Ik heb ADSL basic van euronet en als ik een bestandje wil uploaden met msn of icq gaat dit niet. Zijn er meer mensen met het zelfde probleem????????
En zijn er al mensen die ook een oplossing hebben gevonden ??????? dit is namelijk Erguhhhh Irritant
Als de modem is getweakt dan kan je dat inderdaat niet doen.
Hij is niet getweaktOp vrijdag 07 december 2001 19:46 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Als de modem is getweakt dan kan je dat inderdaat niet doen.
Verwijderd
Heb je een firewall, of zit je op internet via een (thuis)netwerk? Dat zou namelijk wel eens problemen kunnen opleveren bij bestandsuitwisseling.
Verwijderd
heb ik ook met @home.. zit ook in een netwerk.. ennehhh jah das kut, kan bijna met niemand berichten versturen
Getweaked kan het wel, moet je alleen ff wat poorten doornatten
Verwijderd
Dan moet je je firewall uitzetten.... anders gaat het inderdaad niet.Op vrijdag 07 december 2001 19:03 schreef Regkid het volgende:
Ik heb ADSL basic van euronet en als ik een bestandje wil uploaden met msn of icq gaat dit niet. Zijn er meer mensen met het zelfde probleem????????
En je moet niet gebruik maken van een NAT verbinding.. want dan zal het met MSN nooit werken (het versturen van bestanden dan).
Zit je modem rechtstreeks op je pc? Dan kan je hem zo instellen dat je pc je internet ip heeft..
Dan lukt het wel... Zie hier
Zit je modem rechtstreeks op je pc? Dan kan je hem zo instellen dat je pc je internet ip heeft..
Heb geen firewall draaien en dit is een standalone pc!!Op zaterdag 08 december 2001 11:20 schreef Afketser het volgende:
[..]
Dan moet je je firewall uitzetten.... anders gaat het inderdaad niet.
hoe staan je instellingen van icq??? (heb je misschien per ongeluk een proxy ofzo ingevuld???)Op zaterdag 08 december 2001 12:51 schreef Regkid het volgende:
[..]
Heb geen firewall draaien en dit is een standalone pc!!
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met chello en Windows XP
Heb het uiteraart ook geprobeerd met firewall uit.
icq en msn willen echt niet uploaden
Heb het uiteraart ook geprobeerd met firewall uit.
icq en msn willen echt niet uploaden
Verwijderd
ik heb wanadoo cable en heb het zelfde probleem, aleen metr bstandjes kleiner dan +/- 100k lukt het.
pc = standalone pc en heeft geen tweaked-modem
pc = standalone pc en heeft geen tweaked-modem
Ik heb ADSL (MxStream) met een getweakte Alcatal Speedtouch
(die dingen heten toch zo
)
en ik heb standaard al het verkeer doorgelust naar mijn machine. (daar draait een personal firewall, maar aan of uit zetten heeft geen invloed) Ik draai windows 2000.
ik wil straks met meerdere machine op het internet...
(die dingen heten toch zo
en ik heb standaard al het verkeer doorgelust naar mijn machine. (daar draait een personal firewall, maar aan of uit zetten heeft geen invloed) Ik draai windows 2000.
ik wil straks met meerdere machine op het internet...
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
wat bedoel je met NAT. ik heb in de help topics bovenaan gelezen wat het inhoud dus begrijp het wel maar snap niet precies waarom het hier aan zou liggen. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Met MSN en ICQ ontvangen is geen probleem maar verzende lukt niet.Op zaterdag 08 december 2001 11:27 schreef evaarties het volgende:
En je moet niet gebruik maken van een NAT verbinding.. want dan zal het met MSN nooit werken (het versturen van bestanden dan).
euh dat tweaken hoe doe je dat?
ik draai skynet adsl in belgie met een alcatel speed touch NIC, kheb een 1.1 Mbit verbinding down en 128Kbit up heb een firewall (blackice) draaien maar ook als ik deze uitzet geen verzending mogelijk.
beetje oude topic he...Op zondag 07 april 2002 12:51 schreef mikevanrooijen het volgende:
[..]
wat bedoel je met NAT. ik heb in de help topics bovenaan gelezen wat het inhoud dus begrijp het wel maar snap niet precies waarom het hier aan zou liggen. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Met MSN en ICQ ontvangen is geen probleem maar verzende lukt niet.
euh dat tweaken hoe doe je dat?
ik draai skynet adsl in belgie met een alcatel speed touch NIC, kheb een 1.1 Mbit verbinding down en 128Kbit up heb een firewall (blackice) draaien maar ook als ik deze uitzet geen verzending mogelijk.
maar die tweak geld alleen voor een speedtouch home...
heb ook dezelfde probleem bij msn, heb ook adsl met winxp(en win2k) en lukt mij ook niet al heb ik me firewall uit..is idd erg lastig, deze topic is al meerder keren voorbij geweest zie maar in de search misschien staat er wel een oplossing voor jou er tussen..
sorry ik had niet naar datum gekekenOp zondag 07 april 2002 13:15 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
beetje oude topic he...
maar die tweak geld alleen voor een speedtouch home...
Pagina: 1