Arg!!! No, not my sig!! =\

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:10
aangezien jullie het zo willen hebben...

Ik vraag me af waarom er geen commentaar gegeven mag worden op de mods van hifi. Wanneer iemand (be it a mod or user) een opmerking maak, kan ik er toch op wijzen dat hij in mijn ogen ongelijk heeft. In dit geval was ik zelfs niet de enige die hem daar op wees. De twee mods vonden het ook ff nodig om ff commentaar op ons te geven, mag dat wel dan?

Als meneertje daar niet zo goed tegen kan en dan ff meteen de thread laat sluiten door meneer de collega mod, maak ik me daar redelijk pissig over.

Komt meneer 3 aan, geeft commentaar dat ik een mod flame... Uhm dewd, weet je wat humor is? Weet je dat zelfs in de meest serieuze discussies humor gebruikt wordt? Nee? Uhm...[flame stop].

Dan komt d'r een derde gozer aan, nadat ik me sig heb veranderd, en die haalt het in z'n hoofd om m'n uber sig te verwijderen. Ben dan ook origineel en vervang uhm met iets kewls! :}

Komt er nu een meneertje 4 die bij banned? :}

Verwijderd

commentaar (mits onderbouwd) mag altijd, maar *** en *** sucken zwaar oid vind ik persoonlijk alles behalve onderbouwd, maar misschien heb jij daar een andere mening over?

Verwijderd

Tuurlijk, opbouwende kritiek is altijd goed, maar zet het dan niet in je sig man... da's knap lame |:(

• Abom
Mja, nogal.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Die sig wijziging was omdat je sig een flame was.

Tevens moet ik zeggen dat jouw zogenoemde "commentaar" nu niet bepaald "opbouwend" gebracht werd.

Aannames zijn fataal.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 07 december 2001 17:02 schreef Abom het volgende:
Dat kan natuurlijk altijd geregeld worden ;)

Maar jouw sig was niet het toonbeeld van humor...

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Topictitel ontschreeuwd. :)

Aannames zijn fataal.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ook je topictitel minder schreeuwend gemaakt...

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 07 december 2001 17:05 schreef GaMeOvEr het volgende:
Topictitel ontschreeuwd. :)
Hee, dat deed ik al!

• Abom
Op vrijdag 07 december 2001 17:05 schreef ACM het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk altijd geregeld worden ;)

Maar jouw sig was niet het toonbeeld van humor...
Moet ik dit grappig vinden? (klein voorbeeldje)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=343816] die dus, misschien ff contact opnemen met Negotiator.
Kwam ook wel als een flame over hoor die sig :o

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 07 december 2001 17:06 schreef Abom het volgende:
Nope, niks moet... Als het grappig was geweest had je wel gelachen :P

• Abom
Mwa, ik zie beide mods Jag en JvS erg als users (ze discusseren overal in mee, en hebben verstand van de shit). Maar dat ze zo nodig moeten gaan powertrippen vindt ik wel erg triest.

-typos

• Abom
ACM actually amplified my topic! :P

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 07 december 2001 17:09 schreef Abom het volgende:
ACM actually amplified my topic! :P
Sorry :)
Op vrijdag 07 december 2001 17:08 schreef Abom het volgende:
Maar dat ze zo nodig moeten gaan powertrippen vindt ik wel erg triest.
Het is niet zo dat zijn gingen "powertrippen", sterker nog. Ze hebben geloof ik zelfs niet perse om het verwijderen gevraagd en het al helemaal niet gedaan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zie [topic=343816/1/100]
Ik vraag me af waarom er geen commentaar gegeven mag worden op de mods van hifi. Wanneer iemand (be it a mod or user) een opmerking maak, kan ik er toch op wijzen dat hij in mijn ogen ongelijk heeft.
Dat mag je zeker. Je mag ertegenin gaan met onderbouwde stellingen. Niet op de manier die je deed. Je was aan het trollen en dat heb ik je heel rustig in de laatste post uitgelegd. Of Jag gelijk had of niet deed er niet toe, en gaan we hier niet bediscusseren. Feit dat jij trollde was de reden dat ik dat topic sloot.
In dit geval was ik zelfs niet de enige die hem daar op wees. De twee mods vonden het ook ff nodig om ff commentaar op ons te geven, mag dat wel dan?
Ik geef geen commentaar op je. Ik gaf commentaar op de manier van posten. Verder mag je dus echt wel een stelling aanvechten, maar doe dat dan op een normale manier.
Als meneertje daar niet zo goed tegen kan en dan ff meteen de thread laat sluiten door meneer de collega mod, maak ik me daar redelijk pissig over.
Nu laat jij zien hoe je bent.. Ga je denigrerend lopen doen.
Komt meneer 3 aan, geeft commentaar dat ik een mod flame... Uhm dewd, weet je wat humor is? Weet je dat zelfs in de meest serieuze discussies humor gebruikt wordt? Nee? Uhm...[flame stop].
Je sig was een flame.
Dan komt d'r een derde gozer aan, nadat ik me sig heb veranderd, en die haalt het in z'n hoofd om m'n uber sig te verwijderen. Ben dan ook origineel en vervang uhm met iets kewls! :}

Achja. Wat jij wil. Je liep gewoon te trollen en ik leg je dat uitermate rustig uit. Jij opent dan een schreeuwtopic. Wie is hier dan de volwassene?

Het ging er echt helemaal niet om wie er gelijk had of niet open daar desnoods een nieuw topic over, waarin je openstaat voor argumenten en zelf beargumenteerd discusseert. Het ging om de manier waarop.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 december 2001 17:08 schreef Abom het volgende:
Mwa, ik zie beide mods Jag en JvS erg als users (ze discusseren overal in mee, en hebben verstand van de shit). Maar dat ze zo nodig moeten gaan powertrippen vindt ik wel erg triest.

-typos
Dat is gewoon niet waar.

• Abom
Kheb het nu ook niet over me sig (de topic kwam zo in me hoofd op...mja, soms gaat dat klote philips spaarlampje in m'n hoofd actually brande).

Ik heb het over het slot. JvS heeft die neem ik aan gelocked, nou lekker dan. Meneertje zelfs flamed er ook redelijk op los...altijd leuk dat de users nix trug kunnen doen...I know all about it :}

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 december 2001 17:13 schreef Abom het volgende:
Ik heb het over het slot. JvS heeft die neem ik aan gelocked, nou lekker dan. Meneertje zelfs flamed er ook redelijk op los...altijd leuk dat de users nix trug kunnen doen...I know all about it :}
Wijs mij op mijn flame en quote deze in dit topic alsjeblieft. :o

het is trouwens ZO'N enorme onzin dat de crew wel mag flamen. Moet je eens rondkijken hier en dan dat topic over HlpDsK lezen. Het wordt WEL aangepakt (door mij in dit geval deels zelfs!).

Beargumenteer!

• Abom
* Abom huilt! "Das niet waar, ik powertrip niet!" Dewd...[stop]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 december 2001 17:15 schreef Abom het volgende:
* Abom huilt! "Das niet waar, ik powertrip niet!" Dewd...[stop]
edit: Ik laat deze beoordeling trouwens even aan mijn collega's over, omdat ik misschien niet echt een neutrale partij ben :o.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 17:14 schreef JvS het volgende:
Wijs mij op mijn flame en quote deze in dit topic alsjeblieft. :o
saviour, houdt je kop eens dicht, idioot. :r
Daar heb je je flame... ;)

• Abom
ff wat quote, aangezien ik niet zo'n uber l33t boardcamper ben, zal het er niet erg spectaculair uitzien :}

---

Jag: Het volume halveert :P. Heb je ooit wel eens een splitter geprobeerd? Het volume halveert niet en het geluid wordt helemaal niet brakker. Ennuh, je bent toch niet van plan om 6 speakers tegelijkertijd te gebruiken he?

---

Ikkuh: Jag is koning audio? En zegt dat een splitter het geluid niet slechter maakt...en dat de kwaliteit van de kabels die je gebruikt niets uit maaken? Uhm, ik zou iemand anders die titel geven :P

---

Hmm, afaik doe ik geen dingen die veel erger zijn dan Meneertje Jag, wel?

