Toon posts:

Dubbele mp3s filteren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand daar nog een goed proggie voor? Dat hij gewoon over meerdere directories de bestanden kan laten zien die qua naam heel veel op elkaar lijken (hier en daar een hoofdlettertje anders kan namelijk voorkomen).

Ik heb in de search en op google niet echt iets kunnen vinden :'(

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat dacht je van: Start -> Search cq Find -> For Files or Folders -> Tab Advanced Options.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 18:00 schreef warp het volgende:
Wat dacht je van: Start -> Search cq Find -> Tab Advanced Options.
Probleem is dus wel als je 120 GB aan mp3'z hebt, dat je op een gegeven moment, zoveel hebt, dat je niet meer kan bedenken wat voor bands of wat dan ook je alemaal hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 18:00 schreef warp het volgende:
Wat dacht je van: Start -> Search cq Find -> For Files or Folders -> Tab Advanced Options.
En dan?
Ik heb de keuzes: Search Subfolders, Case sensitive, Search slow files... en daar schiet ik niet veel mee op volges mij (of ben ik zo dom?). Ik heb ook niet een term waarmee ik kan zoeken ofzo, zelfs niet als ik wildcards gebruik, want ik weet niet waar de filenamen van elkaar verschillen...

• warp
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 18:03 schreef drLiter het volgende:
Probleem is dus wel als je 120 GB aan mp3'z hebt, dat je op een gegeven moment, zoveel hebt, dat je niet meer kan bedenken wat voor bands of wat dan ook je alemaal hebt :)
Tsja, hoe wil je dan je zoek-criteria definieren?
Maar doe anders ff een "dir /s /a > mp3list.txt" in een DOS box in de map waar de map waar de mp3's staan, dan heb je iig wat referentie ;)

• warp
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 18:04 schreef PsyFlux het volgende:
En dan?
Ik heb de keuzes: Search Subfolders, Case sensitive, Search slow files... en daar schiet ik niet veel mee op volges mij (of ben ik zo dom?). Ik heb ook niet een term waarmee ik kan zoeken ofzo, zelfs niet als ik wildcards gebruik, want ik weet niet waar de filenamen van elkaar verschillen...
Even verder kijken... met de optie advandced kan je nog verder filteren.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 18:07 schreef warp het volgende:

[..]

Even verder kijken... met de optie advandced kan je nog verder filteren.
Waar dan :?

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.kooij/got/zoeken.png

En ik zie ook niet helemaal hoe die lijst met filenames me zou moeten helpen om dubbele mp3tjes deruit te sorteren als ik dubbele mp3tjes heb zoals:

Dom & Roland - Prisms
Dom and Roland - Prisms
roland + dom - prisms

of nog lastiger:
AA_invaderz-feel_it
Invaderz - Feel It
Pagina: 1