Toon posts:

RTCW en f*cked up skies + fov

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heho

Heb een Geforce2GTS en had eerder met een Geforce 256 in QIII een probleem: hele lelijke skies en sommige andere textures ook. Dat was toen op te lossen door EEN (weet bij god niet meer welke) string in de cfg te zetten...had iets met compressen van software of textures te maken.
Nu in RTCW heb ik schijnbaar hetzelfde geintje: hele lelijke blokkerig zwartwitte skies. Wie o wie weet hoe ik hier iets aan kan doen ???

2e puntje: ik ben gewend mijn shooters op field of vision=115 graden te zetten. Als ik "/cg_fov 115" in RTCW doe, krijg ik de melding dat dat een cheat zou zijn (nou ja!!! :+)...onzin natuurlijk, maar hoe kan ik dan cheats enablen??? Ik haat cheats, maar wil verd*mme gewoon een bredere fov! Dit kon in de MP test nog wel gewoon!

anyone, anyone ???

Verwijderd

Topicstarter
ok, die cheat enablen heb ik nu in een andere topic gevonden, sorry, maar 1e probleem staat nog open :-)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:01
ga eens klooien met de kleurdieptes

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo het idee dat dat niet zal werken :+

Verwijderd

Topicstarter
He!
je hebt gelijk, dat werkt wel! (dacht dat ik het al geprobeerd had, niet dus). Bedankt!
Maar eh...Gf2 en athlon 900 schiet niet echt zo heel erg op in 32-bit, dus als iemand nog een andere oplossing zou weten...
(in QIII heb ik het op weten te lossen in 16-bit, dus het " moet" kunnen)

• Begbie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01 22:09
speel jij op 32 bits??
ik zie echt geen verschil tussen 16 of 32 hoor.. zeker niet als ik loop te fraggen als een idioot
frames come first

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

Verwijderd

Zo hey gochem zie je geen verschil tussen 16 en 32 bits
Hoop wel voor je dat je het verschil tussen je vriendin en je schoonma ziet :P

TRUE frames FIRST

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 07:30

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op donderdag 27 december 2001 15:50 schreef EviLED het volgende:
Zo hey gochem zie je geen verschil tussen 16 en 32 bits
Hoop wel voor je dat je het verschil tussen je vriendin en je schoonma ziet :P

TRUE frames FIRST
zo groot is het verschil tussen 16 en 32 bit is het niet hoor, alleen bij sommige plaatjes kan je het goed zien
Pagina: 1