Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
HP 940C, die is iets van 349,- gulden. En erg goed, me pa heeft hem ook.
Powered by KPN
Verwijderd
Geen hp nemen, die cartridges zijn duurder en net zo snel leeg.
Canon s600 is bijvoorbeeld heel erg goed, s630 nog iets beter....
Die hebben separate inkttanks, dus dat is in ieder geval al zuiniger. En die dingen kosten ong. 20,- per kleur.
Gaan net zo lang mee als hp cartridges. En print kwaliteit is top.
Canon s600 is bijvoorbeeld heel erg goed, s630 nog iets beter....
Die hebben separate inkttanks, dus dat is in ieder geval al zuiniger. En die dingen kosten ong. 20,- per kleur.
Gaan net zo lang mee als hp cartridges. En print kwaliteit is top.
dus per kleur een tank?Op vrijdag 07 december 2001 15:03 schreef casper21 het volgende:
Die hebben separate inkttanks,
is de resolutie een beetje goed?
of laat ik de vraag anders stellen:
wat is een goeie resolutie voor printers, en wat heeft deze?
JA JIJ!!!
ik heb de Canon S400.
hij was iets van 200-300 gulden en is snel, goedkoope inkt (zuinig enzo) en hele goede kwaliteit. Net geen foto kwaliteit, maar komt er wel erg in de buurt van.
die zal ik ook nemen als ik jouw was.
hij was iets van 200-300 gulden en is snel, goedkoope inkt (zuinig enzo) en hele goede kwaliteit. Net geen foto kwaliteit, maar komt er wel erg in de buurt van.
die zal ik ook nemen als ik jouw was.
🌞🍃
Canon S400 is inderdaad niet zo erg duur, die S600 wel.
Is het verschil tussen deze printers alleen snelheid of ook kwaliteit?
gebruik je 2400x1200 wel?
is dit niet erg hoog?
Is het verschil tussen deze printers alleen snelheid of ook kwaliteit?
gebruik je 2400x1200 wel?
is dit niet erg hoog?
JA JIJ!!!
Ja, goed idee, koop een canon en koop er meteen een aantal printkoppen bij, zal je nodig hebben, die dingen zijn zo kapot. Ik zou zeggen, koop een epson printertje voor rond de 300 gulden, dan zit je sowieso goed...
LinuxFox, because penguins aren't even furry
HP 920C, iets onder de 300 piek en een erg lekker printertje voor dat geld. De cartidges mogen dan wel duurder zijn, maar bij HP heb je dan wel iedere keer een mooie nieuwe printerkop erbij...:) (+ dat de cartidges volgens mij ook meer inhoud hebben dan veel andere merken, maar heb geen zin om dat nu ff te checken)
Verwijderd
Epson is ook erg goed. Heb zelf een tijdjes een SC740 gehad, nooit problemen mee gehad en erg zuinig (vooral goedkoop als je de inkttanks van de Hema gebruikt, die zijn goed).
Maar de S600 die ik heb doet het veel mooier, en de foto's die ik uitprint op glossy-papier zijn echt mooi. (nog niet zo mooi als de s800, maarja)
Je moet wel minstens iedere week even een a4tje printen waar alle kleuren opstaan, zodat alle spuitkanaaltjes van de koppen even doorgespoeld worden. Als je dat niet doet gaan ze verstoppen.
Das het voordeel van HP omdat de printkoppen in de cartridges geintegreerd zitten.
Maar ik heb met zowel epson als canon nooit problemen gehad.
Maar de S600 die ik heb doet het veel mooier, en de foto's die ik uitprint op glossy-papier zijn echt mooi. (nog niet zo mooi als de s800, maarja)
Je moet wel minstens iedere week even een a4tje printen waar alle kleuren opstaan, zodat alle spuitkanaaltjes van de koppen even doorgespoeld worden. Als je dat niet doet gaan ze verstoppen.
Das het voordeel van HP omdat de printkoppen in de cartridges geintegreerd zitten.
Maar ik heb met zowel epson als canon nooit problemen gehad.
Verwijderd
s600 en hoger zit voortaan ook garantie op de printkoppen
ik zou als ik jouw was voor de s630 gaan
ik koop(-40%) hem binnekort ook
ik zou als ik jouw was voor de s630 gaan
Op vrijdag 07 december 2001 16:54 schreef enigma het volgende:
JA JIJ!!!
ik heb nu al bijna een jaar een canon s450 en nog nooit een printerkop nodig gehad...Op vrijdag 07 december 2001 16:46 schreef FoxMan het volgende:
Ja, goed idee, koop een canon en koop er meteen een aantal printkoppen bij, zal je nodig hebben, die dingen zijn zo kapot. Ik zou zeggen, koop een epson printertje voor rond de 300 gulden, dan zit je sowieso goed...
hiervoor had ik 3 jaar een canon bj250 en ook deze was prima...
mijn tip: canon s400 of s450 (ietsie sneller)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
wat is jullie mening over de hp960c?
voor iets van 400 piek is het wel een goeie. 15/12 ppm, 2400x1200.
De canon 6xx serie is mij iets te duur, de 4xx serie heeft mindere resolutie.
JA JIJ!!!
En de canon 500?Op maandag 10 december 2001 08:43 schreef Xtremelead het volgende:
wat is jullie mening over de hp960c?
434 piekies, en een stuk goedkoper dan de HP op langere termijn :-)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Pagina: 1