Ik moest voor een kennis van mij een com fixen, usb deed het niet. Ik had besloten om WIn98SE erop te zetten en heb da dus geinstalled. Maar nu, de muis doet het na een verse start wel, en loopt na enige tijd gebruiken vast! ik typ dit nu terwijl de muis gewoon gelocked is
Ik krijg het niet voor elkaar om hem werkend te maken. De ene keer locked hij meteen de andere keer pas na een kwartier... Er zijn geen irq conflicten e.d. In het bios heb ik beide serial ports op auto gezet maar dit mocht niet baten. Ik heb de muis al tig x op nieuw geinstalled maar het WIL GVD niet werken
Wie helpt mij uit de brand?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad onder Windows XP met een Logitech Cordless Mouse. Ik heb dan het verloopstekkertje van USB=>PS2 erop gezet, en toen deed ie het niet meer... Kan je eens proberen, als jouw muis op USB werkt tenminste!
Ik post mijn probleem hier ook maar gelijk.
Ik heb ook een usb muis ( logitech Ifeel mouse met draad en lase
).
Ik start dus me pc op en alles doet het gewoon, maar naar een paar uur of soms 30min gaat het lampje (de laser dus)uit en doet ie het niet meer wat moet ik hieraan doen
Ik heb ook een usb muis ( logitech Ifeel mouse met draad en lase
Ik start dus me pc op en alles doet het gewoon, maar naar een paar uur of soms 30min gaat het lampje (de laser dus)uit en doet ie het niet meer wat moet ik hieraan doen
Verwijderd
yep USB sucked gewoon enorm.. als je in windows werkt normaal neem gewoon PS2.. is minder processorbelastend ook nog. En dan USB. Tjah als je 4 sloten hebt willen de 2 extra sloten (horizontaal achterin) nog wel eens in alle opzichten klote zijn.. vastlopende HP printers, niet werkende scanners, muizen die vastlopen ik heb het allemaal meegemaakt op die sloten.. USB sucked dus.. hopen dat 2.0 beter wordt en anders hopen dat mensen het doorkrijgen en op FIREWIRE overstappen!
hmmz misschien wel, maar ik praat eigelij over een seriele hier
Ik moet vandaag de com uitleveren en een nieuwe install op eene 233 gaat ook nie zo snel. Het vage is als het vast gellopen is, ik de hardware weg gooi en opnieuw de software voor de muis install dat hij het gewoon doet! maar om nou steeds de muis opnieuw te installen 
WIEEE OHHH WIEEE? (heeft de bakker gezien .. lalala)
WIEEE OHHH WIEEE? (heeft de bakker gezien .. lalala)
Pagina: 1