Ik kan nog verder gaan met quoten...

EDIT: vette typos :P

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:19

Bezulba

Formerly known as Eendje

abom ga aan het werk en stop zijking bout a stupid sig!

blup

• Abom
Nee nee nee! Ik mag niet powertrippen, dan mogen andere dat ook niet!

• Damon
  • Laatst online: 20-10 13:27
Op vrijdag 07 december 2001 17:23 schreef Abom het volgende:

Ikkuh: Jag is koning audio? En zegt dat een splitter het geluid niet slechter maakt...en dat de kwaliteit van de kabels die je gebruikt niets uit maaken? Uhm, ik zou iemand anders die titel geven :P

---

Dat doe je wel, je doet heel erg denigrerend, zoals JvS hier en in het betreffende topic al aangaf.

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tuurlijk wel aangezien die nog altijd 10x beter zijn dan jij :)

blup

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

en damon i must say you sak!

blup

• Abom
check wat ik heb geleert:
Op vrijdag 07 december 2001 17:45 schreef Damon het volgende:

[..]

Dat doe je wel, je doet heel erg denigrerend, zoals JvS hier en in het betreffende topic al aangaf.
EEN QUOTE!

Maaruh, ff serieus, Jag doet dat niet in zijn reply?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 december 2001 17:47 schreef Abom het volgende:
check wat ik heb geleert:
[..]

EEN QUOTE!

Maaruh, ff serieus, Jag doet dat niet in zijn reply?
Nou, voor zover ik het zie niet. Hij reageert alleen zo:
Jag: Het volume halveert . Heb je ooit wel eens een splitter geprobeerd? Het volume halveert niet en het geluid wordt helemaal niet brakker. Ennuh, je bent toch niet van plan om 6 speakers tegelijkertijd te gebruiken he?
Hij vraagt zich af of je het ooit weleens gedaan hebt. Want het is in principe logisch om dat gelijk te denken (ik zou het ook denken) maar het schijnt dus niet zo te zijn, dat het volume dan halveert (niet dat dat ertoe doet). Ik vind dit niet echt een Troll eerlijk gezegd...

• JT
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Jag: Het volume halveert :P. Heb je ooit wel eens een splitter geprobeerd? Het volume halveert niet en het geluid wordt helemaal niet brakker. Ennuh, je bent toch niet van plan om 6 speakers tegelijkertijd te gebruiken he?
Nou, vette flame |:(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Abom
Op vrijdag 07 december 2001 17:50 schreef JvS het volgende:

[..]

Nou, voor zover ik het zie niet. Hij reageert alleen zo:
[..]

Hij vraagt zich af of je het ooit weleens gedaan hebt. Want het is in principe logisch om dat gelijk te denken (ik zou het ook denken) maar het schijnt dus niet zo te zijn, dat het volume dan halveert (niet dat dat ertoe doet). Ik vind dit niet echt een Troll eerlijk gezegd...
Hallo?! Ik vraag exact hetzelfde, ik heb zelfs bijna dezelfde zins opbouw zie ik nu. Enne, je laat een redelijk belangrijke smilie weg.

Kan het niet toevallig ook zo zijn dat ik me afvraag of hij werkelijk wel de titel 'Koning audio' verdient?

Je moet nix vaag gaan lopen maken, dezelfde zin opbouw, dezelfde sarcastische bijbedoeling. Hij is niets beter dan ik (ennuh, I can tell you, ik ben niet veel soeps :P).

• Damon
Op vrijdag 07 december 2001 17:53 schreef Abom het volgende:

[..]
Jag is koning audio? En zegt dat een splitter het geluid niet slechter maakt...en dat de kwaliteit van de kabels die je gebruikt niets uit maaken? Uhm, ik zou iemand anders die titel geven
Je noemt hem "koning audio" (waar haal je dat vandaan :? ) en je praat over hem in de 3e persoon terwijl je op hem reageert, _dat_ noem ik denigrerend en zie ik Jag nergens doen.

• Abom
Het is nogal logisch dat wanneer iets niet tegen hem bedoelt is dat ik in derde persoon ga praten niet? De vraag daarna was wel tegen Jag bedoelt en daar zeg ik toch 'je', niet?

k, thx :}

Owja Damon, als je op een thread reageert, moet je wel eerst ff de andere thread die ermee te maken hebben ook lezen. Iemand anders geeft hem de titel 'Koning audio'.

• Damon
[niet serieus]Nou dat mannetje "ik-weet-alles-van-audio-abom" denkt ook dat alles wat hij zegt waar is. Als ik hem was zou ik maar es ergens een goeie cursus volgen ofzo :P[/niet serieus]

Komt niet echt leuk over toch?

• Damon
Op vrijdag 07 december 2001 17:59 schreef Abom het volgende:

Owja Damon, als je op een thread reageert, moet je wel eerst ff de andere thread die ermee te maken hebben ook lezen. Iemand anders geeft hem de titel 'Koning audio'.
Sorry, daar heb je gelijk in... had wel degelijk het topic gelezen, maar die reactie over het hoofd gezien. Neemt niet weg dat het denigrerend overkomt.

• Abom
Ben ik het ook helemaal mee eens, hoewel het met een leuk vleugje humor bedoelt was. Dit neemt niet weg het feit dat Jag ook denigerend overkomt.

Ik neem aan dat users en mods met discussie op gelijk niveau staan?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Duidelijk verhaal, ik kan het echter nog steeds niet met je eens zijn.

Voor dat ik antwoord, eerst even dit:
Je praat hier bijzonder denigrerend over mijn collega's en mij, op een dergelijke manier een discussie openen is niet netjes, maar je kunt bovendien op een stuk meer weerstand rekenen dan wanneer je dat op een normale manier doet. Het wekt irritatie op bij de discussiepartners. Kortom: geen goede basis voor een discussie, maar dat is je eigen keuze.
aangezien jullie het zo willen hebben...

Ik vraag me af waarom er geen commentaar gegeven mag worden op de mods van hifi.
Dat mag dus wel, want je mag die hier (in Lieve Adjes) ter discussie stellen, maar doe dat dan wel op een normale, serieuze manier. Zoals je nu min of meer doet.
Overigens is "meneertje 3" en de "derde gozer" iemand verschillends, je telling klopt dus niet, maar dat terzijde. Die derde gozer is de bemiddelaar, die een goeie poging doet om jouw belang te behartigen hier, maar je maakt het me niet makkelijk, en tot nog toe snap ik zelfs nog niet waarom je vind dat je topic onterecht is gesloten.

Je sig vervangen doe ik niet, om de simpele rede dat ik niet weet wat jij "kewl" vind, en dit dus de meest neutrale optie is. Als ik er iets in zet wat ik "kewl" vind, ben ik er van overtuigd dat jij nooit exact de zelfde mening over het kewl gehalte hebt als ik :)

Dan deze opmerking:
Op vrijdag 07 december 2001 17:06 schreef Abom het volgende:
ACM reageerde slechts op een grap die eerder door jouzelf gemaakt werd:
Waarom je signature verwijderd is, is ondertussen ook wel duidelijk, gok ik: het was een flame.

Dan dit berichtje:
ff wat quote, aangezien ik niet zo'n uber l33t boardcamper ben, zal het er niet erg spectaculair uitzien :}

---

---

Jag zegt hier niets wat niet door de beugel kan. Wellicht dat de informatie die hij geeft (in jouw ogen) niet correct is, daar kan ik niet over oordelen.

Jij trekt hier daarentegen zijn kennis in twijfel, en doet dat op een toon die erg voor het hoofd stotend is, kortom: de quote die je hier geeft werkt eigenlijk tegen je?
Hier denigreer je dus weer, de manier waarop je Jag hier aanspreekt is aanstootgevend.
Ik kan nog verder gaan met quoten...
Als je denkt dat het functioneel is, want ik heb nog geen overtuigende argumenten gezien waar Jag naar jou "flamed".

Je vraagt overigens of Jag ook "denigrerend" is in zijn posts: nee, hij praat niet over / tegen jou, op een toon of met woordkeuze waaruit blijkt dat hij op je neerkijkt.

