Waarom blijft cordless optical muis branden? Moet dit ook branden wanneer de PC uit is? Want bij mij blijft de muis gewoon branden wanneer ik de computer uitzet!
misschien moet je onder Power Management van je mouse, het vinkje weghalen om je comp uit de slaap te kunnen halen? Kan zijn dat ie zo niet meer 'alert' blijft.. 't is maar een idee..
Om welke muis gaat het precies?
Welke operating systeem?
Wat als je nadat je je pc uitgezet hebt de muis unplugt?
hmmmm volgens mij is dit niet normaal
Welke operating systeem?
Ja, ik heb de muis en hij blijft altijd branden. Hij knippert op het laatst 1 keer per seconde. Dit vond ik eerst heel irritant, maar nu ik de muis een tijdje heb, vink het nie zo'n ramp meer.
Ben ondertussen wel bezig met een aan en uit knopje te maken op die muis. Wordt een echte mouse-mod dus.
Ben ondertussen wel bezig met een aan en uit knopje te maken op die muis. Wordt een echte mouse-mod dus.
edit:
typo
typo
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Mijn optical muis brand ook altijd heb het zowel met logitech als met microsoft. Is iets in de muis/mobo combinatie. Is vaak niets aan te doen (hopen dat een volgende bios upgrade het verhelpt.
I play my enemies like a game of chess...
Het gaat hier om een draadloze optische muis. Die heb dat dus nodig om te weten wanneer die weer actief moet worden. Heeft dus niet echt iets met de mobo te makenOp vrijdag 07 december 2001 19:25 schreef Angelfire het volgende:
Mijn optical muis brand ook altijd heb het zowel met logitech als met microsoft. Is iets in de muis/mobo combinatie. Is vaak niets aan te doen (hopen dat een volgende bios upgrade het verhelpt.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
ja duhOp vrijdag 07 december 2001 19:25 schreef NickName het volgende:
Maar geen wonder dat de batterijen dan zo snel op zijn!!!!
het verbruik van zo'n ledje is bijna nihil
Draadloos. ?:Op vrijdag 07 december 2001 18:51 schreef Aakab het volgende:
Om welke muis gaat het precies?
Welke operating systeem?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
ik heb et zelfde met een draad muis, een logitecding staat gewoon dag en nacht aan, en dit ligt ZEKER wel aan het mobo, de pc staat immers UIT en z'n voeding krijgt ie van de ps2 poort.
Verwijderd
Tja mijn muis blijft ook altijd branden als mn pc uitstaat.
Ligt aan de pc.
Iets met de voeding ofzo?
Ligt aan de pc.
Iets met de voeding ofzo?
Kom op jongens, is dit nou echt zo moeilijk. RTFM (zouden mijn vrienden zeggen)
De Logitech Cordless Optical Mouseman flitst 1500 * met z'n lampje bij normaal gebruik (zodra die beweegt dus) na even geen beweging te hebben gedecteerd gaat hij naar 200, daarna naar 50 (heel irritant, is net te zien met je ogen), en in 'rust' nog maar 2 keer per seconde. Dit is om eventuele beweging te kunnen detecteren, zodat de muis weet dat je weer bezig bent.
Dat ie aangesloten is op de pc is dus niet waar (draadloos), en het kastje wat erbij hoort ontvangt alleen maar, het zend geen 'uit' signaal uit. Dus blijft je CORDLESS muis branden als je pc uit staat.
En voor al die mensen die zo'n muis met een draadje hebben: Je pc staat nog AAN, als jullie denken dat die uitstaat. Je pc (ATX) staat pas uit op het moment dat je de stekker er uit trekt (of je je stoppen laat springen |
) Dit in verband met bijvoorbeeld WOL (Wake On Lan) zodat je je pc aan kunt zetten als je in africa bent, en je pc hier staat.
Case closed ??
De Logitech Cordless Optical Mouseman flitst 1500 * met z'n lampje bij normaal gebruik (zodra die beweegt dus) na even geen beweging te hebben gedecteerd gaat hij naar 200, daarna naar 50 (heel irritant, is net te zien met je ogen), en in 'rust' nog maar 2 keer per seconde. Dit is om eventuele beweging te kunnen detecteren, zodat de muis weet dat je weer bezig bent.
Dat ie aangesloten is op de pc is dus niet waar (draadloos), en het kastje wat erbij hoort ontvangt alleen maar, het zend geen 'uit' signaal uit. Dus blijft je CORDLESS muis branden als je pc uit staat.
En voor al die mensen die zo'n muis met een draadje hebben: Je pc staat nog AAN, als jullie denken dat die uitstaat. Je pc (ATX) staat pas uit op het moment dat je de stekker er uit trekt (of je je stoppen laat springen |
Case closed ??
Happy Blessings <3
Verwijderd
Lijkt mij welOp vrijdag 07 december 2001 19:58 schreef RedSoniq het volgende:
Kom op jongens, is dit nou echt zo moeilijk. RTFM (zouden mijn vrienden zeggen)
En voor al die mensen die zo'n muis met een draadje hebben: Je pc staat nog AAN, als jullie denken dat die uitstaat. Je pc (ATX) staat pas uit op het moment dat je de stekker er uit trekt (of je je stoppen laat springen |) Dit in verband met bijvoorbeeld WOL (Wake On Lan) zodat je je pc aan kunt zetten als je in africa bent, en je pc hier staat.
Case closed ??
Dat heb ik nou met de MS Intellimouse Optical. Die blijft bij mij, als de pc uit is, ook gewoon doorbranden, best wel irri soms, heb dur nog geen opslossing voor gezocht
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Bright - Mouse is in full run mode. LED is flashed 1500 times a second.
Glow - Mouse is on but dimmer. LED is flashed 100 times a second.
Strobe - Mouse is in sleep mode. LED is flashed 10 times per second.
Flash - Mouse is at lowest response level. LED is flashed twice every
second.
Whenever the user moves the mouse or clicks a mouse button, the mouse
instantaneously returns to full run mode.
Glow - Mouse is on but dimmer. LED is flashed 100 times a second.
Strobe - Mouse is in sleep mode. LED is flashed 10 times per second.
Flash - Mouse is at lowest response level. LED is flashed twice every
second.
Whenever the user moves the mouse or clicks a mouse button, the mouse
instantaneously returns to full run mode.
Pagina: 1