MSI K7T Turbo 2 + XP 1700+

Pagina: 1
Acties:

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Topicstarter
Mijn vraag is of ik deze twee kan combineren of dat ik eerst de bios moet flashen en zo ja, waar ik die kan vinden.

Alvast bedankt

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Je BIOS flashen... gewoon even naar de site van je MOBO fabrikant gaan, dus www.msi.com :?

Zoek naar bios files ofzoiets en naar jouw type mobo, met de laatste versie kan je XP proc. erop doen.

Meeste profijt heb je met die XP als je overstapt op een nieuw MOBO met DDR (bv de nieuwe MSI Pro2 kt266a mobo)

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 10:24
Volgens mij kan dat gewoon, tenzij je een oudere versie heb dan moet je eerst bios flashen, maar in het boek van mijn mobo staat dat ie tot de XP 1800+ standaard ondersteund.

En overstappen op een ddr bord is toch echt niet nodig en helemaal niet handig als je al sdram heb..
(zoals ik)

Anything goes !!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

De Turbo2 (het rode bord dus) kan zonder te flashen de XP aan, de Turbo (het groene bord) moet eerst geflashed worden...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

De normale Turbo hoeft niet geflashed te worden, maar dan doen de SSE instructies het niet

Verwijderd

Het enige wat je hoeft te doen is... in de bios de fsb van 100 in 133 veranderen en klaar is kees... *D

dat was bij mij het geval

veel succes ik hoop dat dit ook voor jou werkt

Ik heb precies de zelfde hardware

msik7t266 pro2 RU + Xp 1700+

ik weet niet zeker of het de fsb is maar je moet in iedergeval ergens in de bios het getal 100 veranderen in 133:+

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Op vrijdag 07 december 2001 15:58 schreef -KOD- het volgende:

Meeste profijt heb je met die XP als je overstapt op een nieuw MOBO met DDR (bv de nieuwe MSI Pro2 kt266a mobo)
Zo heel veel verschil zit daar nu echt niet tussen hoor, in cijfertjes mischien , maar in de praktijk merk je daar echt niet zo heel veel van

Verwijderd

Naja als het toch niet om de cijfertjes draait dan kan je net zo goed je Duron houden en geen XP kopen ;)

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Tussen een Duron en XP zit dus weer wel in praktijk veel verschil
dat snap je zelf ook wel
Een overstap naar een DDR bord levert je in praktijk niet veel extra performance op.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
De MSI K7T-Turbo2 ondersteund de Athlon XP standaard.

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Overigens is de link naar de site niet www.msi.com, maar www.msi.com.tw , dit even voor de volledigheid!

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Pagina: 1