Toon posts:

tv-out geeft wel beeld maar speelt geen dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
videokaart: Gainward G-Force 2 Pro/450 TV-Out

de tv-out zelf doet het prima, hij geeft goed beeld, maar als ik dan een DVD (met WinDVD) wil afspelen hoor je wel geluid maar het beeld blijft zwart, ook als ik het scherm verklein zie ik gewoon windows, hoor ik geluid maar zie geen beeld :?

als ik het dan op de monitor van de pc probeer werkt hij wel, iemand een idee ?

Verwijderd

Hee... Ik heb ook hetzelfde probleem, maar dan met een kastje dat je tussen je videokaart en tv moet plaatsen :) Iemand een idee :?

• Ignoramus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-08 09:15
Op vrijdag 07 december 2001 15:23 schreef MinardiFan het volgende:
videokaart: Gainward G-Force 2 Pro/450 TV-Out

de tv-out zelf doet het prima, hij geeft goed beeld, maar als ik dan een DVD (met WinDVD) wil afspelen hoor je wel geluid maar het beeld blijft zwart, ook als ik het scherm verklein zie ik gewoon windows, hoor ik geluid maar zie geen beeld :?

als ik het dan op de monitor van de pc probeer werkt hij wel, iemand een idee ?
Heb hetzelfde probleem gehad, komt omdat driver van je videokaart het beeld van je monitor naar je tv "cloned" via de directdraw overlay, en dat is ook precies wat windvd gebruikt om de ondertiteling over je film heen te leggen, en dat geeft conflictjes. dit heeft mijn een MPEG2 kaart gekost. En heb ff een schakelaar in elkaar gesleutelt om geen pluggen te hoeven wisselen tussen tv-out en mpeg2 kaart.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf Workstation Server

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel wel errug gek hoor, ik heb dat programma bij de kaart gekregen, en dan zal het niet werken ? dat lijkt me stug ...
ie er niets anders op te bedenken ?

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Is het niet misschien de MacroVision protectie die aanstaat? Die kan je met DVDGenie uitzetten.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Probeer anders een andere dvdplayer.
Overigens heb ik geen probleem met windvd en tv-out op mijn g-force2. En dat hat ik wél met powerdvd of zo
Pagina: 1