Oke guy's
Dutch Server (map rotate
), 24 players, ping 45
62.194.71.216 
Zet ff [GoT] voor je naam
Dutch Server (map rotate
Zet ff [GoT] voor je naam
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
(Try it)Op vrijdag 07 december 2001 20:45 schreef KDZ het volgende:
HACKEN DIE SERVER!!
dan kan ik met me clannetje er ook op spelen, en dan woepen we jullie aarsen!!
Dat is idd minder zeg, terug ermeeOp vrijdag 07 december 2001 22:31 schreef Mister_X het volgende:
godverdomme, heb net RTCW voor 120 piek gehaald, wil meteen het i'net op, "INVALID CD KEY" wat is dat nou voor een hoeren gelul, ja sorry hoor, ben beetje chagy nu!
nee, als ie gejat is dan staat er BANNED cd key, tell me if i am wrong, nu zegt ie foute key, geen ingebruikte, vaag, als ik steeds bij optie cd-key kijk zie ik steeds de laaste 2 cijfers ontbreken, voeg ik ze weerbij is ie weer valid maar kan geen servers op.Op vrijdag 07 december 2001 22:37 schreef Braadkip het volgende:
[..]
Dat is idd minder zeg, terug ermee
Bovenstaande server is iig cracked! (geen cd-key nodig dus)
(Kip voelt met je meeOp zondag 02 december 2001 11:15 schreef Bass64 het volgende:
k heb het gefixed
gad in de game dir naar MAIN
daar open je met kladblok/nodepad
deze bestand rtcwkey
daar vul je in het blokje de laaste 2getallen goed in
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Verwijderd
sure sureOp vrijdag 07 december 2001 20:45 schreef KDZ het volgende:
HACKEN DIE SERVER!!
dan kan ik met me clannetje er ook op spelen, en dan woepen we jullie aarsen!!
Verwijderd
Idd, ik kon geen eens connectenOp donderdag 13 december 2001 19:49 schreef Bert-Jan het volgende:
die server is trouwens niet echt operationeel geloof ik (ping >800 en een heelee grote packet loss)jammer dan
Zal wel een hele relaxte server zijn in de tijd dat ie up is. 16 KB upload (als je geluk hebt)*** Looking up 62.194.71.216
-
*** Resolved 62.194.71.216 to node-c-47d8.a2000.nl
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq