Ik krijg me Homm niet draaiend onder winxp, en de 3do site zegt ook dat het niet kan, maar ik hoopte dat jullie misschien een oplossinkie wisten plz? Alvast bedankt enzo.
Niemand die dit probleem ook heeft?? (btw, me broer stond nog ingelogd, is eigenlijk mijn topic, dat jullie het ff weten
)
Hm, ik las vandaag een interview over HoMM 4 waarin gezegd werd dat alle oude Heroes' het wel deden onder XP? (Heroes 4 gaat het natuurlijk ook doen.
) Maar ik gebruik geen XP, dus ik zou het niet weten.
Zou wel zonde zijn, want HoMM 3 is toch een van de beste spellen ooit.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Mwa, ik vond deel 2 toch leukerOp vrijdag 07 december 2001 20:10 schreef Lord Daemon het volgende:
Hm, ik las vandaag een interview over HoMM 4 waarin gezegd werd dat alle oude Heroes' het wel deden onder XP? (Heroes 4 gaat het natuurlijk ook doen.) Maar ik gebruik geen XP, dus ik zou het niet weten.
Heb je naar de meest recente versie gepatched? Ik draai Heroes III hier zonder problemen onder Windows 2000, en XP is op de zelfde technologie gebaseerd als Windows 2000. (NT 5)
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
[Offtopic]
Weer eens begonnen met Armageddon's Blade, het tweede level van de "Playing with Fire" campaign - wat is het toch ontzettend KOEL.
), maar ik denk toch dat ik HoMM 3 beter vind. Hoewel de campaigns van het standaardspel behoorlijk slecht zijn, maar dat wordt meer dan goed gemaakt door de expansion packs.
Weer eens begonnen met Armageddon's Blade, het tweede level van de "Playing with Fire" campaign - wat is het toch ontzettend KOEL.
Vind je? HoMM 2 is waarschijnlijk het spel dat ik het meeste uur gespeels heb van alle spellen ooit (Warcraft 2 komt ook wel in de buurtOp vrijdag 07 december 2001 20:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
Mwa, ik vond deel 2 toch leuker
En als ie het met nieuwste patch nog steeds niet doet probeer dan de Compatability modes ff.
Edit: De uitbreidingen zijn idd eg super cool! Campaigns hebbik er 2 van gespeeld van het standaard spel, maar ik vond ze niet zo super.
Edit: De uitbreidingen zijn idd eg super cool! Campaigns hebbik er 2 van gespeeld van het standaard spel, maar ik vond ze niet zo super.
There is no magic.
Nee, de standaard campaigns zijn niet echt leuk. De campaigns van Armageddon's Blade daarentegen zijn echt bizar goed.
Met name die ene waar je ergens tegen 2000 Naga Queens moet vechten...
Met name die ene waar je ergens tegen 2000 Naga Queens moet vechten...
Kan ik me zo niet herinneren, weet alleen nog de campaign Dragon's Blood ofzo, waarbij je tegen al die &^#&$@^ dragons moest vechten, laatste gevecht haalde ik echt net. Toen had ik nog iets van 5 mannetjes over.
There is no magic.
Homm III werkt hier prima onder XP? Ik heb wel versie 1.4 gedownload btw, ik weet niet of je die al hebt?
homm3 draait hier ook gewoon goed onder xp
39
Was in die Campaign waar je de Dragon Slayer speelde. Je had een tijdslimiet die best strak was, en je moets veel feary dragons in elkaar butsen op het einde, maar dat was het probleem niet. Die 2000 Naga Queens die daarvoor stonden, die waren het probleem. Want dat was zeker een 10x zo sterk leger als wat je zelf had.Op zaterdag 08 december 2001 02:05 schreef The_Will het volgende:
Kan ik me zo niet herinneren,
De enige manier om te winnen (volgens mij) was om met je Expert Fire Magic heel vaak Berzerk te gooien zodat ze elkaar gingen dood slaan.
nee HOMM 1 roeleert nog steeds
Die kon ik nog net draaien op mijn 486
. Maar weet iemand wanneer deel 4 uitkomt??
Ik had de update al geinstalleerd, en daar deed ie het nogsteeds niet mee
Wel jammer eigenlijk, speelde heel veel tegen me pa via netwerk, shit man
Oef, ik schrok al toen ik deze topic zag. Maar goed dan kunnen we onze "campain" nog afmaken ice. Hoe het ook zij, het is sowieso raadzaam om nog een win98 partitie te hebben naast winxp voor bepaalde spellen dus. lijkt even veel werk, maar ik zag wat het bij een vriend van me voor gemak met zich mee brengt.Op zaterdag 08 december 2001 04:14 schreef IceStorm het volgende:
Homm III werkt hier prima onder XP? Ik heb wel versie 1.4 gedownload btw, ik weet niet of je die al hebt?
Ik heb net een nieuwe pc en ga dat ook zeker zo doen.
Anyway over HoMM3, Ja hij is wel beter qua gameplay dan 2, maar zoals Lord Daemon al zij, zijn de std. campains redelijk .. fake. Ik heb wat expansions ge-dl-ed en die zorgen voor het echte werk. Online blijft ie natuurlijk het leukst, ook al is dat een tijdintensieve hobby.
Wat zijn de compatibility modes??Op zaterdag 08 december 2001 00:33 schreef The_Will het volgende:
En als ie het met nieuwste patch nog steeds niet doet probeer dan de Compatability modes ff.
