Je hebt wel gelijk hoor, daar niet van, maar waarom hier dit topic?
Verwijderd
Als de vraag zo algemeen gesteld wordt is het vrij onzinnig, maar ik heb laatst ook een topic erover geopend, maar dan een stuk specifieker.
Ik heb ook TFS gebruikt, en reviews gelezen. Maar ik had dus vrij specifieke vragen wat betreft lawaai van bepaalde coolers
En ik denk dat het een Pal Alpha 6035 met Delta FFB60 MP wordt
Ik heb ook TFS gebruikt, en reviews gelezen. Maar ik had dus vrij specifieke vragen wat betreft lawaai van bepaalde coolers
En ik denk dat het een Pal Alpha 6035 met Delta FFB60 MP wordt
ik vind die vragen ook niet erg zolang er maar specifieke eisen zijn die ze aan de koeler stellen, dan kun je ze tenminste advies geven.
eisen zoals budget of geluid of een lastige kast waar niet veel ruimte is voor een grote koeler.
anders kom je steeds op hetzelfde geblaat aan: waterkoeling, alpha, swiftech terwijld die mensen er misschien helemaal niets aan hebben omdat ze eisen hebben maar die posten ze dan niet
eisen zoals budget of geluid of een lastige kast waar niet veel ruimte is voor een grote koeler.
anders kom je steeds op hetzelfde geblaat aan: waterkoeling, alpha, swiftech terwijld die mensen er misschien helemaal niets aan hebben omdat ze eisen hebben maar die posten ze dan niet
hmm ik denk dat zon FAQ erg gauw niet meer up-to-date is en dus veel onderhoud vergt.Op vrijdag 07 december 2001 17:52 schreef LAuWe het volgende:
misschien een koeler FAQ?
met wat links en info
Ik gok dat 75% hier nog nooit naar zo'n FAQ heeft gekeken. Beetje nutteloos imo om daar aan te beginnen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ik vind het ook zeeer irritant dat er van die nOObz zijn die dus zo'n topic openen, (en soms meteen na 10 minuten alweer omhoogschoppen omdat er 'nogsteeds geen' antwoord is), met een vraag van: ja ik wil een koeler hij mag 40 gulden kosten, moet stil zijn en moet 400000 watt aan warmte af kunnen voeren ofzo. jekan toch zelluf ook wel zoeken???
tja.... wat doe je eraan... meestal help ik ze wel effe... maar soms wordt je er ook strontziek van... check maar eens: [topic=343132/1/25]
errug vervelend...
errug vervelend...
Ben ik met je eens. Deze gaan dan ook op slot.
Duurt het ff voordat ze op slot zijn, meld ze dan in SU.
Duurt het ff voordat ze op slot zijn, meld ze dan in SU.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()