Toon posts:

Iedereen die de PC60 kast van Lian Li help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze kast te kopen voor mijn nieuwe pceetje :9 , maar ben bang dat het mobo er net niet in gaat. Als ik namelijk kijk op de site van Lian Li dan kan er namelijk maar een mobo in die max 12" inch bij 9,6" inch mag zijn.

Nu wil ik graag het Abit KR7A-raid mobo erin doen >:) maar die is omgerekend van mm naar inches 12,01" bij 9,65" inches. Dus meer dan het maximale wat erin gaat. Nu weet ik wel het zijn minimale marges maar toch, best lullig als je een dure kast heb en je komt tot de ontdekking dat je mobo er niet in gaat.

Mijn vraag is nu voor die gelukkige onder jullie die zo'n kast hebben (waar ik hopenlijk binnenkort ook bij hoor) wat voor mobo heb je erin (zodat ik de maten kan zoeken). Of als je de maten hebt van het mobo (cm,mm of inches) dan zou dat helemaal perfect zijn.

PS. Als er uberhaupt mensen bestaan die de combo lian-lu PC60 kast en Abit KR7A-raid al hebben, dan zou ik ook graag van deze mensen wat willen horen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me haast niet voorstellen dat er echt geen enkele tweaker deze kast heeft. Dus als je hem hebt reply dan ff

• Quorton
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-05 14:12
Nou om je een plezier te doen :)
Ik heb een lian-li 60, en inderdaad een erg fijn kastje, alles met duimschroeven, uitneembare harddisk trays, uitneembaar moederbord tray, maar genoeg reclame.
De maten weet ik zo niet, ik heb er een asus a7v-133 in zitten en heb dan nog ruimte genoeg over, dus volgens mij moet die van jou er ook wel in kunnen, maar kan het niet garanderen.
Ik zou het gewoon proberen, als het niet past kun je misschien de kast een beetje modden van binnen, of je stuurt hem terug (mag je internet aankopen niet binnen 8 dagen terugsturen of zoiets).

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:18
Ik heb er gisteren nog een MSI K7T-PRO266 in zitten bouwen en dat paste gewoon. Is een vrij groot mobotje dus volgens mij moet zo'n abit gewoon passen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Je kan natuurlijk ook gewoon een kast kopen die zeker groot genoeg is :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor jullie reply.

Quorton --> Ik heb ff gekeken maar kon de maten van jouw Asus a74-133 ff niet vinden maar in iedergeval bedankt.

dominator --> Heb/had jij nog ruimte over want ik heb ff naar jouw mobo's maten gezocht en die zijn 30,4 bij 23,5 wat 11,9" bij 9,2" in inches is. Dit zal dus volgens de specificaties van de kast ook moeten passen (12" bij 9,6") Maar heb jij denk je nog 0,1 cm bij 1 cm extra over, want dat heb ik xtra nodig voor die KR7A die erin komt.

Chaoss --> Grappig :9~ , had ik ook gedaan (PC-70) als ik meer ruimte plus budget had :)

Misschien nog meer mensen met PC-60 en een mobo erin, die dat ff kwijt willen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ff een update, had een email gestuurd naar een amerikaans bedrijf die beide heeft staan in zijn prijslijsten (KR7A & PC-60) en die zegt dus dat ze passen :).

Daar ga ik dus dan ook van uit maar als er toch nog mensen zijn die PC-60 hebben reageer dan gerust.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Het lijkt me ook wel dat een kast in die prijsklasse berekend is op de wat "grotere" mobo's toch?

I love watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 12:11 schreef Garrett het volgende:
Het lijkt me ook wel dat een kast in die prijsklasse berekend is op de wat "grotere" mobo's toch?
Mij ook maar er staat een maat bij als max, en die wordt door de KR7A met afronden net maar dan ook maar net overschreden, en ik wil gewoon zeker zijn.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ze zijn er die er een 12" x 10.3" TigerMP in hebben (wel krapjes), dus zou zo'n KR7A geen probleem mogen zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk daar heb ik wat aan, ik denk dat ik mijn beslissing wel hebt gemaakt nu. De PC-60 kast komt mijn kant uit :9 (natuurlijk wel met garantie van de zaak waar ik hem koop dat een KR7A erin gaat passen >:) ).
Pagina: 1