You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Als er geluid uit komt is het stotter stotter stotter. en hoor ik dus alleen een snelle tik.
Zowel bij win xp ENG als NL. in windows 98 werkte het wel super.
op de schijf stond teveel data waardoor de muziek begon te haperen. Heb je het probleem ook bij het gebruik van een andere hd of bij windows geluid?
Verwijderd
Ik heb een asus a7v8x-x, en xp pro, Met onboard sound. maar die heb ik gemolt
Hoe krijg ik hem aan de praat??
Wat voor merk is die soundcard dan want ik heb er een van sweex en als je op de website gaat kijken van sweex en misschien die 5.1 drivers installeer werkt het heel erg misschien.
Wat ook kan werken is gewoon windowsupdate draaien in windows xp en dat kan misschien helpen.
Hij herkende direct de kaart.
Verwijderd
Nog iets, als je bij je hardware gaat kijken in windows, staan er dan ook dingen bij met uitroeptekens?
Als dat niet lukt, even proberen je pc zonder geluidskaart op te starten of in je bios je on-board sound disablen want het kan ook dat die ff XP zit te irriteren en dat hij automatisch overschakeld op de andere geluidskaart.
Probeer eerst dat in die bios te disablen. Dat kan misschien helpen.
edit:
ff domme dingen zeggen momentje, draai ook even dxdiag en kijk welke versie directx je draait en kijk ook of die ook problemen vertoont.
[ Voor 14% gewijzigd door Eichii op 01-01-2004 14:52 ]
Verwijderd
Ik heb de drivers verwijderd in geluiden en audio apperaten, en dan hardware, en dan verwijderd.Eichii schreef op 01 januari 2004 @ 14:50:
Heb je ook eerst geprobeert om je oude drivers weg te halen (srry, ff vergeten te zeggen).
Nog iets, als je bij je hardware gaat kijken in windows, staan er dan ook dingen bij met uitroeptekens?
Als dat niet lukt, even proberen je pc zonder geluidskaart op te starten of in je bios je on-board sound disablen want het kan ook dat die ff XP zit te irriteren en dat hij automatisch overschakeld op de andere geluidskaart.
Probeer eerst dat in die bios te disablen. Dat kan misschien helpen.
edit:
ff domme dingen zeggen momentje, draai ook even dxdiag en kijk welke versie directx je draait en kijk ook of die ook problemen vertoont.
Waar moet ik kijken in hardware?
Ik heb de onboard al gedisabled!
/edit
Heb direct x 9b,
En bij direct sound geeft ie de error:
DirectSound-testresultaten: Fout bij stap 3 (DirectSoundCreate): HRESULT = 0x88780078 (Geen stuurprogramma)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 16:26 ]