Toon posts:

Behulpzame Off Topic post van /me

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even iets in de groep gooien:

*kloink*

mijn post in de Spelcomputer draad

Mijn bedoeling is niet om hem op +2 te posten om zo lekker de karmahoer uit te hangen (daar zijn anderen veel beter in >:) ) maar da's meer om een poging te doen dat die reactie in de visible list blijft staan (van degene die hun view niet op -1 hebben staan).

Ik weet dat de post opzich zo off topic is als het maar zijn kan, maar ik hoop dat de gemiddelde bezoeker hier de bedoeling van mijn post snapt.

Ik had even geen zin om de eigenaar van het Moderetter Account de post te laten doen.

Verzoek: kunnen we deze iig op +1 laten staan?

Vraag: vinden we dit handig, zo niet, dan doe ik dergelijke, opvoedende, posts niet meer.

Ik ben niet zo karma-geil, maar weggooien is ook zo wat.

Wat vind de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX kijkt en vindt het goed doe het ook wel vrij regelmatig als er gezeurd wordt over de gegeven moderaties en het modden ansich in draden.
effe een kleine uitleg er bij en verwijzen naar /16 :)
Helaas heb niet de mogelijkheid niet meer om te modden, vandaag (0 punten over) dus iemand anders zal em een zetje moeten geven...

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:48

botoo

💀 too old to die young

Naar de regeltjes is het wel off-topic, maar de regeltjes zijn er om een doel na te streven, niet om de regeltjes zelf op een voetstuk te plaatsen.

oftewel:
* botoo vind dat een dergelijke informatieve verwijzing naar /16 en/of uitleg over modereren een standaard +1, en een vaste tag mag krijgen.

ugh...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:23

Jaymz

Keep on moving !

+1 Off Topic/Informatief kan ik wel mee leven. +2 vind ikzelf ietsje overdreven als ik eerlijk ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 13:55 schreef Jaymz het volgende:
+1 Off Topic/Informatief kan ik wel mee leven. +2 vind ikzelf ietsje overdreven als ik eerlijk ben :)
Yup, heb je gelijk in, ik had met mijn +2 al rekening gehouden met het gegeven dat er vast wel iemand met de heggeschaar langs zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 14:36

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 07 december 2001 16:20 schreef TgF het volgende:

[..]

Yup, heb je gelijk in, ik had met mijn +2 al rekening gehouden met het gegeven dat er vast wel iemand met de heggeschaar langs zou komen :)
Beetje vage reden, er kunnen altijd daarna ook mensen zijn die m nog lager willen hebben. Je had m op +1 kunnen zetten en hier kunnen vragen om m omhoog te laten halen als ie onder de 1 zit

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
duwtje naar boven. staat nu weer op 1 :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Pagina: 1