Ik zit nu al een tijdje te twijfelen of ik nu getright of Download Accelerator Plus moet gaan gebruiken. Ik weet dus echt niet welke ik moet hebben. Suggesties? Adviesen?
En als ik nu van snelle servers download?Op vrijdag 07 december 2001 12:58 schreef DataBeest het volgende:
DAP werkt goed als je download van trage servers.
Gozilla gaat ook goed..
Wanbeleid is ook beleid.
Gozilla en Getright zijn veels te groot en lomp, DAP is lekker makkelijk in gebruik
Anoniem: 7678
Ik vind dap heel makkelijk downen,
gaat heel snel van langzame servers, en nog sneller van snelle servers
het werkt heel makkelijk en overzichtelijk, kunt ook nog later downen als je dan tijd hebt en veel instellingen
kheb verder geen ervaring met gozilla of getright!!
gaat heel snel van langzame servers, en nog sneller van snelle servers
het werkt heel makkelijk en overzichtelijk, kunt ook nog later downen als je dan tijd hebt en veel instellingen
kheb verder geen ervaring met gozilla of getright!!
Allen bedankt, mijn keuze is gevallen op DAP. Vanwege het simpele uiterlijk.Op vrijdag 07 december 2001 13:03 schreef Sir_Killalot het volgende:
Gozilla en Getright zijn veels te groot en lomp, DAP is lekker makkelijk in gebruik
Ik gebruik GetRight, je kunt erg veel instellen en het werkt gewoon goed. Mijn ervaringen met DAP zijn niet zo best. Nogal eens corrupte bestanden, crashes enzo.
Lekker tegendraads: Flashget.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Ik weer voordraads: DAP.
.... Ik weet het ook niet
Download Mage
Handig om het te ordenen wat je download enzo
En een betere "resume" functie
ik heb wanadoo home time, en om de twee uur wordt je er vanaf gekickt en als je dan veel in je wachrij hebt staan is het handig dat hij weer verder resumed. Dap gaat gewoon steeds naar het volgende bestand omdat hij geen verbinding vind waar door hij dus 5 bestanden kan over slaan omdat het ff duurt voordat je weer online bent.
Download Mage wacht zoveel seconden (kun je instellen) probeer hij het weer een keer, en mocht hij dan geen verbinding vinden probeert hij het nog een keer, en daarna gaat hij pas naar het volgende bestand.
Maar DAP gaat sneller met downen dan Download Mage, maar net wat je handiger vindt
Handig om het te ordenen wat je download enzo
En een betere "resume" functie
ik heb wanadoo home time, en om de twee uur wordt je er vanaf gekickt en als je dan veel in je wachrij hebt staan is het handig dat hij weer verder resumed. Dap gaat gewoon steeds naar het volgende bestand omdat hij geen verbinding vind waar door hij dus 5 bestanden kan over slaan omdat het ff duurt voordat je weer online bent.
Download Mage wacht zoveel seconden (kun je instellen) probeer hij het weer een keer, en mocht hij dan geen verbinding vinden probeert hij het nog een keer, en daarna gaat hij pas naar het volgende bestand.
Maar DAP gaat sneller met downen dan Download Mage, maar net wat je handiger vindt
Anoniem: 42402
Vind ik ook, en in het Nederlands. Kan ook makelijk zijn.Op vrijdag 07 december 2001 13:15 schreef DeTeraarist het volgende:
Anoniem: 32302
Moet je wel de volledige versie hebben anders zit je weer met spyware in je maagOp vrijdag 07 december 2001 13:15 schreef DeTeraarist het volgende:
edit:
DAP is mijn favo..
DAP is mijn favo..
DAP bikkelprogramma, vooral in combinatie met een temp files/temporary inet files Ramdrive (ramdisk98)
kicks ass omdat je HD niet ratelt en de output files heel snel inelkaar gezet kunnen worden. En het gaat sneller omdat je HD de dl niet beperkt
kicks ass omdat je HD niet ratelt en de output files heel snel inelkaar gezet kunnen worden. En het gaat sneller omdat je HD de dl niet beperkt
Anoniem: 37760
waarom neem je niet gewoon Opera als Browser ?
zit meteen een download accelerator in en ook de mogelijkheid tot resume !!!
zit meteen een download accelerator in en ook de mogelijkheid tot resume !!!
Een paar wget'jes parallel
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
dap!
al was de demo installer van Nero 5564 zonet wel beschadigd
Kwam van de nieuwe franse mirror, de "normale" ftp's zitten compleet vol
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Anoniem: 29567
Ik stem ook voor DAP, alleen moet je bij sommige programma's, voornamelijk drivers geloof ik, DAP uitzetten, anders krijg je een corrupted file na het compilen. Maar goed, dat merk je vanzelf, en het is maar bij weinig files zo....
