Toon posts:

TB 1.4 FSB opkrikken en multi omlaag... wil niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hallo enzo,

ik zit hier met een probleempje...
Ik heb al een search gedaan en kwam 1 topic tegen waar hier iets over in stond maar dat werkt bij mij dus schijbaar niet :(
Ik heb een MSI k7t Turbo en een tb 1.4.. dit beestje is bij mij niet zo fantastisch te overclocken (qua mhz) maar dat is ook niet mijn grootste wens hehe ik wil mun multiplier omlaag hebben en mun fsb minimaal op 150 als het een beetje meezit.
Ik heb die tweak bios gedownload en geflashed enzo en dan kan ik fijn wel lagere multi kiezen MAAR als ik dan een FSB van 150 neem dan pakt hij automatisch 133?!?!?!?
Totdat ik bij de 10.5 multi kom... dan pakt hij WEL spontaan de 150 fsb en dan trekt mun proc het dus niet.
Ik zag een post staan bij de search over... tweakbios flashen.. dan multi laag zetten en dan nieuwe bios flashen zonder defaults te laden en dan zou hij dus ook de lage moeten pakken.. hij doet dit dus niet :/

Doe ik iets fout? ben ik een domme }:O of kan wat ik wil gewoon niet?

Voor de rest van mun HW ziesig.

Greetz,

KG

(8>

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand dan?
(sorry voor het omhoog smijten maar ik zou dittoch best wel graag voor mekaarwillen krijgen enzo) :/

Verwijderd

Ik zie het even niet staan maar is je 1.4 geunlocked ?

Zo niet begin daar eens mee dan zou je je multiplier (man te vroeg voor die woorden) wel omhoog/omlaag moeten kunnen gooien.

Verwijderd

Topicstarter
1.4 zijn standaard unlocked en ik kan mun multi ook wel omhoog gooien maar dus niet omlaag.
:9~(