Toon posts:

en dan gooit JAG m maar meteen dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=343324/1/25]

Dus jij wou zeggen dat jij niet voor een duppie op de eerste rij wil zitten. Ik zou wel eens willen kijken bij jou thuis op je systeempje en je legale windows willen zien. En je legale winzip en ga zo maar door.

en dit is ook zoiets:

[topic=343654/1/25]

Wat veel irritanter is, zijn die storingen in zijn beeld!! Logisch dat als er niemand reageerd (ook niet na 'pas' een half uur) dat ie m dan omhoog kickt. Ik zou ook van t probleem af willen, en zo snel mogelijk!!!!
Hier creeer je alleen maar een intolerante sfeer mee.

:r :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

ok ik ga dus op zoek naar Adobe. (maar ik ga er NIET voor betalen)
Da's gewoon niet een handige uitspraak van je. :{

Verwijderd

Antwoord was gegeven en hier kon toch alleen maar offtopic op gereageerd worden over het al dat niet kopen van software.

IMHO terecht slotje.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op vrijdag 07 december 2001 16:15 schreef Badley98 het volgende:
[topic=343324/1/25]

Dus jij wou zeggen dat jij niet voor een duppie op de eerste rij wil zitten.
Wat hij in zijn privéleven wil, is op dit moment niet relevant. Wat hier geconstateerd wordt daarentegen wel.
Ik zou wel eens willen kijken bij jou thuis op je systeempje en je legale windows willen zien. En je legale winzip en ga zo maar door.
Wederom volstrekt irrelevant. Dus omdat hij (even aangenomen dat het waar is wat je zegt) geen legale Windows heeft, moet hij hier alles maar toestaan? Denk het niet.
en dit is ook zoiets:
[topic=343654/1/25]
Wat veel irritanter is, zijn die storingen in zijn beeld!! Logisch dat als er niemand reageerd (ook niet na 'pas' een half uur) dat ie m dan omhoog kickt. Ik zou ook van t probleem af willen, en zo snel mogelijk!!!!
Hier creeer je alleen maar een intolerante sfeer mee.
Een topic na een half uur omhoog kicken is gewoon ontzettend irritant. Daar heeft Jag helemaal gelijk in. En als jij vindt dat we hiermee alleen een intolerante sfeer mee creëren, dan denk ik dat jij wel heel erg intolerant bent.
:r :r :r :r :r :r :r
Tja... what can I say? No comment.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 16:18 schreef MREn het volgende:
Antwoord was gegeven en hier kon toch alleen maar offtopic op gereageerd worden over het al dat niet kopen van software.

IMHO terecht slotje.
onterecht slotje.
Moeten nu alle mensen met baarden opgepakt worden, omdat het wel eens eventueel later een terrorist word :?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jah en hier nog ff nakotsen is ook niet echt tactisch. Als je gewoon normaal zou kunnen discussieren, zou het al een hoop helpen.

En omhoogschoppen _is_ gewoon irritant, je moet niet verwachten dat iedereen je hier snel kan helpen. Ze zitten hier om JOU te helpen, dus mag je best wel wat geduld hebben. Vind ik dan.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
ik had dat "maar ik ga er niet voor betalen" ook niet kunenn zeggen, maar dat is gewoon mijn policy mbt software. En met mij nog heel veel. Dus ook best wel hypocriet en scheinheilig om te zeggen "JA MAN DE MOD HEEFT GELIJK, ZOALS ALTIJD MAN!!"

En dit is mijn tweede punt meteen. Stop nou eens met die hielelikkerij van de mods. Ok, als een mod zegt, HE EEN WAREZREQ.......SLOTJE....logisch.
Maar wat triest is, is dat medepiraten (=medetweakers) het al gaan melden aan de mods enzo!! Is dat om in crediet te komen ofzo. Volgens mij soliciteerd hier 90% naar de functie van mod.
Nou mij niet gezien hoor, beetje politieagentje spelen over een stel pcfreaks (waaronder ikzelf).

