tijd door naar verwachting?

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dit laat het wat blijken dat distr. wazig is
en niet echt prof.
iets van we zijn er wel mee bezig maar of we het afmaken weet ik nog niet.
misschien zijn we al klaar, ach ja nou en.
gaan we toch nog een nieuw project beginnen.

deze indruk laat het bij mij achter of zie ik het totaal verkeerd
(ik overdrijf misschien wat maar begin daar nou niet over te zeuren, krijgen we weer zo'n welles nietes verhaaal)

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:29
GP500, wat hij bedoelt is dat ze OGR-24 en straks OGR-25 niet kunnen afsluiten omdat ze niet weten of alle stubs zijn verwerkt.

Waar hij mee bezig is het is automatiseren van de check of een stub is verwerkt en deze als "completed" kan worden vermeld. Als deze check werkt dan kunnen relatief makkelijk niet retour gekomen stubs opnieuw uitdelen en hierdoor sneller een einde aan een project maken.

Omdat deze check nog niet werkt blijven de OGR26 en hoger nog in de ijskast bij Dnet.

Maar wat denk je als Rc5-64 is afgelopen??? Dan wordt rc5-72 gestart, misschien niet meteen maar dat is wat ik hier en daar op irc bij dnet heb opgevangen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Verwijderd

[mod break]
Je moet mensen in hun waarde laten, het wordt een beetje vervelend dat in elke rc5/ogr thread mensen de andere projecten lopen te promoten en dnet lopen af te zeiken
[/mod break]

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

[idem dito]

DPC Team ColdFusion

• DSmarty
  • Niet online
Beide heren --> Dit is absoluut niet de bedoeling.
Ook op een forum worden normen en waarden gehanteerd, iedereen is vrij om zijn/haar project te kiezen en trolls in threads van projecten waar jij blijkbaar niet mee bezig bent zijn ongewenst.

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb het helemaal niet over een ander project :?

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 10:56 schreef gp500 het volgende:
ik heb het helemaal niet over een ander project :?
Wakker worden :)

Ik heb twee reacties boven mijn vorige post geedit en in de post gezet: Beide heren --> blabla
Waaruit je kan concluderen dat het Mar en Jolly betreft.
Jij komt er een keer genadig vanaf :+

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik ben ERRUG benieuwd naar een vervolg op RC5-64
Ik weet dat RC5-72 TE lang gaat duren, maar dat terzijde :)

Er komen de laatste tijd ook zooo weinig OGR-24 stubs binnen.. Als je 1 stub flusht, heb je grote kans dat je op #1 staat van de wereld :)

Closen maar, als je het mij vraagt ;)

Zodra OGR-26 begint, zal QU|CCC zich daar ook op gaan storten (letterlijk en figuurlijk) :P

• squaddie
  • Laatst online: 14:29
Dat zouden ze wel willen, maar ze zijn er nog niet achter of alle OGR-24 stubs uitgerekend zijn, dus kunnen ze nog niet sluiten.

Mocht er later blijken dat er nog gaten inzitten of fout uitgerekende stubs bijzitten dan geeft dat niet bepaald goede reclame voor je project/organisatie. Ik geloof niet dat dnet daarop zit te wachten.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Pagina: 1