Mogen cheats wel of niet?

Pagina: 1
Acties:

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:32
n.a.v. [topic=343787]

Waarom wordt die dan niet gesloten en deze: [topic=335639/1/250] wel

Terwijl het in principe allebei over hetzelfde gaat, nl. cheats.

Graag enige opheldering hierover.

Edit: Was woordje vergete |:(

There is no magic.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jah, is inderdaad wel handig. Want ik had het met Jag vanmiddag al over een onduidelijke SU over cheats in [forum=12]. Ik las dus ff de faq, maar daarin stond er niets over.

En dat terwijl er op cheattopics meestal vrij negatief gereageerd wordt. ALs het internetgames zijn (meestal fps).

Misschien een regel dat cheats voor singleplayergames wel mogen en voor multiplayercheats (die gewoon lame zijn) niet. Want cheaters kunnen de boel wel flink verzieken :I(.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:32
Denk dat je daar dan ook weer veel gezeik over krijgt, of dat het weer vaag is bij spellen die _en_ single _en_ multiplayer zijn.

Ik denk dat het gewoon zo moet zijn dat of cheats helemaal niet mogen, of dat ze gewoon allemaal worden toegestaan.

There is no magic.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Op vrijdag 07 december 2001 18:06 schreef JvS het volgende:
Misschien een regel dat cheats voor singleplayergames wel mogen en voor multiplayercheats (die gewoon lame zijn) niet. Want cheaters kunnen de boel wel flink verzieken :I(.
Goed idee

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zal wel wat cheatsites opnemen in de FAQ :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:59

BrZ

Op vrijdag 07 december 2001 18:11 schreef The_Will het volgende:
Denk dat je daar dan ook weer veel gezeik over krijgt, of dat het weer vaag is bij spellen die _en_ single _en_ multiplayer zijn.

Ik denk dat het gewoon zo moet zijn dat of cheats helemaal niet mogen, of dat ze gewoon allemaal worden toegestaan.
Vergeet niet dat er eik geen echte multiplayer cheats bestaan... daar denken de makers wel over na...

Alleen komen er dus externe proggies die het spel aanpassen, en dat kan wel in multiplayer... IMO moet die troep dus hier niet verschijnen...

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 08 december 2001 04:13 schreef BrZ het volgende:
IMO moet die troep dus hier niet verschijnen...
Dat gebeurt ook niet. MP cheats ala bijv een aimbot oid komen hier simpelweg niet op als het aan mij ligt.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:59

BrZ

Op zaterdag 08 december 2001 04:17 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook niet. MP cheats ala bijv een aimbot oid komen hier simpelweg niet op als het aan mij ligt.
mja ok, dat wist ik eik al ;)
enne, pas die quote es aan, beetje hele erge typo van mij :P

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 08 december 2001 04:19 schreef BrZ het volgende:
mja ok, dat wist ik eik al ;)
enne, pas die quote es aan, beetje hele erge typo van mij :P
Vooruit :D.
Maar ik zet wel wat links naar cheatsites voor SP. En maak wel een regel aan dat cheats vragen mag, mits voor SP en 'onbekend' zeg maar.
Deal?

Verwijderd

Je moet toch helemaal zelf weten of je je eigen game-ervaring vergalt door het gebruik van cheats. Zolang je het plezier van anderen maar niet vergalt.

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 05:16 schreef HlpDsK het volgende:
Je moet toch helemaal zelf weten of je je eigen game-ervaring vergalt door het gebruik van cheats. Zolang je het plezier van anderen maar niet vergalt.
Precies.
Het is dom om online te gaan cheaten is niet leuk
'wat je wil dat jezelf niet schiet doe dat bij een ander ook niet'

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Op zaterdag 08 december 2001 05:16 schreef HlpDsK het volgende:
'vergallen' zijn jouw woorden. Soms opent een cheat weer nieuwe perspectieven omdat het spel zodanig moeilijk is dat je het na 100 keer opnieuw hetzelde level te moeten spelen het voor gezien wilt houden.
(ik bedoel natuurlijk wel single-player games)

En voor Icestorm: Een url voor een zeer uitgebreide en up to date cheat database;

cheatz.de

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
Je snapt t niet, artwido, ze hebben het juist over multiplayer games.
Pagina: 1