Toon posts:

Trillend Beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een 21 inch monitor, de Multisync XP21 van NEC.
En ik zit met een vervelend probleempje. De monitor trilt als ik deze aanzet, nu het stomme.... niet altijd. Het lijkt wel alsof die het doet als die geen zin heeft. :) , de ene keer doet ie het een week goed en de andere keer blijft ie het constant achter elkaar doen. Sinds dit zeer irritant is vroeg ik me af of iemand misschien weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

B.V.D.

Verwijderd

Heb je het niet toevallig alleen bij bepaalde resoluties ?(bijv. tijdens een laad-menu van een spel)

De meeste problemen doen zich niet willekeurig voor, en het ontdekken van de omstandigheden waaronder het optreedt, is vaak al de halve oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Neej, het kan overal, gewoon in Windows of in een spel, het is willekeurig en op elk moment.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

trillend net als wanneer je degaussed ?

of wat voor trilling ?

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Topicstarter
Nope, degaussen heeft geen zin, het is erg raar, ik snap het echt niet. Nu doet ie het niet, maar vanmiddag wel.... gewoon echt *****! :P

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het degaussen gaat veel explosiever en dit is gewoon rustig, maar wel zo dat het erg irritant is.

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Heb je connector al van je videokaart gehaald?
zo nee:
- Los halen
- Contact spray op de connector spuiten (GEEN siliconen spray!!)
- Verder effe alle stof wegblazen.
- Connector er weer op en gaan met die bak.

Heb ik ook is gehad met me monitor. Het kl#te ding lekker trillen. Ik het ding mee gehad naar een lan en toen deed ie het weer.

Waarschijnlijk de connector niet helemaal clean geweest :z

Veel suc6

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 22:06 schreef DinoRacer het volgende:
Heb je connector al van je videokaart gehaald?
zo nee:
- Los halen
- Contact spray op de connector spuiten (GEEN siliconen spray!!)
- Verder effe alle stof wegblazen.
- Connector er weer op en gaan met die bak.

Heb ik ook is gehad met me monitor. Het kl#te ding lekker trillen. Ik het ding mee gehad naar een lan en toen deed ie het weer.

Waarschijnlijk de connector niet helemaal clean geweest :z

Veel suc6
Hij doet het ook op een andere pc...... Dus dat is het waarschijnlijk niet. Of het is de connector van de Monitor zelf.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat trilt er precies? Trilt het beeld op en neer of heen en weer? Of verandert de helderheid ritmisch?

Verwijderd

Heb je één of andere storende transformator, of een andere magneet dichtbij je monitor staan ?
Zet die effe wat verder weg.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, geen magneten of mobieltjes. En het trilt horizontaal, beetje in het midden meestal. Net alsof er beestjes onderdoor kruipen. Echt vaag.
Pagina: 1