Toon posts:

Koopadvies -- Abit KR7A+Athlon XP 1700+Cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja mensen weer zo'n topic, Ik heb heel wat afgelezen op dit forum maar ik kom er maar niet uit. Ten eerste weet ik zeker dat ik deze mobo ga kopen en ook die 1700 XP maar de vraag is past elke cooler er op (weinig zullen het weten want hij is nog niet echt leverbaar)--

Welke cooler zou het beste zijn (ik wil geen vliegtuig in mijn kast maar er mag best herrie zijn, en ik wil oc'en)

En ook maakt het uit welk merk DDR geheugen ik koop. en ook of 256 of 512 nou zo'n verschil maakt.

Hopelijk kunnen jullie mij wat inzicht geven ;)

Bedankt

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Kwa geheugen maakt het misschien later wat uit, duz als er nieuwere spelletjes uit zijn, die weer mee vragen. Voor windows gebruik niet zo veel. En als cooler zou je toch eff in de pricewatch moeten kijk staan er heel wat tussen. Kijk ook naar je budget! :)

Verwijderd

Hmmz er zijn al een aantal topics over geweest in de afgelopen dagen, dus voortaan ff TFS gebruiken ;)

Ik ga toevallig dezelfde combo kopen (alleen dan een 1800+), en ik heb, na uitgebreid overwogen, voor een Pal Alpha 6035 met Delta AFB60 MP gekozen (moet het echter allemaal nog gaan bestellen uiteraard). Niet teveel lawaai, toch goede koeling.

Ik zit te overwegen om er gelijk een FFB60 MP op te zetten (de dikkere, lagere rpm versie), volgens ocshop kan ie er met wat creativiteit wel op. Zou dit nuttig zijn?