Zou het misschien kunnen dat je alleen de reacties van de laatste x aantal dagen te zien krijgt, net zoals op GoT
de laatse reactie is: 09-11-2001 die staat bovenaan in de search, maar ik heb gisteren nog gepost.
hij zoekt nu alleen nog maar naar nieuws, waarin mijn naam IN een reactie staat, dus niet naar nieuws waarin ik gepost heb.
hij zoekt nu alleen nog maar naar nieuws, waarin mijn naam IN een reactie staat, dus niet naar nieuws waarin ik gepost heb.
Ik geloof dat femme druk bezig is de search op de frontpage flink te verbeteren.
Zoeken op username werkt momenteel even niet. De reactiesearch heb ik vannacht even quick&dirty in elkaar geknutseld. Hij is iig redelijk snel, maar heeft nog niet de functionaliteit die het moet hebben.
Ik wil in de komende weken de hele search opnieuw bouwen. Hij wordt dan niet alleen sneller maar er zal ook specifieker meer gezocht kunnen worden.
Ik wil in de komende weken de hele search opnieuw bouwen. Hij wordt dan niet alleen sneller maar er zal ook specifieker meer gezocht kunnen worden.
'k, handyOp vrijdag 07 december 2001 16:06 schreef Femme het volgende:
Zoeken op username werkt momenteel even niet. De reactiesearch heb ik vannacht even quick&dirty in elkaar geknutseld. Hij is iig redelijk snel, maar heeft nog niet de functionaliteit die het moet hebben.
hij slaat momenteel de eerste 2 resultaten over... behoorlijk irritant. Ik probeer nu bv de short over de radeon 8500dv te vinden waarin staat dat ie is uitgebracht omdat ik daar ergens iets van de prijs had gepost wat ik wil teruglezen... Onvindbaar 
edit:
[off-topic]
hahaaa! handmatig zoeken roelt!
maar t ging eig om dees
[/off-topic]
komt er binnenkort nog info over wat je allemaal met de search uitspookt en wanneer we moeilijkheden kunnen verwachten?
edit:
[off-topic]
hahaaa! handmatig zoeken roelt!
maar t ging eig om dees
[/off-topic]
komt er binnenkort nog info over wat je allemaal met de search uitspookt en wanneer we moeilijkheden kunnen verwachten?
Localhost is where the heart is
Pagina: 1