Toon posts:

[HK] omhooggeschopte topics gesloten.

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor maar ik wordt die MOD grrrrrene beetje erg zat, was gewoon een lolletje als reactie van iemand anders die zei dat er zo weinig topics openstonden...

Dus had ik een paar omhoogegekicked, sommige hiervan reageerde ik GEWOON eens wat NIKS met omhoogkicken te maken heeft, ook nog erg zonde omdat dit nog een mooi topic was:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/330910

deze om een onzinnige reden gesloten is :http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/296328/1?limit=25
telt 5 pagina's dus dat zegt wel iets over de populariteit van het topic

En die andere boeien me niet zo erg... Grrrrene gooit gewoon snel topics dicht en dat is een feit, kom ook niet weer met de faq aankakken want die ken ik wel, het lijkt wel of je totaal geen gevoel voor humor hebt en je alleen jouw normen en waarden aan anderen opdringt.

En als je een topic wil sluiten, mail me dan dan hebben we het erover, maar niet achter me rug topics sluiten die totaal niks met het "kicken" te maken hebben

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 07 december 2001 18:53 schreef -KOD- het volgende:
En als je een topic wil sluiten, mail me dan dan hebben we het erover
Ik geloof dat jij niet helemaal snapt hoe het werkt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Het is Grene met 5x "r"

hehe :)

met papier mache kun je alles maken!!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Topictitel ontschreeuwd

Verwijderd

Topicstarter
ja I know 5maal de :r

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

ALWEER DIE GRRRRENE
Dit is niet echt een topictitel waarmee we graag beginnen in LA.

Ik pas 'm even aan. Doe dit niet, alsjeblieft

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 18:56 schreef ACM het volgende:
Topictitel ontschreeuwd
CAPS LOCK bleef hangen :+

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 18:56 schreef JvS het volgende:

[..]

Dit is niet echt een topictitel waarmee we graag beginnen in LA.

Ik pas 'm even aan. Doe dit niet, alsjeblieft
Das een mooie naam ja, maar ik bedoelde alleen omdat hij vaker SNEL topics sluit, zelfs als andere de topics leuk vinden, alleen omdat het niet in ZIJN regels past... en hij de regels wel erg STRICT neemt

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb begrepen dat je 10 van je eigen topics omhooggeschopt had, dat is niet de bedoeling. Verder ga ik er bij jou niet op al je herhalingen in. Dat hebben we hier wel geleerd, dat dat soms geen zin heeft.
Op vrijdag 07 december 2001 18:57 schreef -KOD- het volgende:

[..]

Das een mooie naam ja, maar ik bedoelde alleen omdat hij vaker SNEL topics sluit, zelfs als andere de topics leuk vinden, alleen omdat het niet in ZIJN regels past... en hij de regels wel erg STRICT neemt
Ik denk dat jij een beetje een discussie gemist hebt in LA ofzo. Er waren veel mensen die het niveau triest vonden. HK is niet de plaats waar het de bedoeling is zo onzinnig mogelijk te doen. En er wordt daar inderdaad strikt gemod. Het zijn trouwens niet zijn regels, maar de regels van het forum. Dat heeft niets met Grrrrrene te maken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Je weet wel hoeveel mensen zich hieraan hebben lopen irriteren ?

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik zei nog het was een geintje, maar om topics te sluiten waar ik gewoon normaal op reageer |:( die ga je toch niet sluiten, of mag je soms niet meer op je eigen topics reageren... na een paar dagen |:(

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier kun je zien dat Grrrrrene niet alles op slot heeft gezet:

[topic=343749]

Valt me nog mee eigenlijk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Omdat mijn bus niet op me wacht, reageer ik hier vanavond wel op. Als iemand me ff een mailtje ter herinnering wil sturen?

* Grrrrrene is nml nogal vergeetachtig ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Ik herinner je er wel aan... damn, het is natuurlijk weer K*U*T , want soms zeg je dingen op een forum of chat, en zeg je dat op een hele andere toon met een lach op je gezicht, als jet dan verkeerd geinterpreteerd wordt is erg irri... en dat gebeurt wel vaker, niet alleen bij mij...