Ik begrijp dan tot op heden ook eigenlijk niet wat je probleem is, wát je onterecht vind aan de manier waarop het topic in AV is gesloten. Wellicht dat je dáár op in zou kunnen gaan, want dát ligt ten grondslag aan dit alles.

Wat betreft de titel "Koning Audio", die is niet door hemzelf gevraagd, noch gegeven, maar de manier waarop jij hem vervolgends onbeargumenteerd "niet terzake kundig" beoordeeld is niet netjes, en wederom op een aanstootgevende toon.

=[edit]=
Op vrijdag 07 december 2001 18:07 schreef Abom het volgende:
Ben ik het ook helemaal mee eens, hoewel het met een leuk vleugje humor bedoelt was. Dit neemt niet weg het feit dat Jag ook denigerend overkomt.
Waar? Ik zou graag een voorbeeld zien van waar jij vind dat Jag denigrerend overkomt.
Ja.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 december 2001 18:07 schreef Abom het volgende:

Dat klopt helemaal. Maar dat topic ging dus dicht, omdat het niet meer gezellig was. Er werd gepiqueerd gereageerd op elkaar (daar deed Jag ook aan mee) en dat is niet de manier waarop ik wil dat er in AV met elkaar om wordt gegaan.

Niemand heeft een waarschuwing gehad, niemand heeft een niet-officiele-waarschuwing gehad. Alleen dat niet zo gezellige topic is dichtgegaan :). Maar dat legde ik toch duidelijk uit in mijn closemessage?
<hr>
DIT SCHREEF IK IN DAT TOPIC :)
Op woensdag 05 december 2001 23:16 schreef KIP het volgende:

[..]

LOL!
En dat zegt degene die fl.100,- betaald voor een meter speaker-kabel?
Dat is niet zo
Op donderdag 06 december 2001 00:09 schreef KIP het volgende:

[..]

Precies!
Ik heb vanmiddag vol verbazing dit topic over impedantie gelezen, en vervolgens gaat onze 'koning audio' beweren dat een splitter niets uitmaakt... |:(
Waarom zo denigrerend koning audio noemen? Ook al bedoel je het niet zo. Zo komt je post wel over.. Zeker met die |:( smilie erbij :{.
Op vrijdag 07 december 2001 14:53 schreef Abom het volgende:
Jag is koning audio? En zegt dat een splitter het geluid niet slechter maakt...en dat de kwaliteit van de kabels die je gebruikt niets uit maaken? Uhm, ik zou iemand anders die titel geven :P
Hij heeft die titel helemaal niet gekregen (die heb ik >:)). Maar dit komt ook denigrerend over... Laat dit soort steekjes voortaan achterwege.
Op vrijdag 07 december 2001 15:13 schreef Abom het volgende:
Jag, ik hoef je niet beter te kennen. Ik weet dat het per definitie niet waar is dat een splitter het signaal perfect door geeft en dat het wel degelijk wat uit maakt watvoor kabels je gebruikt.
Prima, dat is een verschil in mening. Jij vindt dat dat veel verschil maakt. Dat is geen rede om Jag gelijk af te zeiken, dat-ie eigenlijk maar een lachertje is voor de titel 'koning audio'.

Hij reageert gewoon op de mensen die verwachten dat het volume met een splitter halveert. Hij zegt dat dat niet zo is. Ik weet dat eerlijk gezegd niet, maar ik weet wel dat jullie reacties erop niet vriendelijk zijn en ik wil ook vragen dit niet meer te doen. Hiermee verpest je een topic. Deze gaat daarom ook dicht.
Mijn troll was dus gemaakt op die 2 uitspraken van jouw, beetje beter lezen, k? ;}
Maak geen troll meer. Reageer er op met argumenten tegen, maar ga niet iemand met steekjes onder water teisteren, zo discusseren we hier niet.
<hr>

• JT

JT

VETAK y0

offtopic:
Tering hee, is het lange-posts week op GoT ofzo ? :P

'dag' moest 'week' zijn, thanx MRen :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 18:15 schreef JT het volgende:
offtopic:
Tering hee, is het lange-posts dag op GoT ofzo ? :P
Nee, dat was gisteren :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 18:15 schreef JT het volgende:
offtopic:
Tering hee, is het lange-posts dag op GoT ofzo ? :P
Ik reageer graag gestructureerd / goed onderbouwd :Y) ;)

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 07 december 2001 18:18 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Ik reageer graag gestructureerd / goed onderbouwd :Y) ;)
Weet ik, en das wel goed hoor :)

Ecodan warmtepomp

• Abom
Jullie zullen me wel gemist hebben, kmoest ff naar huis rijuh.

Ik ben dit niet gewend, maar ik ga het proberen; een lange reply schrijven. Damn, kheb gewoon al 4 IE windows open om ff resources uit te halen.

Quote, Negotiator: Je praat hier bijzonder denigrerend over mijn collega's en mij, op een dergelijke manier een discussie openen is niet netjes, maar je kunt bovendien op een stuk meer weerstand rekenen dan wanneer je dat op een normale manier doet.

Mijn Reactie: Niet zo vreemd wanneer ik (verkeerd?) de conclusie trek dat mods meer te zeggen hebben in discussies dan de (normale?) gebruiker. Wordt er op mijn post eerder fatsoenlijk gereageerd? Nee! Ik wordt ff afgezeken door de collega van Jag (JvS). Waarop ik een thread begin die gesloten wordt en door 3 mods ondersteunt wordt.

Quote, Negotiator: Dat mag dus wel, want je mag die hier (in Lieve Adjes) ter discussie stellen, maar doe dat dan wel op een normale, serieuze manier. Zoals je nu min of meer doet.

Mijn reactie: Noem je dit serieus? (quote van sinterklaas: Nou, gefeliciteerd met je nieuwe signature, ik ben heel blij voor je.)? Als jullie je forum met humor en flames mogen bezwaaien, waarom mogen de users dat dan niet?!

Quote, Negotiator: Overigens is "meneertje 3" en de "derde gozer" iemand verschillends, je telling klopt dus niet, maar dat terzijde. Die derde gozer is de bemiddelaar, die een goeie poging doet om jouw belang te behartigen hier, maar je maakt het me niet makkelijk, en tot nog toe snap ik zelfs nog niet waarom je vind dat je topic onterecht is gesloten.

Mijn reactie: 4 of 5 man...okok ik heb met wiskunde gespijbelt, ik geeft het toe!!! De derde gozer is een bemiddelaar die bij het team van de mods hoort. Mijn topic wordt gesloten tot ik ga proberen het om te draaien (ben ik schuldig tot het tegendeel is bewezen?).

Quote Negotiator: ACM reageerde slechts op een grap die eerder door jouzelf gemaakt werd

Mijn reactie: zodan, jij hebt wel een lamp met heel veel weerstand. (ik hoop dat je deze grap eindelijk WEL begrijpt :P).

Zo en nu het top punt.

Quote Negotiator: Jag zegt hier niets wat niet door de beugel kan. Wellicht dat de informatie die hij geeft (in jouw ogen) niet correct is, daar kan ik niet over oordelen.

Jij trekt hier daarentegen zijn kennis in twijfel, en doet dat op een toon die erg voor het hoofd stotend is, kortom: de quote die je hier geeft werkt eigenlijk tegen je?

Mijn reactie: kerel, zie jij die smilie bij Jag? Meteen de eerste keer toen ik die reactie van Jag kreeg ik het idee dat Jag even duidelijk wou maken dat hij vond dat Tweakerbee geen flauw idee heeft waar hij het over heeft.

Maw, Ja. Ik weet niet wat jij in die opmerking van Jag ziet, maar hij is royaal aant flamen, netals ik deed.

Quote, Negotiator: Als je denkt dat het functioneel is, want ik heb nog geen overtuigende argumenten gezien waar Jag naar jou "flamed".

Mijn reactie: Moet het tegen mij gericht zijn wil ik er op reageren? Ik vind het knap lullig wanneer iemand met een hogere machts positie iemand probeert af te kraken. Jag daarintegen kan er blijkbaar niet tegen wanneer hij uberhaupt afgekraakt wordt (dat is waar deze hele thread om gaat, mods vs user mag. maar user vs mods mag niet).

