Ik zoek cs retail upgrade cs1003.exe

Pagina: 1
Acties:

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:37

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
In die lijst van sierra.com werkt gvd geen enkele server, weet iemand of die ook op kazaa staat, dan hoef ik kazaa niet voor niks te installen.......

Verwijderd

probeer deze maar ens, eentje moet vast wel werken :)

http://www.counter-strike.net/retail_full.html

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Dank je, maar deze site bedoel ik dus, nog niet 1 werkt er hiervan..... volgens mij zijn het allemaal mirrors van dezelfde site.... |:(

help help help

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 17:03 schreef NOxie het volgende:
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=62470

Deze misschien :)
yep een australische site werkt!!! MIJN DANK IS GROOT!!!

Verwijderd

Euhm, het wordt duizenden keren per dag daarvandaan afgehaald hoor. Volgens mij zit je elke doenload na 2 sec af te breken ofzo. Je moet ff geduld hebben, want het is druk, maar eenmaal op gang gekomen zijn de meeste redleijk snel. Maar goed je bent er nu mee bezig.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 17:43 schreef spoooky het volgende:
Euhm, het wordt duizenden keren per dag daarvandaan afgehaald hoor. Volgens mij zit je elke doenload na 2 sec af te breken ofzo. Je moet ff geduld hebben, want het is druk, maar eenmaal op gang gekomen zijn de meeste redleijk snel. Maar goed je bent er nu mee bezig.
Zegges als ik achterlijk was dan zou ik hier niet posten. Bij zo goed als elke server krijg ik een 'failed to connect' bericht, maar ik heb er nu een gevonden, met dank aan mijn medetweakers!
Pagina: 1