Toon posts:

Counter Strike

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben op zoek naar een ct clan en die wil joinen heeft iemand een ct clan

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

ClenBees daar zitten een heleboel clans.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:18

drice

Loading...

Gewoon een beetje goed spelen op bekende servers. Dan kom je vanzelf bij een clan :)

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Verwijderd

kom gewoon een spelen op de GoT publics van strikerz.net...

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Veel en goed spelen en hopen dat je gevraagd word :)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
een ct clan.. denk je dat er clans zijn die alleen CT kant spelen ofzo? tsjeezes :P

dunno

Verwijderd

this topic is gay

Verwijderd

Ikke wil ook een clan..ikke wil ook een clan....ikke wil ook een clan.....mammie ik mag niet in een clan whehehehehehe

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.
Clans/squads zijn een bekend fenomeen in de online-gaming. Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of om leden te werven, kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over het 'clangebeuren'.
Wil je in een clan, speel dan gewoon op een vaste server en speel je zelf een beetje 'in the picture'. Ben je op zoek naar clanleden, kijk op een vaste server, leer mensen kennen en vraag ze gewoon voor je clan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.