Toon posts:

RTCW Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een foutmelding wanneer ik RTCW speel, tijdens 1 van de filmpjes of als ik begin te lopen. Ongeldige bewerking in een .DLL of .EXE bestand van RTCW. Het vreemde is dat ik 'm hiervoor wél heb kunnen spelen.

Ik draai 'm onder Win '98, heb een GeForce 3, P4 1700 bla bla. En het is niet de originele versie, maar bij vrienden draait deze gebrande versie wel.

IEMAND een idee wat dit veroorzaakt?

Verwijderd

Heb je wel het origineel?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op vrijdag 07 december 2001 15:11 schreef 007 het volgende:
Heb je wel het origineel?
Ook goeiemorgen check zijn post dan er staat duidelijk dat het niet de originele is |:(

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Wat heb je gedaan sinds de vorige keer dat ie het wel deed?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 15:25 schreef Lampie het volgende:
Wat heb je gedaan sinds de vorige keer dat ie het wel deed?
Niets bijzonders dat ik weet... Ik heb de resolutie in het spel een keer veranderd ofzo... Maar ik heb al van alles geprobeerd, ook het spel al 3x opnieuw geïnstalleerd bijvoorbeeld. :'(

Verwijderd

Tja.... Originele kopen :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 17:20 schreef SideSwipe het volgende:
Tja.... Originele kopen :P
Prrrt... dat doe ik dus niet... Maar zoals ik al zei, hij doet het WEL bij een vriend van me...

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 17:41 schreef onepunchmickey het volgende:
Prrrt... dat doe ik dus niet... Maar zoals ik al zei, hij doet het WEL bij een vriend van me...
Ja, nou en? Waarom zouden we jou helpen met je niet originele versie?

Verwijderd

Kan natuurlijk ook aan de Computer liggen :P

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 07 december 2001 18:11 schreef SideSwipe het volgende:
Kan natuurlijk ook aan de Computer liggen :P
whehehe idd :D

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Origineel of gekopieerd, wat boeit het?
Welke bestand(en) geeft/geven de foutmelding(en)? misschien dat je daarmee verder geholpen kan worden

• The Will
  • Laatst online: 07:52
Op vrijdag 07 december 2001 18:09 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja, nou en? Waarom zouden we jou helpen met je niet originele versie?
Yeah right, jij koopt zeker ook alles altijd legaal. Misschien wil die gast het gewoon ff proberen voordat ie het koopt voor 110 piek ofzo.

Als jij spel downt - ben je dagen mee bezig geweest om te downen - en het lukt je niet. Dan verwacht je tog ook dat users je hier gewoon normaal helpen :?

There is no magic.

Verwijderd

Dat vind ik nou echt zo ontieglijk zielig he, iemand niet helpen omdat hij geen originele versie heeft!

Verwijderd

Topicstarter
O sorry 007, ik wist niet dat je principes zo sterk waren dat mensen met een gebrand spel slecht zijn en ABSOLUUT NIET geholpen mogen worden. Komop zeg!

Maar ik krijg dus de foutmelding: "...ongeldige bewerking... afgesloten worden..." Je kent het wel. En bij details staat dus SOMS WolfSP.exe of een .dll bestand, OF weer een ander bestand, dat niet gespecificeerd wordt.

Bah bah bah...

Verwijderd

Heb je alle andere programma's uitstaan? MSN/ICQ en die zooi, dat geeft bij mij ook vage probelemen, rtcw & msn. weet niet of hier nog meer mensen last van hebben :?

• The Will
  • Laatst online: 07:52
Probeer um anders ff opnieuw te installeren ofzo

There is no magic.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 18:21 schreef The_Will het volgende:
Probeer um anders ff opnieuw te installeren ofzo
Verrek! Helemaal niet aan gedacht, het leek me namelijk logisch dat hij dit al geprobeerd heeft.... :?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:09
sick bastards.. dus;

Stel je loopt over straat en je ziet iemand een porsche jatten... die vent krijgt hem niet aan de praat en vraagt aan jou of je hem even kunt helpen (jij kunt dat) je helpt hem terwijl je weet dat het strafbaar is wat ie doet?

Denk neit dat jullie die vent zouden helpen.. help dan godv.. deze vent ook niet.. dat ie het spel maar koopt!!

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 18:19 schreef onepunchmickey het volgende:
O sorry 007, ik wist niet dat je principes zo sterk waren dat mensen met een gebrand spel slecht zijn en ABSOLUUT NIET geholpen mogen worden. Komop zeg!
Ik wil jou best helpen, maar de kans dat ik hier allemaal oplossing ga neerzetten terwijl hij misschien wel gewoon fout gedownload/gekopieerd is, is mij te groot.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op vrijdag 07 december 2001 18:40 schreef webkabouter het volgende:
sick bastards.. dus;

Stel je loopt over straat en je ziet iemand een porsche jatten... die vent krijgt hem niet aan de praat en vraagt aan jou of je hem even kunt helpen (jij kunt dat) je helpt hem terwijl je weet dat het strafbaar is wat ie doet?

Denk neit dat jullie die vent zouden helpen.. help dan godv.. deze vent ook niet.. dat ie het spel maar koopt!!
Je doet niks illegaals als je 'm helpt hoor.. En als je 'm niet wilt helpen reageer dan gewoon niet ajb..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm al opnieuw geïnstalleerd, tot 3x toe. [Ik dacht dat ik dat erbij had gezet...] Ik heb de meeste programma's ook al afgesloten.

En hij is niet verkeerd gebrand, WANT hij draait bij een vriend wel [3e keer].

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:09
je doet wel illegaal! Je bent namelijk medeplichtig als je hem helpt aan diefstal... beetje logisch nadenken

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

tering hey ik stik hier in de illegale tering bende maar toch diegene die zeiken hierover lullen een eind weg want iedereen heeft wel wat illegaals dus STFU!!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 15:07 schreef onepunchmickey het volgende:
Ik krijg een foutmelding wanneer ik RTCW speel, tijdens 1 van de filmpjes of als ik begin te lopen. Ongeldige bewerking in een .DLL of .EXE bestand van RTCW. Het vreemde is dat ik 'm hiervoor wél heb kunnen spelen.

Ik draai 'm onder Win '98, heb een GeForce 3, P4 1700 bla bla. En het is niet de originele versie, maar bij vrienden draait deze gebrande versie wel.

IEMAND een idee wat dit veroorzaakt?
ik vind eigelijk dat je pas mag beginnen met zeuren als je hem orgineel hebt (mijn mening)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:07
Op vrijdag 07 december 2001 20:58 schreef arko19 het volgende:

[..]

ik vind eigelijk dat je pas mag beginnen met zeuren als je hem orgineel hebt (mijn mening)
Idd. Maar het klinkt alsof je een foute crack geinstalld hebt.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Nu begint weer die discussie over illegale cd's... Je gaat het branden van een cd toch niet vergelijken met het stelen van een Porsche! Moet ik nog uit gaan leggen wat de verschillen zijn??? |:(

Maar het komt er dus op neer dat je hier door de meeste mensen niet geholpen wordt als je een gebrande cd hebt? Tsjah... ik kan er weinig aan doen natuurlijk, maar ik vind het gewoon bullshit. Waarom maken jullie je zo druk om de fabrikanten, groothandels en winkeliers die dan wat minder geld verdienen? Dat je zelf gewoon legaal spellen koopt, ok, maar om mensen die dat niet doen dan haast te gaan boycotten, vind ik behoorlijk overdreven.

Maar er is dus niemand hier die me een oplossing kan geven of iemand die dit probleem ook heeft? :(

Welke 3D-shooter moet ik nu gaan spelen dan? Max Payne en Red Faction heb ik al uitgespeeld. Misschien nog tips dan? :)
Pagina: 1