Gijs

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

• Weet tegen wie je het hebt. Er zijn hier veel mensen (vooral een van de regulars) die goed weten waar ze het over hebben. Adviezen van dergelijke mensen verdienen het niet om in de wind te worden geslagen of weggehoond te worden. Jij vraagt om de oplossing van een probleem, niet zij.
Het is sowieso wijs om het profiel van onbekenden te checken voordat je een negatieve reply geeft. Uiteraard is een onjuist antwoord van een 'newbie' het ook niet waard om afgekraakt te worden. Hij heeft in ieder geval zijn best gedaan om 'mee te denken'.

• Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
mag je 1 keer raden waar dit vandaan komt :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 16:24 schreef Badley98 het volgende:
Gijs
Hier dan : [topic=309815/1/25]

:7

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Maar wat triest is, is dat medepiraten (=medetweakers) het al gaan melden aan de mods enzo!! Is dat om in crediet te komen ofzo.
Nee. Dat vinden wij prettig, omdat wij op zo'n groot forum onmogelijk _alles_ zelf kunnen zien. Waarom denk je dat 'Stoute Usertjes' er is?
Volgens mij soliciteerd hiet 90% naar de functie van mod.
Tja... weinig kans, dat vertel ik iedereen meteen. En toch blijven ze draadjes sturen, terwijl ze echt weten dat ik ze dan geen mod maak oid. Beetje te grote kam waar jij GoT mensen overheen scheert, vind ik.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Met wijsneuzerige opmerkingen als
'heb hem al gevonden op de site van mijn software lecerancier'
'oke, 10% van 92mb al binnen tnx'
'aaaahhh fijn zo'n 512kb adsl lijntje'
'damn op een 6k gaat dat wel heel lang duren'
of
'maar ik ga er niet voor betalen'

lok je reacties van andere users uit als
'doe mij ff de link naar je leverancier'
'hint: ICQ'
'mailt://warezreq@hiero.nu'

Da's niet goed voor de sfeer en de inhoud van de topics. Verder is die vraag van digitale video bewerken pro zo enorm basic dat er wel direct een groot hangslot op had gemogen.
[search=video+software+bewerken]

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

"JA MAN DE MOD HEEFT GELIJK, ZOALS ALTIJD MAN!!"

En dit is mijn tweede punt meteen. Stop nou eens met die hielelikkerij van de mods. Ok, als een mod zegt, HE EEN WAREZREQ.......SLOTJE....logisch.
Hou alsjeblieft even je mond :(. Ga eens om je heen lezen hier in LA (topic met HlpDsK erin ofzo) en kom dan terug :(.

Zo discusseren we niet met elkaar in LA.
Maar wat triest is, is dat medepiraten (=medetweakers) het al gaan melden aan de mods enzo!! Is dat om in crediet te komen ofzo. Volgens mij soliciteerd hier 90% naar de functie van mod.
Nou mij niet gezien hoor, beetje politieagentje spelen over een stel pcfreaks (waaronder ikzelf).

Gijs
We willen het forum Warez vrij houden. En als mensen daarmee willen helpen, is daar niets mis mee..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Dat jullie t prettig vinden lijkt me logisch ja.

Maar hypocriet blijft het wel. Misschien is degeen die t meld (suggestief ja, kom maar.....) nog een veel grotere piraat!!

Ik zal t wel weer over een kam scheren, maar als ik diegeen was met die storing in t beeld, zou ik m ook omhoog schoppen. Of jullie dat nou irritant vinden ofniet (en jullie vinden t irritant, DUS de rest van de tweakers ook).
Ik heb soms t idee dat als er een warezreq wordt gedaan ofzo, dan reageren ze wel, met slotje etcetc. Maar als iemand met een storing zit, effe lezen...... ok volgende, want zoek dat zelf lekker uit.
Omhoog schoppen had in dit geval wel zin. Hij kreeg wel positieve reacties.
Ik ga als ik een dag niet op t net geweest ben ook niet alle topics van de laatste dagen checken

.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 07 december 2001 16:34 schreef Badley98 het volgende:
Dat jullie t prettig vinden lijkt me logisch ja.

