Toon posts:

Zal Hardware door de EURO duurder worden???

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic, zal alles door de euro duurder worden, omdat iedereen dat naar boven afrond? Wat denken jullie

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dat mag niet, maar het zal wel weer zo zijn ;(

Verwijderd

Ik denk zelf dat alles wel duurder zal worden iedereen rond alles af naar boven. :'(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 15:51
ze ronden nix af

Pak een krantje

Neem de Nederlandse Prijs

Doe die KEER 2.20(nog wat cijfers)
EN bereken de prijs

Hee, De euro is een tientje duurder op een prijs van 100 gulden, hoe zou dat toch komen???

:(

Verwijderd

Sommige bedrijven verhogen de prijzen wel , zoals Free Record Shop met hun cd's en cd'roms , ik denk dat je met de komt van de Euro misschien wel 3a4 % meer moet betalen , de winkels moeten eerst hun geld terug verdienen want ze hebben natuurlijk behoorlijk moeten dokken om alles Euro Proof te maken

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op vrijdag 07 december 2001 18:47 schreef Jaromir het volgende:
Zie topic, zal alles door de euro duurder worden, omdat iedereen dat naar boven afrond? Wat denken jullie
Misschien in 1e instantie maar doordat hardware lekker goed verglijkbaar is denk ik dat de euro, zoals bedoeld, internationale concurrentie (en import) vergemakkelijkt en dus op lange termijn een positieve invloed op de prijzen al hebben.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Denk dat het juist na verloop van tijd minder duur gaat worden. Aangezien hmm een importeur in Nederland niet meer rekening hoeft te houden met het wisselen van valuta etc. Ook zal er misschien meer concurentie komen, zeker via het internetbestellen enz. Want of je dan uit Duitsland besteld of uit Nederland....

Denk dat het na een jaar dus goedkoper word....

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:26
dat mag niet, rpizen verhorgen met de komst van de Euro. In Belgie staat er zelfs een boete op!

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Nee... echt niet!

Maar het blijft natuurlijk gevoelig voor de dollar! (of dollar/euro verhouding!)

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
Tjah, het gebeurt wel. En dan vragen de werknemers om een hoger loon omdat de koopkracht dan weer afneemt en dan worden de prijzen in nederland te duur, en gaat men in buitenland kopen, ik denk dat nederland er ook een boete op moet zetten

Verwijderd

Zal op zich wel meevallen. Want: hoe hoger het bedrag des te minder afronding. Een bedrag van hfl 500,00 kan makkelijk E 225,00 worden. Is nagenoeg geen afronding.
Kleinere bedragen natuurlijk helaas weer wel.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-08 14:35

Daniel

Kapitein NCC-1701
Graag hier verder
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.