Toon posts:

TVOUT werkt maar geen geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een newby vraag

Kaart= asus t500 geforce 3 deluxe

pc aangesloten op TV met drivers 23.11 werkt pefect maar geen geluid uit de tv, maar uit de boxen op de pckamer.

Is er een mogelijkheid om het geluid gewoon uit de tv te laten komen, en zo ja hoe.

ik heb een svhs kabel met een scart blokje, kwaliteit van de tv en de divx's zijn perfect,
Shvs in mijn tvout aansluiting en in de tv een scart. Deze heeft ook tulp aansluitingen wit/rood/geel

Graag een reactie, want ik kom er niet uit wat ik fout doe.

Alvast bedankt

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:52
naar geluidskaart-> boxen eruit ->jack naar tulp convertor erin-> draad flink verlengen -> aansluiten op tv

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 15:04

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Dit is nogal wiedes. De videokaart is geen geluidskaart. Wat je kunt doen is hetvolgende. Je output op de videokaart is (hopelijk) zo'n gele tulp. Dan neem je een analoog naar scart converter en sluit je de gele tulp m.b.v. een tulpkabel aan op je converter. Vannuit je geluidskaart zorg je dat je een kabel hebt die vanaf een Jack een output naar 2 tulpstekkers biedt. 1 rode en 1 witte. Die sluit je beide aan naast de gele video op de scart-converter en voila! geluid over je TV.

ff iets anders: waarom zou je geluid over je Tv willen hebben, over je stereo is veel mooier. Krijg je een beetje het bioscoopgevoel! :P

Succes ermee!

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Het simpelste: koop een net zo lange audiokabel als je videokabel. Sluit de ene kant aan op de line-out van je geluidskaart, andere kant (wit en rood) in of je scart-converter of onder de S-VHS input van je televisie.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Ga hier maar even plaatjes kijken :
[topic=312254/1/50]

Dan zie je dat er geen geluid uit je videokaart komt :)

Dit topic is gesloten.