ik heb een 48x in deze computer hangen en nu doet ie sinds een aantal dagen al best wel wazig, hij wil geen cd-r's lezen lijkt het wel, en dat heeft ie eerst wel gedaan, en nu maakt ie er ook allerlei raare geluidjes bij. is hier nog wat aan te doen, of moet deze naar de schroothoop en plaats maken voor een nieuwe
Bedoel je zoŽn geluid dat je hoort als er iets tegen een tandwiel aankomt ofzo? Een knarsend geluid?rare geluidjes...
Dat heb ik namelijk gehad bij mŽn 36x AOpen..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het klink allemaal niet zo best. Ik heb zelf een AOpen binnen de garantie vervangen, nadat die op een manier als deze steeds slechter ging werken. Dat is al wel weer een jaar geleden, maar ondertussen heeft mijn huidige AOpen het ook weer.
En als ik in ons studentenhuis rondkijkt, valt het wel op dat er in het algemeen veel problemen met CD-Roms zijn. Misschien heeft iedereen te low budget (AOpen) gekocht?
En als ik in ons studentenhuis rondkijkt, valt het wel op dat er in het algemeen veel problemen met CD-Roms zijn. Misschien heeft iedereen te low budget (AOpen) gekocht?