Getright is wel goed voor ftpservers, je kunt er nl. mee browsen op die ftpservers.
Daarnaast kun je, als je een trage ftp server hebt gevonden, meer files tegelijk downloaden van die ftp met getright, zodat je toch een hoge totaalsnelheid haalt.
Zo heb ik een bestand van 600 mb in 40 stukken gedownload van een ftpserver met 1 k/s, maar dan met 20 files tegelijk: 20k/s
Voor dlen van internet zou ik idd DAP gebruiken, lekker makkelijk en snel
Daarnaast kun je, als je een trage ftp server hebt gevonden, meer files tegelijk downloaden van die ftp met getright, zodat je toch een hoge totaalsnelheid haalt.
Zo heb ik een bestand van 600 mb in 40 stukken gedownload van een ftpserver met 1 k/s, maar dan met 20 files tegelijk: 20k/s
Voor dlen van internet zou ik idd DAP gebruiken, lekker makkelijk en snel
Hier had ik ook last van. VreemdOp vrijdag 07 december 2001 13:33 schreef limoentje het volgende:
dap!
Ik ben overgestapt van Getright naar DAP naar FlashGet
Getright was altijd heel fijn, maar kon multithreaden. DAP crashte nogal vaak of downloadde gewoon niet. FlashGet werkt perfect bij mij en ben ik aan gewend nu.
Misschien dat die andere 2 tegenwoordig ook wel weer OK zijn, maar ik ben nu tevreden met FlashGet.
Getright was altijd heel fijn, maar kon multithreaden. DAP crashte nogal vaak of downloadde gewoon niet. FlashGet werkt perfect bij mij en ben ik aan gewend nu.
Misschien dat die andere 2 tegenwoordig ook wel weer OK zijn, maar ik ben nu tevreden met FlashGet.
Crashes ligt dan helemaal aan jezelf want ik heb in de 1.5 jaar dat ik DAP gebruik nog nooit DAP zien crashen !Op vrijdag 07 december 2001 13:06 schreef SH007 het volgende:
Ik gebruik GetRight, je kunt erg veel instellen en het werkt gewoon goed. Mijn ervaringen met DAP zijn niet zo best. Nogal eens corrupte bestanden, crashes enzo.
En als de files corrupt zijn is dat meestal ook met andere accelerators, nVidia Det. kunnen er niet tegen en zijn vaak alleen maar met Windows normaal te downen
Ik was altijd groot voorstander van reget, maar gaat maar 30 dagen mee
Ik ben van gozilla ->getright->reget->dap gegaan
Ik vind reget nog steeds de beste, want hij pakt redirections altijd! waar andere altijd html gaan downen
Ik ben van gozilla ->getright->reget->dap gegaan
Ik vind reget nog steeds de beste, want hij pakt redirections altijd! waar andere altijd html gaan downen
* Klovan gaat ook tegen de draad in 
gebruik FlashGet, vind ik zelf beter dan DAP & GetRight
gebruik FlashGet, vind ik zelf beter dan DAP & GetRight
DAP wil bij mij altijd van die temp bestanden maken om daarna pas een echt bestand er van te maken
dit houdt bij een iso van 650 mb dus in dat je minimaal 1300 mb vrij moet hebben op je hardeschijf
neen doe mij maar Mass Downloader of Download Express (beide van www.metaproducts.com met DE als de freeware versie en MD de grote broer)
dit houdt bij een iso van 650 mb dus in dat je minimaal 1300 mb vrij moet hebben op je hardeschijf
neen doe mij maar Mass Downloader of Download Express (beide van www.metaproducts.com met DE als de freeware versie en MD de grote broer)
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Anoniem: 42148
GoZilla ondersteund niet alle downloads, en met DAP kan je ook MP3's zoeken en downloaden. Ik gebruik het al ongeveer een jaar en ik heb nog noiot problemen ermee gehad. En het gaat zoiezo sneller dan het standaard download programmatje (van windoos).
flashget
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
zeg dan ook waarom...zo wordt het net een opsomtopic...Op vrijdag 07 december 2001 15:10 schreef hmtwm het volgende:
flashget
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 27459
Ik had bij DAP dat als ik met morpheus of kazaa aan het downloaden was en ik wilde stukje film bekijken ging ie het downloaden. Vet irritant. Moest je het weer uitzetten. met getright hoeft dat niet.
binnenhalen met 10 lijnen...Op vrijdag 07 december 2001 15:12 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
zeg dan ook waarom...zo wordt het net een opsomtopic...
en altijd m`n maximum aantal kb`s >160
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Nou dan ben ik dus ongeveer de enige met Gozilla
. Ik gebruik een oudere versie van Gozilla, want die nieuwe versie van Gozilla is
. Nooit problemen mee. Met Getright sloeg me pc vast of ik had corrupte files. DAP heb ik effe gebruikt maarja ik ben al een hele tijd gewend aan gozilla en geen zin om over te stappen.

