if broken it is, fix it you should
brakke hardware, brakke drivers, brakke irq config. (streep door wat niet van toepassing is).
Oplossingen: vervange drivers, irq's en eventueel hardware.
Oplossingen: vervange drivers, irq's en eventueel hardware.
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Verwijderd
Toevallig Norton Antivirus 2002 ? ik heb namelijk ook dit probleem, alleen bij mij crasht de pc al tijdens het openen van een netwerkshare.
Probleem lag bij NAV2002 die er voor zorgde dat de pc crashte onder Win2k maar ook WinXP
Heb je dit probleem al langer, of pas na het installeren van bepaalde software ?
Als je geen NAV 2002 hebt zou je kunnen proberen om de stacks opnieuw te installeren [TCP/IP en stuff] en Service Pack 2 installeren mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Probleem lag bij NAV2002 die er voor zorgde dat de pc crashte onder Win2k maar ook WinXP
Heb je dit probleem al langer, of pas na het installeren van bepaalde software ?
Als je geen NAV 2002 hebt zou je kunnen proberen om de stacks opnieuw te installeren [TCP/IP en stuff] en Service Pack 2 installeren mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Dit heb ik dus óók, alleen als ik het netwerk aan de pc heb gekoppeld. Dit probleem kreeg ik onder XP na installatie van Norton AntiVirus 2002 (Norton SystemWorks 2002). Balen!