Hou op zegOp zaterdag 08 december 2001 15:38 schreef PsyFlash het volgende:
Online blijft ie natuurlijk het leukst, ook al is dat een tijdintensieve hobby.
Ok, heb de compatibility modes ondertussen gevonden, maar dat hielp dus niet
Hij wil dit filetje opsturen naar microsoft als foutmelding, misschien hebben jullie daar wat aan?
http://home.quicknet.nl/qn/prive/junge/naam.txt
http://home.quicknet.nl/qn/prive/junge/naam.txt
hmm? da's weird
ik heb hier dit sys:
en een p3 500 met een bx 440 chipset en heroes 3 werkt perfect
ik draai gewoon een image met deamon tools (heb ik van een gekopieerde cd gehaald)
ik heb hier dit sys:

en een p3 500 met een bx 440 chipset en heroes 3 werkt perfect
ik draai gewoon een image met deamon tools (heb ik van een gekopieerde cd gehaald)
HoMM rockt inderdaad. Volgens mij moet het gewoon onder WinXP werken hoor. Wat voor foutmelding krijg je?
Ik zal trouwens eens op zoek gaan naar Armageddon's blade.. had laatst weer zin om HoMM te doen en nieuwe expansion is dan wel leuk natuurlijk
3do bedoelt waarschijnlijk dat het niet ontworpen is voor WinXP en dat ze het daarom officieel niet ondersteunen. Ik bedoel, je kunt het ook via Wine onder Linux draaien, dat ondersteunen hun ook niet.
Ik zal trouwens eens op zoek gaan naar Armageddon's blade.. had laatst weer zin om HoMM te doen en nieuwe expansion is dan wel leuk natuurlijk
3do bedoelt waarschijnlijk dat het niet ontworpen is voor WinXP en dat ze het daarom officieel niet ondersteunen. Ik bedoel, je kunt het ook via Wine onder Linux draaien, dat ondersteunen hun ook niet.
hmmm, toevallig dat iemand me vandaag HIII gaf. Snap er nog niet gek veel van moet ik zeggen, beetje heen en weer rennen met zo'n gastje. Lijkt trouwens best wel op Master of Magic, of ligt dat aan mij?
Kan iemand me eens uitleggen hoe je iets WINT in dat spel? Ik snap het verliezen onderdeel al vrij aardig
Kan iemand me eens uitleggen hoe je iets WINT in dat spel? Ik snap het verliezen onderdeel al vrij aardig
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
het is een beste ingewikkeld spel. je hebt dus een hero (zon poppeke op paard) en die heeft vechters die je in je town kan kopen. per turn kan hij maar een bepaalde verte lopen. dit kan je verhogen door bepaalde bonussen en skills.Op zondag 09 december 2001 14:24 schreef DarkX het volgende:
hmmm, toevallig dat iemand me vandaag HIII gaf. Snap er nog niet gek veel van moet ik zeggen, beetje heen en weer rennen met zo'n gastje. Lijkt trouwens best wel op Master of Magic, of ligt dat aan mij?
per turn (1dag) krijg je als je bv een hout mijn hebt 2 hout. enzo
daarvan kan je dingen bouwen in town, je kan maar 1 ding per dag/turn maken..
om die mijnen te pakken moet je de monsters die ervoor staan verslaan... zorgt dat je sterk genoeg bent.
naast de monsters zijn er mede spelers met ook 1 of meerdere towns. die moet jij zien te verslaan.
ik kan nog veeeel meer lullen maar probeer de rest maar zelf uit te zoeken. heel gaaf als je het onder knie hebt
Whehehe, ben niet ZO'N kneus, lopen en knokken ging nog wel, maar ik kom steeds op het no resources probleemOp zondag 09 december 2001 14:33 schreef frenkpie het volgende:
[..]
het is een beste ingewikkeld spel. je hebt dus een hero (zon poppeke op paard) en die heeft vechters die je in je town kan kopen. per turn kan hij maar een bepaalde verte lopen. dit kan je verhogen door bepaalde bonussen en skills.
per turn (1dag) krijg je als je bv een hout mijn hebt 2 hout. enzo
daarvan kan je dingen bouwen in town, je kan maar 1 ding per dag/turn maken..
om die mijnen te pakken moet je de monsters die ervoor staan verslaan... zorgt dat je sterk genoeg bent.
naast de monsters zijn er mede spelers met ook 1 of meerdere towns. die moet jij zien te verslaan.
ik kan nog veeeel meer lullen maar probeer de rest maar zelf uit te zoeken. heel gaaf als je het onder knie hebt
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Dan moet je zorgen dat je de mijnen die je verovert ook behoud. Vaak lopen je tegenspelers er ook langs en dan issie van hun. Verder moet je je towns een upgraden naar castles enzo zodat je daar ook meer geld van krijgt.Op Sunday 09 December 2001 14:35 schreef DarkX het volgende:
[..]
Whehehe, ben niet ZO'N kneus, lopen en knokken ging nog wel, maar ik kom steeds op het no resources probleem
Ja en een silo zorgt ook o.a. ook voor extra rescourses.. verder zijn windmills leuk voor extra per week. Bij het spel zit een manual.. (als je die niet in boekvorm hebt is er een .pdf bestand) lees die door... het help een boel.Op Sunday 09 December 2001 17:06 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je de mijnen die je verovert ook behoud. Vaak lopen je tegenspelers er ook langs en dan issie van hun. Verder moet je je towns een upgraden naar castles enzo zodat je daar ook meer geld van krijgt.
Pagina: 1