Dus we mogen alleen maar vragen stellen?

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Pff,

omdat er bijna altijd alleen maar dingen werden gevraagd en beantwoord in W&G wilde ik 's een topic starten waarin we elkaar onze sites konden laten zien die niks met commercie in wat voor zin dan ook te maken hadden, gewoon sites met daarop artwork en wallpapers van mensen die ze puur voor de lol en niet voor de centen maakten, want ik weet dat er dan wel weer gezeur komt, maar goed, dat terzijde.

Het was ook neit mijn bedoeling om een sitecheck topic te openen, ik wilde gewoon 's zien wat het niveau in W&G is en wie nou wat maakte, gewoon een discussie over hun designs enzo, het is toch ook niet voor niks een discussieforum...pfff

Ik heb het over de topic:
[topic=343676]

Ik vind het wel best dat jullie hem sluiten, maar ik moet toch ff kwijt dat ik het zielig vind...
Kga wel naar een andere design community waar dat wel normaal gebeurt.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is idd niet echt een topic voor W&G imo.
Misschien had een move naar HK of SG beter uitgepakt, en dan een topic waar iedereen zijn eigen site kon posten om aan andere tweakers te laten zien oid. :)

• TangLeFuzZ
Ja misschien wel, maar als je dat zou doen dan krijg je van die lui die een homepage hebben gemaakt na een cursus frontpage te hebben gevolgd met wat foto's van hun huis of auto/familie erop en die dan posten, en dat wil ik niet...

Het moesten wel mooie designs zijn, daar ging het om....niet om homepages van alle lui hier op got...

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 14:42 schreef Tangletje het volgende:
Ja misschien wel, maar als je dat zou doen dan krijg je van die lui die een homepage hebben gemaakt na een cursus frontpage te hebben gevolgd met wat foto's van hun huis of auto/familie erop en die dan posten, en dat wil ik niet...

Het moesten wel mooie designs zijn, daar ging het om....niet om homepages van alle lui hier op got...
Ik had het je in dat topic al gezegd, ik ben best trots op wat ik gemaakt heb, maar ik vertrouw mensen die ik niet ken niet.

Naar mijn weten heeft nog nooit iemand hier een site van mij gezien, en dat hoeft van mij niet ook. Pelle heeft bijvoorbeeld wel een portfolio site, maar ik denk niet dat ik daar snel aan zou beginnen.

Lees de reply van OzBoz ook nog eens goed. Je kunt als je het van iemand wilt weten best even mailen/ICQ-en, maar dan nog ben ik benieuwd wat je ermee wilt.

Als je wilt weten wat anderen kunnen, dan moet je maar even rond blijven hangen, dan zie je hier en daar wel wat stijlen, en tips en trucjes.

Maar ik vind het zelf niet prettig als iemand een site van mij gebruikt om als voorbeeld te dienen. Het origineel blijven is heel moeilijk, dat vind denk ik iedere webdesigner.

(Overigens ben ik nog geen professional, maar een student :))

• TangLeFuzZ
Ja ok, ik snap wat je bedoelt........en ik snap ook dat je me niet kunt vertrouwen als ik zeg dat het me echt niks uitmaakt wat iemand precies maakt omdat ik die topic echt niet startte om iemand na te doen of om dingen te jatten, ik heb echtwel inspiratie genoeg, daar gaat het me niet om.

Maar ok, omdat jullie dat niet na kunnen gaan laat hem maar lekker dicht hoor.......modjes beslissen.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Volgens mij was mijn reden en relply best genuanceerd hoewel ik toch strontsjagerijnig ben. En als je W&G kent weet je dat de topictitel die je nu gebruikt in LA nergens op slaat. Het stikt in W&G van de thema-designs, of gewoon ontspannen draadjes.

Ik wil hem met alle plezier moven naar SG/HK whatever, maar stel dat er 15 man rondlopen op W&G met een portfolio die ook nog de moeite waard is.. lijkt me niet teveel moeite bij die mensen aan te kloppen cq op het huisje te klikken.

Overigens zit er ook zeker een kern van waarheid in de post van Cheatah, mede de reden waarom veel mensen toch geen portfolio site hebben, andere reden is tijdgebrek.

Voor een goede start moet je Waxle eens benaderen, die heeft nl. wel een leuke. Ik zit er alleen niet op te wachten dat iedereen URL's gaat posten van eigen (al dan niet van goede kwaliteit) creaties.

Succes in die andere design-community waar mensen niet zielig zijn.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Hmmz Cheatah, dan post je je site toch niet, it's a free world. Volgens mij is Cheatah bang dat ie uit zijn ivoren torentje valt :)

Discussie over designs/portfolio's wordt heel snel
1. een flame topic: kijk wat ik kan, jouw site is kut, jezus da's lelijk, * cutter +1
2. een soort sitechecks en daar zijn we na veel discussie eindelijk van af.
3. of het wordt weer een 'ik zoek een baan topic'.
4. het is gewoon niet boeiend, begint dan een beetje op een topic te lijken als wie heeft de grootste en wie kan het verste plassen.

• TangLeFuzZ
Ok Ozboz, je hebt wat dat betreft wel gelijk, maar ik vond dat wat Cheatah zei eigenlijk gewoon niet kloppen:

ik vroeg namelijk om mensen die een niet-commerciele design site hadden, en die mensen willen juist dat anderen hun designs zien, hij heeft het juist weer over commerciele portfolio's die je toch niet laat zien omdat het niet voor een klant is, en ik had toch echt duidelijk gemaakt dat ik dat NIET wilde!

