Hier zijn ze dan, gehad van een vriend met ps2, gta3 en een tv kaart. Binnenkort misschien nog filmpje, als ik een goed programma heb gevonden om van avi -> divx filmpje te maken (ideeen zijn welkom)

Verwijderd
Ja idd, ik was al bezigOp vrijdag 07 december 2001 15:32 schreef Terr het volgende:
Sommige plaatjes doen het niet helemaal, je moet de spaties eruit halen of %20 ipv spaties bij de link doen.
Het ziet er wel erg koel uit
Gta3 is een spel. Het bestandsformaat is jpg. Of bedoel je wat anders?Op vrijdag 07 december 2001 15:43 schreef tim het volgende:
wat voor bestand is dat gta 3 willem
tampert, kriminalpolizei
tim bedoelt wat anders.Of bedoel je wat anders?
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Ik denk dat je het eerst ff moet spelen he. Dan verander je denk wel van meningOp vrijdag 07 december 2001 15:45 schreef Evilernie het volgende:
zo als ik het nu zie, lijkt mij gta2 en 1 leuker. 3D is totaal iets anders...
Als dat het probleem is, in GTA3 kan je ook voor oldskool bird-view kiezen.Op vrijdag 07 december 2001 15:45 schreef Evilernie het volgende:
zo als ik het nu zie, lijkt mij gta2 en 1 leuker. 3D is totaal iets anders...
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Op vrijdag 07 december 2001 15:51 schreef tim het volgende:
speel je gta3 via je computer
logt nu ook
Hij heeft een PS2 gekocht en het spel GTA3(ook gekocht), en dan heeft hij de PS2 aangesloten op een PC, dmv een TV-In kaart.Op vrijdag 07 december 2001 15:51 schreef tim het volgende:
speel je gta3 via je computer
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
When does the hurding stop?
[smartassmodus]mm gave plaatjes maar klopt het dat ik weinig verkeer zie
logt nu ook
Verwijderd
Verwijderd
Ja, maar voor een tv-kaart is het niet slecht. Wel jammer dat deze pics alleen van Portland zijn.Op vrijdag 07 december 2001 18:05 schreef Albinoraptor het volgende:
Bah wat een slechte pics. Op TV ziet het toch echt 10x zo mooi er uit.
Verwijderd
]Op vrijdag 07 december 2001 15:59 schreef MysterX het volgende:
mm gave plaatjes maar klopt het dat ik weinig verkeer zie![]()
In ieder geval zit ik met spanning te wachten tot het spel op de pc uit komt. (Heb gehoord april ergens![]()
Hij zei dat je dat gewoon met de knopjes kan doen waarmee je schiet. Dus autorijden en tegelijkertijd je knopjes indrukken waarmee je schiet.Op vrijdag 07 december 2001 19:34 schreef RPG_Fan het volgende:
hoe kan je uit je wagen knalle met je gun zoals in onderste plaatje???
L2 of R2 en dan schiet knop. Moet je wel uzi hebben.Op vrijdag 07 december 2001 19:34 schreef RPG_Fan het volgende:
hoe kan je uit je wagen knalle met je gun zoals in onderste plaatje???
logt nu ook
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Verwijderd
maar hoe zie je het dan vanuit de auto?? Zoals op dat plaatje?Op zaterdag 08 december 2001 01:09 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
L2 of R2 en dan schiet knop. Moet je wel uzi hebben.
Hail to the king baby!
Met de selectknop het camerastandpunt veranderen....Op maandag 10 december 2001 12:08 schreef urk_forever het volgende:
[..]
maar hoe zie je het dan vanuit de auto?? Zoals op dat plaatje?
logt nu ook
En GT3Op maandag 10 december 2001 12:46 schreef Jointrip het volgende:
hmmm,
alleen al ps II kopen voor gta 3 mjaaaa
Verwijderd
ik zal het dan ook niet errug vinden als jij er eentje koopt ^^Op woensdag 12 december 2001 11:27 schreef Enfermidade het volgende:
neee en THPS3 gisteren tot 1 uur da spel zitten spelen bij een maat van me, toen heeft ie me eruit geschupt.
tja jointrip, van jou had ik deze opmerking nie verwacht, je weet toch dat ik gestoord ben..
en goed lezen he
"dan heb ik ook gelijk een dvd..."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq