Toon posts:

Packarbell hell lijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen.

Mijn ouders hebben en packarbell imdia van maart dit jaar.
de brander is een 8*4*32 van philips de 4801.

Nou haalt deze brander geen 8* branden meer.
dit is nu een maand.

Volgens packard hell ligt het aan mijn @home internet
dus de netwerk kaart. Na al hun raad??? te hebben gevold doet deze brander het nu nog maar op 3x fikken.
Dus maar effe system restore.

Wat moet ik nu tegen die kut eikels zeggen zodat er een nieuwe brander komt??.

Het kan niet aan mijn netwerk kaart liggen want deze ligt er al 6 maanden in. en het leukste is dat als je dma weer aan zet deze dat de fikker het volgens windows niet een dma ondersteunt is deze brander nou kapot of is ie steken blind.
IK gebruik philips schijven en TDK platinum en Nashua.
Deze moeten toch branden.
En hoe doen deze schijven het bij jullie????

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:09
Op vrijdag 07 december 2001 19:55 schreef SAM11 het volgende:

En hoe doen deze schijven het bij jullie????
slecht >:)
wij hebben geen pb's hier op got.
wel vaag programma
kun je niet zo'n gastje de pc laten nakijken ??

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit zelf op een ict opleiding en heb zelf een dell
P4 1,8 en rim geheugen samen met een plextor 16* brander.
dit systeem brand je ballen eraf.

maar die packardbell moet gewoon op 8* branden.
Of is het nou zo dat die brander gewoon na een half jaar op is????????

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 21:43

DarkSide

theres no place like ::1

Vindt het vaag dat internet te maken heeft met de brandt snelheid. Of je moet iets downloaden en meteen branden.
Verder denk ik dat je gewoon garantie kan claimen. Sterker nog moet claimen. Je hebt een apparataat gekocht met bepaalde specificaties en daar wordt niet aan voldaan.
Dus gewoon een nieuwe eisen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mijn phillips brander deed dit ook, nieuwe 24x phillips cd's erin en branden op 8x gaat weer perfect.
misschien dat dit werkt ?:

en anders net zo lang door blijven zeuren voor een nieuwe fikker.

Verwijderd

als je ze klem wilt zetten?
Dan fik je een backup van je systeem. Trek je alles eruit, dus precies zo maken zoals jullie hem hebben binnengekregen en gebruik je de restore cd om hem weer origineel te maken. Vervolgens log je een nieuwe call en laat je hun het lekker uitzoeken. Ik weet niet hoelang die boeren van PB garantie op hun zut geven, maar ik mag aannemen dat dat minimaal een jaar is, dus als ie het niet goed meer doet (op 8 speed dus) dan moeten ze hem vervangen. Dat zullen ze ook wel doen, maar wat je nu hebt staan is een zgn. "niet gesupporte" configuratie. En die eikels weten niet beter of vinden het fijn om mensen te naaien. Waarschijnlijk het eerste want die support zooi zijn allemaal geoutsourcede mensen die 9 van de 10 keer van een blaadje lezen. Maar als je configuratie origineel is, en dus wel gesupport, dan gaan ze (nadat je al hun ellendige advies hebt opgevolgd) het driveje uiteindelijk wel vervangen. 1 advies... koop geen packard bell meer in de toekomst :+
Laat ff weten of het uiteindelijk gelukt is, ben ik wel benieuwd naar.

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor het advies maar nog ff dit

Hoe branden platinum, philips en nashua cd's bij jullie??

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 21:43

DarkSide

theres no place like ::1

Gebruik zelf bijna altijd premium philipsjes.
Geen klachten.
Branden keurig op 12x (heb geen snellere brander)
Maar ook sony's/TDK's/BASF's en zowat elke cdr fikt bij mij op 12x.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Bell nooit de Packard hell lijn, 105 centen per minuut kost dat, en je krijgt er geen advies voor terug. Een groot gelul dat het aan je netwerk kaart ligt, ze willen gewoon dat je internet via de kots :r rukmodem van ze..

Ik heb een kennis en die heb dus een Packard Hell en het is ook zo'n imedia en het is een klote ding, branden duurt inderdaad lang (4x ofzo ipv 8x) alleen de DVD is goed, dat is nl. een pioneer *D

Koop desnoods een andere brander, is goedkoper dan een uurtje Packard Hell..

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36

markvt

Peppi Cola

of koop een echte pc :+

Ik zou toch eens proberen met een andere windows versie erop, www.packardbell.org staan alle drivers.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
No offense,maar laat jij je ouders een PB kopen als tweaker zijnde????

* DJSmiley gunt dat niemand :)

gewoon fatsoenlijk kassie, en ghostje :)

Weet je hoe brak een PB is, met Win ME, Feddie Fish, Topografie, 20 routeplanners, compuserve, easy cd verneuker, en nog veel meer van die brakke software??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 07 december 2001 22:07 schreef CB het volgende:
Bell nooit de Packard hell lijn, 105 centen per minuut kost dat, en je krijgt er geen advies voor terug. Een groot gelul dat het aan je netwerk kaart ligt, ze willen gewoon dat je internet via de kots :r rukmodem van ze..

