Ik ben van plan eindelijk eens uit te breiden nu mijn MSI moederbord voor k6-2 volledig naar de knoppen is. Ik ben dinsdag naar de winkel geweest om een asus A7V266 te gaan halen met XP 1600+ en 256 DDR. Nu waren er geen meer van dit model maar ze zeiden dat er volgende week vrijdag een nieuw model zou binnenkomen. Ik heb zo een beetje zitten zoeken maar ik kan nergens vinden welk model dit is? Weet iemand dit toevallig? Ze zeiden dat dit moederbord beter was voor de XP omdat op de asus A7V266 anders de bios direct moest geflashd worden (en'k haat da
). Kan iemand mij ook een beetje raad geven waar ik op moet letten? Want ik heb wel wat op het forum rondgeneusd maar'k heb ni direct veel gevonden...
Ik denk dat de de A7V266E bedoelen..
En info daarover is gewoon te vinden op de asus-site..
En info daarover is gewoon te vinden op de asus-site..
Thx, 'k had al een vermoeden. Iemand die al zo een moederbord heeft, ge moogt altijd zeggen of da op iets trekt? Ik vermoed van wel?
Verwijderd
A7V266E en -RAID zijn toch al leverbaar? Voor respectievelijk 440 en 519 gulden.
Wordt iig mijn nieuwe bordje
Wordt iig mijn nieuwe bordje
Verwijderd
Sorry, maar er zijn de laatste tijd wel tig topics over de Asus A7V266-EOp vrijdag 07 december 2001 15:45 schreef MREn het volgende:
[..]
mooi onderbouwd!
je gelooft het vast niet, maar ik ben nog geen 10 min. thuis met mn asus a7v266e + athlon xp 1600+ en 2x256ddr
morgen installen (vandaag werken + uitgaan en al die zooi
)
Ge moogt mij altijd laten wa ge dervan vindt en of ge der problemen mee hebt op blackillusions@hotmail.comOp vrijdag 07 december 2001 15:49 schreef Tu-Tone het volgende:
je gelooft het vast niet, maar ik ben nog geen 10 min. thuis met mn asus a7v266e + athlon xp 1600+ en 2x256ddrmorgen installen (vandaag werken + uitgaan en al die zooi
)
Ja, sorry ze, 'k ben pas van vandaag ingeschreven dus ik probeer zoveel mogelijk te bekijken ma ik ken de site nog maar juist en wist dus ni da ge me search topics kon zoeken.Op vrijdag 07 december 2001 15:47 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
[..]
Sorry, maar er zijn de laatste tijd wel tig topics over de Asus A7V266-E
en btw, nog een domme vraag, wa betekend UTFS eigenlijk?
iets me topic search ofzo?
UTFS = = Use The Fucking Search
staat misschien ook wel in de FAQ
(Frequently Asked Questions
)
staat misschien ook wel in de FAQ
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Pagina: 1