Ik ben van plan deze kast te kopen voor mijn nieuwe pceetje
, maar ben bang dat het mobo er net niet in gaat. Als ik namelijk kijk op de site van Lian Li dan kan er namelijk maar een mobo in die max 12" inch bij 9,6" inch mag zijn.
Nu wil ik graag het Abit KR7A-raid mobo erin doen
maar die is omgerekend van mm naar inches 12,01" bij 9,65" inches. Dus meer dan het maximale wat erin gaat. Nu weet ik wel het zijn minimale marges maar toch, best lullig als je een dure kast heb en je komt tot de ontdekking dat je mobo er niet in gaat.
Mijn vraag is nu voor die gelukkige onder jullie die zo'n kast hebben (waar ik hopenlijk binnenkort ook bij hoor) wat voor mobo heb je erin (zodat ik de maten kan zoeken). Of als je de maten hebt van het mobo (cm,mm of inches) dan zou dat helemaal perfect zijn.
PS. Als er uberhaupt mensen bestaan die de combo lian-lu PC60 kast en Abit KR7A-raid al hebben, dan zou ik ook graag van deze mensen wat willen horen
Nu wil ik graag het Abit KR7A-raid mobo erin doen
Mijn vraag is nu voor die gelukkige onder jullie die zo'n kast hebben (waar ik hopenlijk binnenkort ook bij hoor) wat voor mobo heb je erin (zodat ik de maten kan zoeken). Of als je de maten hebt van het mobo (cm,mm of inches) dan zou dat helemaal perfect zijn.
PS. Als er uberhaupt mensen bestaan die de combo lian-lu PC60 kast en Abit KR7A-raid al hebben, dan zou ik ook graag van deze mensen wat willen horen