Toon posts:

Scroll werkt niet in spellen met Mouseman Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voordat jullie mij hier uit flamen:
Ik heb de search optie gebruikt en alle +/- 12 topics hier over gelezen maar ik had daar niks aan. De hoeveelheid CAPSLOCK is ook erg veel, maar ik vond het nodig :P

Ik heb net een logitech Mouseman Optical Wheel gekocht, alles doet het perfect (WinXP gebruik ik), behalve dat ik in spellen (bijvoorbeeld RTCW) mijn wiel en Duimknop niet kan gebruiken. In een topic werd gezegd:
1) dat je de nieuwste mouseware moest installeren voor het desbetreffende besturingssysteem. CHECK
2) dat je een mouse registry file moest dloaden van logitech.com KAN Ik NIET VINDEN (STAAT NIET OP DE SITE)
3) dat je de file gamewheel.exe moest dloaden, NERGENS TE VINDEN

Zou iemand me kunnen helpen ?( ik heb al de helpdesk geprobeerd maar die heeft er geen verstand van :( )
Alvast heel erg bedankt,

Xoover

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24

The Legend

*Plop*

OS ?

[EDIT]

http://www.logitech.com/pub/techsupport/mouse/game_whl.exe

Stond idd niet meer op de site geloof ik, geintegreerd in de nieuwe drivers dacht ik :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

[topic=341828]

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Topicstarter
Misschien had ik het er te onduidelijk ingetyped, maar mijn OS is Windows XP Professional,
alvast bedankt,

Xoover

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem in unreal. Je kon (in de oudere drivers van logitech) instellen de SCROLLING SIZE onder het tab blad buttons. deze staat standaard op 3 lines geloof ik,
die moet je op none zetten dan werkt het.

De laatste keer dat ik een nieuwe driver installeerde was de optie none hieruit verdwenen, dan werkt het dus niet. in versie 9.10 zit het wel, in 9.41 niet volgens mij.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24

The Legend

*Plop*

Op vrijdag 07 december 2001 23:02 schreef Xoover het volgende:
Misschien had ik het er te onduidelijk ingetyped, maar mijn OS is Windows XP Professional,
alvast bedankt,

Xoover
Ik had weer eens slecht gelezen |:(

:)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Whoopie,
hij doet het eindelijk, ik had dankzij die link naar een andere topic (wat ik in search niet kon vinden) de registry files van win98 gedownload, ge"installeerd, gereboot en hij doet het,
allemaal heel erg bedankt,
Xoover
Pagina: 1