Ik zocht geen aandacht was alleen als reactie op een topic, dus gewoon puur geintje, niks meer.

Op andere topics van mij en ANDEREN reageerde ik gewoon, en natuurlijk reageer je vaker in eigen topics dan dat in van anderen, logisch toch

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 19:02 schreef -KOD- het volgende:

Op andere topics van mij en ANDEREN reageerde ik gewoon, en natuurlijk reageer je vaker in eigen topics dan dat in van anderen, logisch toch
OK, wat ik er dus van vind:

Onnodig omhoogschoppen van topics deed je wel degelijk, ok, je reageerde hier en daar op, maar ik heb ook reacties gezien als (doe ik ff in code, aangezien html hier iets van wil maken :P)
code:
1
<kick>

Ik zal de exacte quote eens opzoeken, maar je deed dat dus wel degelijk. In de faq staat gewoon duidelijk vermeld dat onnodig omhoogschoppen niet nodig is, als iedereen dat gaat doen, wordt het een zooitje in HK.

Ik weet natuurlijk ook wel dat die topics die jij omhoog schopte geen kwaad konden, maar zie het als voorbeeld voor anderen: als ik het niet zou sluiten, denken anderen "goh, blijkbaar mag dat in HK" en vervolgens heb je dus een topiclist van 2 weken terug :+

Snap je dus waarom ik gewoon ff in _moest_ grijpen? Bovendien heb ik de leuk-doorgaande topics open gehouden. Die die met commentaar op jouw kick verder gingen, heb ik gesloten.

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/330910

daar was een week niet meer op gereageerd en ik vond en vind dit toch een interessant onderwerp... wat tweakers later nou echt bereikt willen hebben, zonde om te sluiten.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/296328 daar was al een tijd niet meer een reactie opgeweest dat klopt... maar wel al 5 pagina's

• Grrrrrene
  • Niet online
Een topic bloedt niet voor niets dood. Zoals ik al zei: ik heb notabene wat topics open gehouden, maar waar het gesprek nergens meer over ging en waar je commentaar kreeg op je kick, daar heb ik ze gesloten. Dat jij zegt dat ze leuk/nuttig waren, dat wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt.

Daarbij: wil je dat ik je topics allemaal weer heropen dan? Ik bedoel: je bezit ze niet en ik laat ze echt niet alle 10 (?) bovenaan de topiclist staan :)

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-11 22:52

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Op vrijdag 07 december 2001 18:58 schreef Courage het volgende:
Je weet wel hoeveel mensen zich hieraan hebben lopen irriteren ?
Je hebt het zelf wel gezien in dit topic dat niet iedereen het grappig vond denk ik. :(

In SU stonden volgens mij wel zelfs wel 5 meldingen hiervan!

Ga dan nou niet hier dan moeilijk lopen doen als sommige topics gesloten worden door dat rare 'gekick' van gisteren.

Je weet zelf heus wel dat dat niet kan...

[..]

..., kom ook niet weer met de faq aankakken want die ken ik wel, ...
Je beweert zelfs de FAQ te kennen dus waarom doe je het dan? :?

En als je een topic wil sluiten, mail me dan dan hebben we het erover, ...
LOL! >:)
code:
1
2
3
4
5
Geachte heer -KOD-,

Hierbij willen wij van GoT uw toestemming vragen om uw topic te sluiten.

[..]

Dat zal wat worden hier zeg!

:P

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik denk dat dit wel afgehandeld is, -Kod- heeft niet gereageerd na 1 dag, dus ik neem aan dat hij het wel begrijpt. De ergernis van de users was in SU inderdaad duidelijk, want er stonden echt een 5-tal topics. Hiervan is uiteindelijk 1 topic open gebleven met daarin de verwijzing naar het topic met de URL's

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.