Personal design sites

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 15:45
Hey lui,

ik vroeg me af wie van jullie allemaal een persoonlijke site heeft met daarop info over zichzelf en (al of een aantal van) zijn/haar designs/wallpapers/sites...

Een portfolio site dus, en ik bedoel geen commerciele sites.

Ik weet dat je ook wel bij lui op hun homepage icoontje kunt klikken, maar dat zuigt en in zo'n topic als dit kun je een mooi totaaloverzicht van W&G gangers krijgen..

Ik ben op dit moment bezig met een nieuwe, ik zal zo snel mogelijk een preview posten zodra dat mogelijk is....

Verwijderd

Hoe dan ook, het is niet de bedoeling dat we hier gaan spammen, hoe goed je het ook bedoelt.

[topic=342207/1/50]

Voor zo'n project zou het wel een goed idee zijn. Maar het nadeel van portfolio's is dat mensen je designs en ideeën gewoon jatten. Het is lame, maar het gebeurt. Daarom laat ik maar zelden portfolio's zien aan iemand die geen potentiële klant is.

Ik vind het al zo moeilijk om origineel te blijven.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ga toch de huisjes maar af.. of vraag de mensen in de ivoren torens via ICQ/mail of je wat van ze mag zien. Denk niet dat het boeiend is als iedereen zijn/haar portfolio-site neer gooit. Dat is meer wat voor of klanten, of toekomstige werkgevers.

Een eigen preview mag je posten op www.sitechecks.nl

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.