Jullie zullen me wel gemist hebben, kmoest ff naar huis rijuh.
Ik ben dit niet gewend, maar ik ga het proberen; een lange reply schrijven. Damn, kheb gewoon al 4 IE windows open om ff resources uit te halen.
Quote, Negotiator: Je praat hier bijzonder denigrerend over mijn collega's en mij, op een dergelijke manier een discussie openen is niet netjes, maar je kunt bovendien op een stuk meer weerstand rekenen dan wanneer je dat op een normale manier doet.
Mijn Reactie: Niet zo vreemd wanneer ik (verkeerd?) de conclusie trek dat mods meer te zeggen hebben in discussies dan de (normale?) gebruiker. Wordt er op mijn post eerder fatsoenlijk gereageerd? Nee! Ik wordt ff afgezeken door de collega van Jag (JvS). Waarop ik een thread begin die gesloten wordt en door 3 mods ondersteunt wordt.
Quote, Negotiator: Dat mag dus wel, want je mag die hier (in Lieve Adjes) ter discussie stellen, maar doe dat dan wel op een normale, serieuze manier. Zoals je nu min of meer doet.
Mijn reactie: Noem je dit serieus? (quote van sinterklaas: Nou, gefeliciteerd met je nieuwe signature, ik ben heel blij voor je.)? Als jullie je forum met humor en flames mogen bezwaaien, waarom mogen de users dat dan niet?!
Quote, Negotiator: Overigens is "meneertje 3" en de "derde gozer" iemand verschillends, je telling klopt dus niet, maar dat terzijde. Die derde gozer is de bemiddelaar, die een goeie poging doet om jouw belang te behartigen hier, maar je maakt het me niet makkelijk, en tot nog toe snap ik zelfs nog niet waarom je vind dat je topic onterecht is gesloten.
Mijn reactie: 4 of 5 man...okok ik heb met wiskunde gespijbelt, ik geeft het toe!!! De derde gozer is een bemiddelaar die bij het team van de mods hoort. Mijn topic wordt gesloten tot ik ga proberen het om te draaien (ben ik schuldig tot het tegendeel is bewezen?).
Quote Negotiator: ACM reageerde slechts op een grap die eerder door jouzelf gemaakt werd
Mijn reactie: zodan, jij hebt wel een lamp met heel veel weerstand. (ik hoop dat je deze grap eindelijk WEL begrijpt

).
Zo en nu het top punt.
Quote Negotiator: Jag zegt hier niets wat niet door de beugel kan. Wellicht dat de informatie die hij geeft (in jouw ogen) niet correct is, daar kan ik niet over oordelen.
Jij trekt hier daarentegen zijn kennis in twijfel, en doet dat op een toon die erg voor het hoofd stotend is, kortom: de quote die je hier geeft werkt eigenlijk tegen je?
Mijn reactie: kerel, zie jij die smilie bij Jag? Meteen de eerste keer toen ik die reactie van Jag kreeg ik het idee dat Jag even duidelijk wou maken dat hij vond dat Tweakerbee geen flauw idee heeft waar hij het over heeft.
Maw, Ja. Ik weet niet wat jij in die opmerking van Jag ziet, maar hij is royaal aant flamen, netals ik deed.
Quote, Negotiator: Als je denkt dat het functioneel is, want ik heb nog geen overtuigende argumenten gezien waar Jag naar jou "flamed".
Mijn reactie: Moet het tegen mij gericht zijn wil ik er op reageren? Ik vind het knap lullig wanneer iemand met een hogere machts positie iemand probeert af te kraken. Jag daarintegen kan er blijkbaar niet tegen wanneer hij uberhaupt afgekraakt wordt (dat is waar deze hele thread om gaat, mods vs user mag. maar user vs mods mag niet).
Quote, Negotiator: Waar? Ik zou graag een voorbeeld zien van waar jij vind dat Jag denigrerend overkomt.
Mijn reactie: kerel, dat is pas 5 keer gepost. ik zal het nog een keer laten zien en speciaal voor jouw (ja, ik flame jouw hier omdat je na 5 keer nogsteeds de tekst niet goed ziet) vetgedrukt maken.
Jag: Het volume halveert
(zie je de smile?). Heb je ooit wel eens een splitter geprobeerd? Het volume halveert niet en het geluid wordt helemaal niet brakker. Ennuh,
je bent toch niet van plan om 6 speakers tegelijkertijd te gebruiken he?
NEEEEEEEEE, dat waren serieuze adviezen. Jag wil voorkomen dat Tweakerbee verkeerde hardware aanschaf/aansluit. Ja joh, geloof whatever je wil...
Uhm, helaas mensen ik moet weg. Als jullie d'r rond 21:30 nog zijn, kom ik nog wel ff langs :}
later