Proud member of Tacopsclan [CLS]
hoor je toch wel van jolt als je daar een server huurt?
en anders heb je altijd nog een pass nodig
It seemed like a good idea at the time
Precies. Je krijgt altijd access van Jolt. Als je dus geen webadmin URL hebt gekregen probeer je dus illegaal de webadmin te gebruiken. Dit mag nietOp vrijdag 07 december 2001 20:56 schreef Strumxector het volgende:
hoor je toch wel van jolt als je daar een server huurt?
De webadmin is gewoon een page op hetzelfde IP als je server. Alleen met een andere poort.
Over welk spel heb je het trouwens? Unreal of UT?
Het gaat om UT, en ze zijn wel eerlijk aan de server gekomen
Feyenoord!
Er moet meestal ook nog een poort bij, aangezien Jolt vaak op 1 IP meerdere servers draait.
7777/7778 voor de server en
8080 voor de webadmin vaak
8080 voor de webadmin vaak
It seemed like a good idea at the time
Jolt gebruikt niet alleen standaard poorten dus grote kans dat het een andere port is
Hmm iemand nog een idee welke poort hewt zou kunnen zijn?
Ik heb dezelfde poort als de server al geprobeerd maar dat werkt niet??? Misschien nog een kansje dat jolt zijn eigen remote admin systeem heeft.
En ja, we betalen gewoon voor die server,
En ja, uiteraard heb ik wel de adminpass
Ik heb dezelfde poort als de server al geprobeerd maar dat werkt niet??? Misschien nog een kansje dat jolt zijn eigen remote admin systeem heeft.
En ja, we betalen gewoon voor die server,
En ja, uiteraard heb ik wel de adminpass
Stuur een mailtje naar Jolt.
Er zijn wel andere manieren, naar die ga ik niet hier uitgebreid bespreken. Clans lenen namelijk vaak de server van een andere clan, en dan geven ze het adminpass ook even. Maar clans zullen niet blij zijn als ze webadmin ook weggeven als ze adminpass weggeven.
Er zijn wel andere manieren, naar die ga ik niet hier uitgebreid bespreken. Clans lenen namelijk vaak de server van een andere clan, en dan geven ze het adminpass ook even. Maar clans zullen niet blij zijn als ze webadmin ook weggeven als ze adminpass weggeven.
Heb je daar een beter link bij want ik vind die site zo wazig als wat....Op Sunday 09 December 2001 13:02 schreef loona35 het volgende:
zie server FAQ www.jolt.co.uk
Please..
Pagina: 1