Even iets in de groep gooien:
*kloink*
mijn post in de Spelcomputer draad
Mijn bedoeling is niet om hem op +2 te posten om zo lekker de karmahoer uit te hangen (daar zijn anderen veel beter in
) maar da's meer om een poging te doen dat die reactie in de visible list blijft staan (van degene die hun view niet op -1 hebben staan).
Ik weet dat de post opzich zo off topic is als het maar zijn kan, maar ik hoop dat de gemiddelde bezoeker hier de bedoeling van mijn post snapt.
Ik had even geen zin om de eigenaar van het Moderetter Account de post te laten doen.
Verzoek: kunnen we deze iig op +1 laten staan?
Vraag: vinden we dit handig, zo niet, dan doe ik dergelijke, opvoedende, posts niet meer.
Ik ben niet zo karma-geil, maar weggooien is ook zo wat.
Wat vind de rest?
*kloink*
mijn post in de Spelcomputer draad
Mijn bedoeling is niet om hem op +2 te posten om zo lekker de karmahoer uit te hangen (daar zijn anderen veel beter in
Ik weet dat de post opzich zo off topic is als het maar zijn kan, maar ik hoop dat de gemiddelde bezoeker hier de bedoeling van mijn post snapt.
Ik had even geen zin om de eigenaar van het Moderetter Account de post te laten doen.
Verzoek: kunnen we deze iig op +1 laten staan?
Vraag: vinden we dit handig, zo niet, dan doe ik dergelijke, opvoedende, posts niet meer.
Ik ben niet zo karma-geil, maar weggooien is ook zo wat.
Wat vind de rest?