Moederbord: Dual Tua, Serverworks chip. Welke?

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik zoek een moederbord voor Dual Tualatin/PIII met een ServerWorks chipset. Ik heb een aantal Supermicro varianten gezien, maar die zijn nauwelijks te krijgen en rond de 2000,-.

Weet iemand welk moederbord aan deze eisen voldoet, waar ie te krijgen is en wat ie kost?

Wat ik het liefst heb is een bord zonder SCSI (kost onnodig knaken) en met IDE ATA 100 controller.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Naast de SuperMicro's ken ik nog een Tyan met Serverworks en Tualatin ondersteuning. Verkrijgbaar met en zonder SCSI, alleen waar? Het is de HEsl-T (S2688GN en UGN, zonder en met U160). Zitten wel 6 DIMM sockets op :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Weet je zeker dat ie Tualatin ondersteunt?? Dat blijkt niet uit de website :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Yup, 100% sure. Kijk maar welke P!!!'s hij ondersteund: die met 512kB cache (dat zijn de server Tualatins). Tel daarbij de 'T' in de naamgeving op en je weet het zeker :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Ik heb nog wel een Supermicro P3TDLE voor je, incl. 512MB geheugen... 750 pieken...

Dual Tualatin, ServerWorks LE Chipset... Werkt errug lekker...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."