DAP is handig in gebruik, dus ik zou die nemen.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Anoniem: 35183
gebruik ze gewoon allebij...
Doe ik ook als ik op een link klik start GR en als ik die annuleer start DAP . . .
Doe ik ook als ik op een link klik start GR en als ik die annuleer start DAP . . .
Tja ik sluit me in mn geheel aan bij de DAP mening
Anoniem: 35183
Dit heeft geen nut bij FTP's je kan dat zo zelden doen, de meeste FTP servers zetten een max aantal connections die je per IP kan maken dus als die op 4 staat kan je maximaal 4 stukken d/l, enne cuteFTPpro heeft deze functie ook...Zo heb ik een bestand van 600 mb in 40 stukken gedownload van een ftpserver met 1 k/s, maar dan met 20 files tegelijk: 20k/s
Flashhhhhhhhhget
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik gebruik zelf al een hele tijd DAP,
ik heb eigenlijk geen ervaring met anderen
ik heb eigenlijk geen ervaring met anderen
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit welke je gaat gebruiken, je gebruikt toch wel wat je zelf het handigst vindt. Zelf ben ik een gebruiker van DAP en dat bevalt mij prima. Ik kan geen oordel geven over de resume functie omdat dat niet echt nodig is met een @home verbinding.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik ga voor DAP, met andere heb ik geen ervaring. Maar DAP doet gewoon zijn werk. En goed ook, het is nog nooit vastgelopen of corrupte downloads e.d.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
www.lidan.com downloadacellerator is ook een goeie
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
DAP werkt goed, vooral op breedband, 80Mb in ±5 min.
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Voor m'm ISDN-lijntje gebruik ik DAP
Voor m'n schotel (Europeonline) gebruik ik FlashGet (Omdat dat het enigste proggie is dat werkt met m'n schotel).
Beiden werken fijn!
Voor m'n schotel (Europeonline) gebruik ik FlashGet (Omdat dat het enigste proggie is dat werkt met m'n schotel).
Beiden werken fijn!
webOS all the way!
Persoonlijk gebruik ik er geen, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor DAP gaan... Zit niet zoveel poespas omheen.
FLASHGET is de beste.
dap enz tonen niet wat hij aan het doen is, ja een hele korte beschrijving , terwijl flashget alles toont. DAnkzij die shit kan je gewoon achterhalen wat er mis gaat enz.
dap enz tonen niet wat hij aan het doen is, ja een hele korte beschrijving , terwijl flashget alles toont. DAnkzij die shit kan je gewoon achterhalen wat er mis gaat enz.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
het is http://www.metaproducts.comOp Saturday 08 December 2001 15:11 schreef Rafthor het volgende:
mass downloader
www.metaprodukts.com
Anoniem: 13428
Anders gebruik je gewoon geen Download Accelerator, die dingen zijn de pest voor servers. Bandwidth wordt gewoon eerlijk verdeeld onder de gebruikers en Download Accelerators verpesten dit helemaal. M.i. is het gebruik van Download Accelerators erg asociaal, je kunt beter een mirror zoeken.
ik vind dap het beste werken (ik heb een paar van die dingen getest)
simpel dap, die gebruik ik nu al zolang ie er is en werk gewoon perfect
DAP
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Anoniem: 15276
Ik gebruik Getright...
Die vind snel en gemakkelijk snellere mirrors, en het is bij mij nog nooit vastgelopen.
Met andere DA's had ik daar wel last van.
En Getright plakt de segmenten ook lekker goed aan elkaar, zonder dat je CRC errors enzo krijgt.
Die vind snel en gemakkelijk snellere mirrors, en het is bij mij nog nooit vastgelopen.
Met andere DA's had ik daar wel last van.
En Getright plakt de segmenten ook lekker goed aan elkaar, zonder dat je CRC errors enzo krijgt.
je zegt wat ik precies wilde zeggenOp Friday 07 December 2001 13:43 schreef Nibbles het volgende:
Ik ben overgestapt van Getright naar DAP naar FlashGet
Yep, zoals ik heb ook vanalles geprobeerd.
Van getright, Gozilla, Dap, Download mage. Welke ik toch een van de beste vond, totdat Windows XP uitkwam en niet goed ondersteund werd.
Dat werd weer zoeken dus.
Maar uiteindelijk...
Ik zou zeggen probeer eens wat nieuws, probeer flashget.
Van getright, Gozilla, Dap, Download mage. Welke ik toch een van de beste vond, totdat Windows XP uitkwam en niet goed ondersteund werd.
Dat werd weer zoeken dus.
Maar uiteindelijk...
Ik zou zeggen probeer eens wat nieuws, probeer flashget.
Pagina: 1