Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
Verwijderd
Ik heb een koperen spacer voor een athlon...en die past perfect...werd zelfs koeler!!
enneee.......spul op de core??? nou bij mij zat er niets op hoor!
enneee.......spul op de core??? nou bij mij zat er niets op hoor!
Verwijderd
ik had ook zo'n zilveren voor een athlon, en die past niet op me xp..
kheb me waterblok er gewoon opgezet..
kheb me waterblok er gewoon opgezet..
Verwijderd
Ja dat moet koelpasta zijn, gewoon met wat pleepapier en wat eau de toilette, alcohol, wasbenzine, ruitenreiniger, etc etc eraf halen.
Bull-shit of je moet je spacer gemod hebbenOp vrijdag 07 december 2001 23:52 schreef igor het volgende:
Ik heb een koperen spacer voor een athlon...en die past perfect...werd zelfs koeler!!
op hoor!
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
Op zaterdag 08 december 2001 00:15 schreef MadMarky het volgende:
Het lijkt me dat dat blauwe spul gewoon koelprut is

Die underfill, dat blauwe laagje over en naast de cpu, dat is die blauwe onzin, het is geen koelpasta. Het heeft zelfs een functie.
Maar goed, lees het volgende article. en je bent compleet de expert op dit gebied. zodat je in de toekomst geen onzin blaat dat het koelprut is.
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1542
Bedankt!
Peltier: bijzonder bedankt.
Peltier: bijzonder bedankt.
Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
Maar...
mag de siliconenlaag nu wel of niet verwijderd worden (bovenop de core)?
Of alleen ASII op de koeler?
De link geeft daar geen uitsluitsel over.
Ja, dat geeft het dus wel. Niet eraf halen, lijkt nodig te zijnOp zaterdag 08 december 2001 21:42 schreef mcp20366 het volgende:
Maar...
dat silicon is silicium (das je core zelf) dus daar kan je beter niet aan gaan veilen of schuren
Verwijderd
Hoe weet ik nou dat ie dat bedoeld

Maar nu weet ik het wel, ik had namelijk geen flauw benul wat het was.
Aangezien hij op de core zei dachtik dat hij ook letterlijk en figuurlijk óp de core bedoelde.
Maar nu weet ik het wel, ik had namelijk geen flauw benul wat het was.
Aangezien hij op de core zei dachtik dat hij ook letterlijk en figuurlijk óp de core bedoelde.
Ik bedoelde ook letterlijk op de core.
Maar ik begrijp dat die siliciumlaag voor uitzettingsverschillen nodig is. Dus ik laat die maar zitten.
Ik dacht alleen dat de koeler met ASII in direkt kontakt met de core beter zou koelen. (zeker na vlakmaken).
Maar dat lijkt dus teveel stress op de core te geven.
Maar ik begrijp dat die siliciumlaag voor uitzettingsverschillen nodig is. Dus ik laat die maar zitten.
Ik dacht alleen dat de koeler met ASII in direkt kontakt met de core beter zou koelen. (zeker na vlakmaken).
Maar dat lijkt dus teveel stress op de core te geven.
Pagina: 1