Ik heb een kennis en die heb dus een Packard Hell en het is ook zo'n imedia en het is een klote ding, branden duurt inderdaad lang (4x ofzo ipv 8x) alleen de DVD is goed, dat is nl. een pioneer *D

Koop desnoods een andere brander, is goedkoper dan een uurtje Packard Hell..
Nee, jij praat lekker helder. Die prijs is dus helemala niet waar |:( |:(

* TERW_DAN haat n00bs die zomaar wat blaten zonder dat ze weten waar ze het over hebben

en die tip dat je je system config terugzet gaat niet werken, komen we vanzelf achter. Een brander is hooguit een 30 minuten troubleshooten. Als je een beetje meewerkt kan dat zelfs nog korter. Dus ipv moeilijk te doen, had je allang een nieuwe fikker kunnen hebben.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 22:19 schreef terw_dan het volgende:

[..]

Nee, jij praat lekker helder. Die prijs is dus helemala niet waar |:( |:(

* TERW_DAN haat n00bs die zomaar wat blaten zonder dat ze weten waar ze het over hebben

en die tip dat je je system config terugzet gaat niet werken, komen we vanzelf achter. Een brander is hooguit een 30 minuten troubleshooten. Als je een beetje meewerkt kan dat zelfs nog korter. Dus ipv moeilijk te doen, had je allang een nieuwe fikker kunnen hebben.
nee klopt de prijs is 21 cent per min.
:)

maar ff over alles in oude staat terug brengen helpt wel want in het sys van PB is namelijk verwerkt wat er in de comp zit dus als je hem remastered met alles wat er bij is gekomen geheugen netwerk noem maar op dan heb je kans dat dit fout gaat.

wat je misschien kunt proberen in systeem de brander eruit flikkeren met smart restore dan hardware de brander opnieuw installeren.

als dit niet helpt 3 jaar garantie erbij kopen dan moeten ze langs komen want dan heb je onsite garantie bij geen extra garantie is het pick up return garantie dan komen ze ook echt niet de eikels heb die dingen verkocht maar ja fouten maken we allemaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Hee een packardbell koste maar 1100 in de pc prive van mijn vader. Alles draait goed. Nou ja de monitor is ooit vervangen de boxen, werkgeheugen.

ok nou heb ik die pb al veel verbouwt een dim van 256 een Geforce 2 pro 64 ons pa houdt van race spellen.
Winxp draait super nooit geen last van en is nog nooit vastgelopen tijdens het spider solitaire van ons mam

Maar voor winme is het huilen, easy verneuker wij gebruiken nero. alleen die fikker is wordt er kost :r van.
ik heb nog wel een liton liggen van 12* maar ja garantie 1 jaar op alles maakt niet uit is dus vervangen

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je kunt ook je netwerkkaart eruit halen en dan eens kijken hoe snel hij brandt. Ongetwijfeld nog even langzaam maar dan kun je die helpdesk tenminste zeggen dat het in geen geval aan de netwerkkaart ligt.

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:11
TDk cd's kon ik ook maar op 4 speed branden.
Met philips heb ik nog nooit probs gehad, en ik enk dat je beter ff naar philips support kunt mailen.

Verwijderd

Nee, jij praat lekker helder. Die prijs is dus helemala niet waar
* terw_dan haat n00bs die zomaar wat blaten zonder dat ze weten waar ze het over hebben

Hallo ik heb die gasten zelf moeten bellen, om die modem van mijn kennis aan de praat te krijgen en toen was dat zeker 105 centen (1,05 gulden, 48 eurocent) per minuut, en ja die Packerd Ballservice is klote. Jij werkt daar zeker... Nou tip neem een cursus computeren voor beginners, begin maar met Dos 1.0. Die gasten daar begrijpen echt helemaal niets....Ben geen Noob...laters

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

Nou, dat ben ik niet met je eens. ik heb zelf ook een PB en heb ook wel es de lijn gebeld. volgens mij zijn (sommige) echt wel professioneel. En wat die brander betreft. er zal wel iets niet goed zijn in je software of stuurprogramma;s. Ik heb er ook geen last vanb... >:)

Deze advertentieplaats is te huur!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 08 december 2001 16:54 schreef CB het volgende:

Hallo ik heb die gasten zelf moeten bellen, om die modem van mijn kennis aan de praat te krijgen en toen was dat zeker 105 centen (1,05 gulden, 48 eurocent) per minuut, en ja die Packerd Ballservice is klote. Jij werkt daar zeker... Nou tip neem een cursus computeren voor beginners, begin maar met Dos 1.0. Die gasten daar begrijpen echt helemaal niets....Ben geen Noob...laters
:Z :Z

In de tijd dat het nummer idd 1,05 kostte was de euro er niet eens |:(

Of je was buiten de garantie en belde ja naar extra source, dat is idd wat minder, daar zitten de n00bs in Wijchen gelukkig niet. (en geloof je het niet, jammer dan voor jou)

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een nieuwe brander van packardbell ben mijn pc alleen 10 dagen kwijt. maar ik krijg een nieuwe als die brander ook niet goed brand een hele nieuwe pc!!!!!!!!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:47
Ja, Packard hell is niet wat. En ook nog betalen voor een hulplijn, aso gewoon. Maar goed misschien heb je hier iets aan: Philips branders houden van Philips CD-R of CD-RW. Anders koop je gewoon een AOpen, Plextor brander of Lite-on, tegenwoordig zijn die niet zo duur meer.