Heb je al een beginners tutorial gelezen over asp? Nee dan zou ik dat eerst eens doen.
<%
dim waarde1
dim waarde2
dim uitkomst
waarde1 = cint(request.form("waarde1"))
waarde2 = cint(request.form("waarde2"))
uitkomst = waarde1 * waarde2
response.write("De uitkomst is " & uitkomst)
%>
Zoiets.
<%
dim waarde1
dim waarde2
dim uitkomst
%>
Zoiets.
Nee sorry niet gezien dat er een asp tutorial is. En bedankt voor het voorbeeld, dit ga ik maandag gelijk proberen, want nu is het WEEKENDOp vrijdag 07 december 2001 14:49 schreef raptorix het volgende:
Heb je al een beginners tutorial gelezen over asp? Nee dan zou ik dat eerst eens doen.
<%
dim waarde1
dim waarde2
dim uitkomst
%>
Zoiets.
Zucht, als ik jou baas was zou ik zeggen, jochie, neem maar een heeeeeeeeeeeeel lang weekend vrij.Op vrijdag 07 december 2001 18:47 schreef Chopper_Rob het volgende:
[..]
Nee sorry niet gezien dat er een asp tutorial is. En bedankt voor het voorbeeld, dit ga ik maandag gelijk proberen, want nu is het WEEKEND
of je geeft 'm een "promotie"Op vrijdag 07 december 2001 22:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zucht, als ik jou baas was zou ik zeggen, jochie, neem maar een heeeeeeeeeeeeel lang weekend vrij.
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Dit is voor een site van mijn eindproject op school, ik heb er niet voor geleerd om sites te maken, wel PLC's programmeren
kan wel zo zijn, maar dit soort dingen staan in hoofdstuk 2 van elke tutorial (na hello world) .. beetje zelfstudie is aan te moedigen...Op zaterdag 08 december 2001 19:33 schreef Chopper_Rob het volgende:
Dit is voor een site van mijn eindproject op school, ik heb er niet voor geleerd om sites te maken, wel PLC's programmeren
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Ik heb geen tijd voor zelfstudie, we lopen al een week achter..... Ik weet het, eigenlijk geen excuus, maar ik dacht misschien is er wel iemand die mij wou helpen.
Pagina: 1