Je hebt ook wel gelijk over die thema-designs enzo, dat was een beetje een zwak statement van me.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 15:08 schreef cutter het volgende:
Hmmz Cheatah, dan post je je site toch niet, it's a free world. Volgens mij is Cheatah bang dat ie uit zijn ivoren torentje valt :)
Insiders' joke? :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 december 2001 16:07 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Ja :). * JvS kent hem lekker :P
En hij is wel leuk. Heeft te maken dat W&G'ers ooit uitgemaakt zijn voor 'werkend vanuit ivoren torens' :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op vrijdag 07 december 2001 16:07 schreef Cheatah het volgende:

[..]

[search=ivoren+torentje]
[topic=293298/1/25]
^---jij hebt hier ook nog in gepost.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tangletje, je ziet het verkeerd, je mag hier ook geen vragen stellen hoor, je mag alleen maar de search gebruiken ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 07 december 2001 16:15 schreef Nielsz het volgende:
Tangletje, je ziet het verkeerd, je mag hier ook geen vragen stellen hoor, je mag alleen maar de search gebruiken ;)
Gemeen ben jij ! :o

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 16:09 schreef JvS het volgende:

Ja :). * JvS kent hem lekker :P
En hij is wel leuk. Heeft te maken dat W&G'ers ooit uitgemaakt zijn voor 'werkend vanuit ivoren torens' :).
En wat heeft dat hier dan mee te maken? Ik zit er niet op te wachten dat iemand zelf geen fuck aan z'n eigen website doet en alles jat inclusief design, layout en originaliteit.

Dus dat heeft niks met arrogant doen te maken, arrogant is als je overal gaat spammen met kijk eens wat ik kan, en dat in zoverre overdrijven dat je anderen irriteert en denigreert.

Maar goed, ik kan DHTML snippets geven, en helpen met HTML en CSS, maar is het teveel gevraagd om layout en design voor mezelf te houden, of moeten W&G-ers alles delen? En naar wie moet ik die paar stuivers die ik ermee verdien overmaken?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 07 december 2001 16:22 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Maar goed, ik kan DHTML snippets geven, en helpen met HTML en CSS, maar is het teveel gevraagd om layout en design voor mezelf te houden, of moeten W&G-ers alles delen? En naar wie moet ik die paar stuivers die ik ermee verdien overmaken?
Eej Cheatah.. relax man.. twas gewoon een grapje... maar dan voor W&Gers onder elkaar.. nix naars richting jou :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• TangLeFuzZ
Op vrijdag 07 december 2001 16:22 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En wat heeft dat hier dan mee te maken? Ik zit er niet op te wachten dat iemand zelf geen fuck aan z'n eigen website doet en alles jat inclusief design, layout en originaliteit.
:Z

kom op zeg, ik hoop toch echt dat dat niet richting mij was.....

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 07 december 2001 17:00 schreef Tangletje het volgende:

[..]

Nee, dat was meer algemeen, ook weer ingegeven door de verkeerde interpratie van een andere tekst.

*allemaal vriendjes zijn doen*

;)

Aannames zijn fataal.

• TangLeFuzZ
Op vrijdag 07 december 2001 17:02 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Nee, dat was meer algemeen, ook weer ingegeven door de verkeerde interpratie van een andere tekst.
haha, ik geloofde je totdat ik je icoon zag ;)

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 17:02 schreef GaMeOvEr het volgende:

Ik had aanvankelijk het idee dat ik uitgemaakt werd voor een arrogante eikel, vandaar dat ik vroeg of het soms een grapje was waar ik niet van wist.

Als ik vervolgens kijk uit welk topic dat grapje kwam, dan word ik wel degelijk uitgemaakt voor arrogant. Volgens mij is er dus helemaal geen sprake van een verkeerde interpretatie, en moet je het ook niet gek vinden dat ik zwaar pissig reageer.
Op vrijdag 07 december 2001 17:00 schreef Tangletje het volgende:

Nee dat was niet tegen jou, ik gaf alleen de reden waarom ik wel iemand wil helpen met code, maar niet met design.

Er komen ook mensen die gewoon wél alles jatten, en ik zei niet dat jij daar één van was, maar wel dat ik daarom liever niet mijn werk wil laten zien aan 'derden'.

Let verder maar niet op mij, ik ben een beetje een zeurkous.
Ik ben gewoon een beetje pissig want ik vond die opmerking van 'mijn ivoren torentje' gewoon een kut-opmerking.

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:10
* Abom aait cheetah

WT == kewl

PS: ikkuh == bored

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:10
* Abom zal ff heel concreet jouw vraag beantwoorden:

"JA!"

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Holy moly als jij ergens leest dat je voor irri eikel werd uitgemaakt weet ik niet met behulp van welke mentale parser jij de posts in dit topics leest.

En IK was degene die die opmerking maakte, niet JvS. Ik ben altijd bereikbaar per ICQ als je denkt dat ik op je te lange nagels heb gestaan.

Verwijderd

We zijn allemaal vrienden van elkaar! En dit zeggen doet mijn ziel opleven ik hou van jullie allemaal. :*
Pagina: 1