Maar hypocriet blijft het wel. Misschien is degeen die t meld (suggestief ja, kom maar.....) nog een veel grotere piraat!!
Het gaat hier niet om het wel of niet gebruiken van warez door mensen. Het gaat erom dat we het niet op GoT willen, da's heel wat anders.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
En waarom gaat een topic dan dicht na een opmerking, ik ga er niet voor betalen.

Is er een url genoemd, gevraagd of wat dan maar ook wat met illegale software te maken heeft.

Alleen ik ga er niet voor betalen, en ik ga er ook niet voor betalen. En ik ga t ook heus niet in me hoofd halen om dat hier te vragen, want DAT mag niet, logisch ook.
Maar mijn mening geven, en ik ga t weer zeggen, ik betaal niet voor software, geef ik wel.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 07 december 2001 16:43 schreef Badley98 het volgende:
En waarom gaat een topic dan dicht na een opmerking, ik ga er niet voor betalen.

Is er een url genoemd, gevraagd of wat dan maar ook wat met illegale software te maken heeft.

Alleen ik ga er niet voor betalen, en ik ga er ook niet voor betalen. En ik ga t ook heus niet in me hoofd halen om dat hier te vragen, want DAT mag niet, logisch ook.
Maar mijn mening geven, en ik ga t weer zeggen, ik betaal niet voor software, geef ik wel.
Dat komt omdat veel mensen op die manier nogal verkapt om warez vragen. Dus zijn we daar nogal scherp in.

Helaas gaat hier op dat de onschuldigen lijden door de schuldigen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel GameOver!! (niet cynisch bedoelt!!)
Dit vind ik een toffe reactie!!

Nou ok vrede, peace, zand erover.
aan all modjes: Dit alles was niet bedoelt om jullie af te kraken of iets dergelijks hoor.

ps, maar ik ga der echt niet voor betalen ;)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 07 december 2001 16:49 schreef Badley98 het volgende:
Dit vind ik een toffe reactie!!

Nou ok vrede, peace, zand erover.
aan all modjes: Dit alles was niet bedoelt om jullie af te kraken of iets dergelijks hoor.

ps, maar ik ga der echt niet voor betalen ;)
You're welcome. :)

Aannames zijn fataal.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 december 2001 16:43 schreef Badley98 het volgende:

Dan heb je nu geleerd dat we er redelijk fel op zijn. Je hebt geen waarschuwing niets, alleen je topic is op slot gezet om te voorkomen dat er dwaze mensen je links gaan geven. Dat willen we niet hebben op het forum. Je mag trouwens weten dat ik momenteel 100% illegaal photoshop gebruik.. En dat ik die zelfs via iemand die ik van het forum ken gekregen heb. En dat diegene zelfs in de crew zit! *jeeemig de peemig*, hypocriete ons? Neehoor, ik heb dat namelijk niet op het forum gevraagd of gekregen. Daar gaat het om.

Dat je topic op slot gaat, moet je niet zien als een persoonlijke aanval. En dan moet je al helemaal niet zo als een wildeman gaan reageren hierzo. Met rust en tact kom je verder.
Dit alles was niet bedoelt om jullie af te kraken of iets dergelijks hoor.
Ok :)

Maar zo kwam het absoluut wel over. Een cynische topictitel en een rij kotsende smilies...

• JT
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Op vrijdag 07 december 2001 16:49 schreef Badley98 het volgende:
Dit is de leukste mod van het forum :P Hij kan alles heel vriendelijk brengen :)

Over dat SU : ik vind het ook misselijk om andere users te verraden, tenzij het iets heel aanstootgevends is of een n00b die weer is de faq niet heeft gelezen en ook niet even nadenkt.

Omhoog schoppen : is niet zo een ramp op dit forum, als je maar even minstens een halve dag wacht. Ikzelf wacht altijd minstens een dag.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JT
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Op vrijdag 07 december 2001 16:51 schreef JvS het volgende:
Je mag trouwens weten dat ik momenteel 100% illegaal photoshop gebruik.. En dat ik die zelfs via iemand die ik van het forum ken gekregen heb. En dat diegene zelfs in de crew zit! *jeeemig de peemig
Um, no offence, maar als je dat van hem een verkapte vraag naar warez vind, kan je dit ook wel verkapte aanbod noemen.

Niet dat ik het erg vind, maar je moet wel alles en iedereen gelijk behandelen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Jag
  • Laatst online: 22:34

Jag

Het is vrij normaal dat soort topics dicht te gooien, je loopt er zelfs een risico mee om een waarschuwing mee op te lopen. Ik heb in dit geval besloten om hem dicht te gooien om warez te voorkomen en ook omdat de topic zoiezo al "af" was. Ik heb je er niet eens een note voor gegeven :), geen vuiltje aan de lucht lijkt mij zo.

En die reactie op degene die zijn topic omhoog schopte; ik tolereer in principe omhoog schop acties, maar niet als dat na een half uur gebeurt. Dan zeg ik er wat van, om het in het vervolg te voorkomen.

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Op vrijdag 07 december 2001 16:51 schreef JvS het volgende:

[..]

Dan heb je nu geleerd dat we er redelijk fel op zijn. Je hebt geen waarschuwing niets, alleen je topic is op slot gezet om te voorkomen dat er dwaze mensen je links gaan geven. Dat willen we niet hebben op het forum. Je mag trouwens weten dat ik momenteel 100% illegaal photoshop gebruik.. En dat ik die zelfs via iemand die ik van het forum ken gekregen heb. En dat diegene zelfs in de crew zit! *jeeemig de peemig*, hypocriete ons? Neehoor, ik heb dat namelijk niet op het forum gevraagd of gekregen. Daar gaat het om.

Dat je topic op slot gaat, moet je niet zien als een persoonlijke aanval. En dan moet je al helemaal niet zo als een wildeman gaan reageren hierzo. Met rust en tact kom je verder.
Zeer duidelijk en ondubbelzinnig het probleem verhelderd, JvS! Pluim van mij :)

Wat ik graag wil opmerken is dat deze quote
ok ik ga dus op zoek naar Adobe. (maar ik ga er NIET voor betalen)
IMHO niet met 100% zekerheid softwarekleptomanie hoeft te weerspiegelen.

Want hier kan je namelijk 100% legaal Premiere (èn Fotosjop èn Illustrator) downen:
http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.html *D

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m ondertussen al, en die tryout is wel leuk, maar ik wil t programma wel langer dan 30dagen gebruiken..

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 08 december 2001 02:35 schreef Badley98 het volgende:
ik heb m ondertussen al, en die tryout is wel leuk, maar ik wil t programma wel langer dan 30dagen gebruiken..
Dan wil ik je adviseren om hem te kopen, of om er buiten GoT om naar te zoeken, en niet nog een keer komen vertellen dat je ernaar op zoek bent, wat je nu dus weer doet... :{.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 02:44 schreef JvS het volgende:

[..]

Dan wil ik je adviseren om hem te kopen, of om er buiten GoT om naar te zoeken, en niet nog een keer komen vertellen dat je ernaar op zoek bent, wat je nu dus weer doet... :{.
Als ik nou zeg dat ik m al heb, ga dan niet strondeigenwijs zeggen dat ik er hier op GoT ernaar op zoek ben. Wees geen gek!!! potverdriedubbeltjes!!
Ik heb m al, en dit topic was al klaar voor mij, dus begin nou niet weer.....

Verwijderd

Topicstarter
[Not_a_Warezrequest]

Jullie zien ze nu echt vliegen, alles is nu (al dan niet verkapt) een warezrequest.

[/Not_a_Warezrequest]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 08 december 2001 02:55 schreef Badley98 het volgende:
[Not_a_Warezrequest]

Jullie zien ze nu echt vliegen, alles is nu (al dan niet verkapt) een warezrequest.

[/Not_a_Warezrequest]
Als ik dit als warezrequest had gezien, had je allang een officiele waarschuwing gehad. Je hebt er niet eens een kleine aantekening of wat dan ook voor ontvangen.
Er is echt N I E T S aan de hand enzo. Dit is echt ophef over helemaal niets... Het gaat nergens over.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.