Toon posts:

Lenco 02 of aiwa 480

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om binnekort een dvd speler aan te schaffen, de prijs is een belangrijke factor alsmede de eigenschappen om cd-rw en mp3 te kunnen afspelen. Goed geluid is ook een must. Nou heb ik vernomen dat de Lenco 02 een hele goede allround speler is voor een mooie prijs. Ook hoorde ik dat er inmiddels een nieuwe versie is uitgekomen de lenco 02e. Wat zijn de verschillen tussen die 2 en waar zijn ze te krijgen? Kheb nu best uitvoerig gezocht maar kon em nergens vinden tegen redelijke prijs.
Nou liep ik gister de megapool binnen en daar stond een AIWA XD-DV480B. (http://www.megapool.nl/site/shop/product.asp?intproductID=1749&intGroepID=205)
Leek me opzich ook een hele mooie speler met mooie eigenschappen voor een redelijke prijs. Dus ik ging opzoek naar mensen met ervaringen met deze speler, maar ik kwam alleen ervaringen tegen met de aiwa 370... die overig zeer positief waren. Nu vraag ik me af, zijn er mensen met deze speler hier aanwezig en zijn die er tevreden mee? En wat is nou et verschil tussen de 370 en de 480? Ik hoorde dat de mp3 afspeel mogenlijkheden bij de 370 wat beperkt waren, geen shuffle en dergelijke. is dat bij de 480 ook zo?

Daarnaast vraag ik me ook af welke optie et beste is, de aiwa of de lenco. Aiwa is natuurlijk wel een bekender merk, maar of dat nou zoveel zegt....

tnx Maes

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :/