Verwijderd
eigenlijk helemaal geen krom lettertype, gewoon een sans of sans-serif standard font.Op vrijdag 07 december 2001 15:48 schreef Seraph het volgende:
...anders maakt de computer er zelf een of ander krom lettertype van...
"You're only as good, as what you did last week."
Ik heb hier een pixelfont gedownload, maar als ik op een ander systeem kijk, dan zie ik een verpruttelde Times New Roman in dit bestand http://www.cumshot-online.nl/map/index.htm terwijl op mijn systeem het font gewoon zichtbaar en strak is. Hoe moet ik dan het font includen?
Waar ligt Brabant..?Op vrijdag 07 december 2001 16:12 schreef Nozzman het volgende:
Oh, bij dat Flash ding ff op Brabant klikken om te zien wat ik bedoel, srry.
Ik zie je lettertype wel goed, maar dat komt omdat ik ze wel op mŽn HD heb staan.
Wat je ook zou kunnen doen is je text uitelkaar halen (Break Apart).
Let wel: Je kunt je text daarna niet meer editten en je bestandsgrootte wordt (veel?) groter.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
tjah k schrok me altijd kapot als ik een mooi lettertype had gebruikt en je zag opeens grootte 17 Times New RomanOp vrijdag 07 december 2001 15:50 schreef oh,when? het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal geen krom lettertype, gewoon een sans of sans-serif standard font.
Hebben jullie het nu over Flash? Die include't toch altijd het font?Op vrijdag 07 december 2001 16:50 schreef Seraph het volgende:
[..]
tjah k schrok me altijd kapot als ik een mooi lettertype had gebruikt en je zag opeens grootte 17 Times New Roman....
Btw, ik ben een newbie hierin en ik werk met Swish...(misschien dat die het standaard doet?)
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
als je dan alleen bepaalde letters geruikt is het makkelijker dan kun je in de text opions een bepaalde set letters includen en de rest niet (optimalisatie)
Verwijderd
Verwijderd
Flash iclude't niet automatisch het font, Alleen als je hem linked in je liberary. Wat dus voor dynamische textvelden nodig is als je raar font gebruikt.Op vrijdag 07 december 2001 19:25 schreef Toeter84 het volgende:
Hebben jullie het nu over Flash? Die include't toch altijd het font?
Btw, ik ben een newbie hierin en ik werk met Swish...(misschien dat die het standaard doet?)
|{ brrr }] |
Verwijderd
Vraag dat niet aan mij, heb swish nog nooit opgestart. Klinkt beetje als wysiwyg sucks, ik type alles (wat ook onzin is) maar toch is dit 1 van mijn principesOp vrijdag 07 december 2001 21:23 schreef Yellow het volgende:
Swish maakt toch symbols van alle letters?
Kan me nog leuk stukje herinneren van XangadiX over swish, maar kan het niet vinden met de search (die niet werkt op gebruikersnaam)
yup...ik weet welke je bedoelt:Op vrijdag 07 december 2001 22:35 schreef Necromancy het volgende:
Kan me nog leuk stukje herinneren van XangadiX over swish, maar kan het niet vinden met de search (die niet werkt op gebruikersnaam)
Op dinsdag 27 november 2001 13:05 schreef XangadiX het volgende:
[..]
Swish is naar, swish is voor mensen met haast of voor mensen die niet kunnen flashen. Swish is geen flash, swish is nep. Als je swish gebruikt ziet iedereen dat je swish gebruikt en swish is naar, dus jij bent ook naar als je swish gebruikt en dan ziet iedereen ook nog dat je naar bent, dus dan vind iedereen je ook naar als je swish gebruikt. De mensen die swish gemaakt hebben moeten chemisch gecastreerd worden, want ze zijn naar en werken waarschijnlijk op een macintosh. Swish mag niet. Swish kan niet. Gebruik nooit swish.
"You're only as good, as what you did last week."