Quote, Negotiator: Waar? Ik zou graag een voorbeeld zien van waar jij vind dat Jag denigrerend overkomt.

Mijn reactie: kerel, dat is pas 5 keer gepost. ik zal het nog een keer laten zien en speciaal voor jouw (ja, ik flame jouw hier omdat je na 5 keer nogsteeds de tekst niet goed ziet) vetgedrukt maken.

Jag: Het volume halveert :P (zie je de smile?). Heb je ooit wel eens een splitter geprobeerd? Het volume halveert niet en het geluid wordt helemaal niet brakker. Ennuh, je bent toch niet van plan om 6 speakers tegelijkertijd te gebruiken he?

NEEEEEEEEE, dat waren serieuze adviezen. Jag wil voorkomen dat Tweakerbee verkeerde hardware aanschaf/aansluit. Ja joh, geloof whatever je wil...

Uhm, helaas mensen ik moet weg. Als jullie d'r rond 21:30 nog zijn, kom ik nog wel ff langs :}

later

• Abom
geen reactie hierop?

• Abom
Ik heb ff een chat met valve en gearbox. Ik hoop dat er een reactie van een van de mods is wanneer ik trug ben, ik verheug me d'r op :}

later

• tbusquet
  • Laatst online: 06-08 11:23
[dit is geschreven door JvS]

Mods kunnen ook weleens wat anders doen. Je krijgt wel een reactie hoor. JvS zit nu bijvoorbeeld hier naar het gepats met tbusquet's stereo te kijken >:) :P.

[/dit is geschreven door JvS]

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 december 2001 18:56 schreef Abom het volgende:
Quote, Negotiator: Je praat hier bijzonder denigrerend over mijn collega's en mij, op een dergelijke manier een discussie openen is niet netjes, maar je kunt bovendien op een stuk meer weerstand rekenen dan wanneer je dat op een normale manier doet.

Mijn Reactie: Niet zo vreemd wanneer ik (verkeerd?) de conclusie trek dat mods meer te zeggen hebben in discussies dan de (normale?) gebruiker. Wordt er op mijn post eerder fatsoenlijk gereageerd? Nee! Ik wordt ff afgezeken door de collega van Jag (JvS). Waarop ik een thread begin die gesloten wordt en door 3 mods ondersteunt wordt.
Misschien moet je je daar dan zelf even voor achter de oren krabben. Ik zeik je namelijk niet af. Dat verzin je echt helemaal zelf.
Quote, Negotiator: Dat mag dus wel, want je mag die hier (in Lieve Adjes) ter discussie stellen, maar doe dat dan wel op een normale, serieuze manier. Zoals je nu min of meer doet.

Mijn reactie: Noem je dit serieus? (quote van sinterklaas: Nou, gefeliciteerd met je nieuwe signature, ik ben heel blij voor je.)? Als jullie je forum met humor en flames mogen bezwaaien, waarom mogen de users dat dan niet?!
Jij gaat als grap lopen flamen. En er is een verschil tussen serieus iets aan de kaak stellen en een grappige reply op een zwaar onzinnige topicstart.
Quote, Negotiator: Overigens is "meneertje 3" en de "derde gozer" iemand verschillends, je telling klopt dus niet, maar dat terzijde. Die derde gozer is de bemiddelaar, die een goeie poging doet om jouw belang te behartigen hier, maar je maakt het me niet makkelijk, en tot nog toe snap ik zelfs nog niet waarom je vind dat je topic onterecht is gesloten.

Mijn reactie: 4 of 5 man...okok ik heb met wiskunde gespijbelt, ik geeft het toe!!! De derde gozer is een bemiddelaar die bij het team van de mods hoort. Mijn topic wordt gesloten tot ik ga proberen het om te draaien (ben ik schuldig tot het tegendeel is bewezen?).
Jouw topic wordt gesloten omdat het uitloopt op flamen en trollen. Over je onderwerp mag je van mij nog wel een thread openen, mits je normaal discusseert (zoals ik al gezegd heb in dit topic).
Quote Negotiator: ACM reageerde slechts op een grap die eerder door jouzelf gemaakt werd

Mijn reactie: zodan, jij hebt wel een lamp met heel veel weerstand. (ik hoop dat je deze grap eindelijk WEL begrijpt :P).
Mjah :?
Zo en nu het top punt.

Quote Negotiator: Jag zegt hier niets wat niet door de beugel kan. Wellicht dat de informatie die hij geeft (in jouw ogen) niet correct is, daar kan ik niet over oordelen.

Mijn reactie: kerel, zie jij die smilie bij Jag? Meteen de eerste keer toen ik die reactie van Jag kreeg ik het idee dat Jag even duidelijk wou maken dat hij vond dat Tweakerbee geen flauw idee heeft waar hij het over heeft.

Maw, Ja. Ik weet niet wat jij in die opmerking van Jag ziet, maar hij is royaal aant flamen, netals ik deed.
Dat was hij dus niet. Een flame is een directie aanval op de man. Als je iemand verbetert, dan ben je niet direct aan het flamen. Als je dat niet snapt, dan kan ik daar ook niets aan doen. Als je het verschil tussen Jag's post en die van jou niet ziet dan kan ik dat niet helpen. Geloof me, jij was aan het Trollen. Jag onderbouwde zijn post.
Quote, Negotiator: Als je denkt dat het functioneel is, want ik heb nog geen overtuigende argumenten gezien waar Jag naar jou "flamed".

Mijn reactie: Moet het tegen mij gericht zijn wil ik er op reageren? Ik vind het knap lullig wanneer iemand met een hogere machts positie iemand probeert af te kraken. Jag daarintegen kan er blijkbaar niet tegen wanneer hij uberhaupt afgekraakt wordt (dat is waar deze hele thread om gaat, mods vs user mag. maar user vs mods mag niet).
Dit doe ik nogmaals af als onzin. Jag beargumenteert een stelling, jij vat dit op als flamen en jij gaat ertegenin flamen. Ook al was dat posten van Jag flamen geweest, dan nog had je geen recht om in dat topic tegen hem te gaan flamen. Dan mag je dat gewoon hier in LA komen vertellen.
Quote, Negotiator: Waar? Ik zou graag een voorbeeld zien van waar jij vind dat Jag denigrerend overkomt.

Mijn reactie: kerel, dat is pas 5 keer gepost. ik zal het nog een keer laten zien en speciaal voor jouw (ja, ik flame jouw hier omdat je na 5 keer nogsteeds de tekst niet goed ziet) vetgedrukt maken.

Jag: Het volume halveert :P (zie je de smile?). Heb je ooit wel eens een splitter geprobeerd? Het volume halveert niet en het geluid wordt helemaal niet brakker. Ennuh, je bent toch niet van plan om 6 speakers tegelijkertijd te gebruiken he?

NEEEEEEEEE, dat waren serieuze adviezen. Jag wil voorkomen dat Tweakerbee verkeerde hardware aanschaf/aansluit. Ja joh, geloof whatever je wil...
Jongen, jij wil hier gewoon graag een flame in zien, omdat je dan lekker kan zeuren en tegen de 'machtsgeile' modjes in kan gaan.

Zo discusseer ik niet met je. En aangezien je nu toch mijn hele post op gaat vatten als een flame, reageer ik er niet meer in.

Mocht je niet tevereden zijn, dan mag je je wenden tot de bemiddelaar op bemiddelaar@tweakers.net. Ik ga niet meer verder met je in discussie, omdat je toch je ongelijk niet toe wil geven.
Uhm, helaas mensen ik moet weg. Als jullie d'r rond 21:30 nog zijn, kom ik nog wel ff langs :}

later
We zijn er niet om voor jou plezier ons in alle bochten te wringen om je gelijk te geven enzo. Als we fout zitten dan geven we dat toe en herstellen we het. Je zit nu onze argumenten te negeren en loopt maar door te drammen. Nogmaals, zo discusseer ik niet.

Deze gaat daarom dicht. Lees hem nog maar een paar keer rustig door verder.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.