schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul
In win95 doeed ie het dus wel gewoon goed?
Nieuwste DX er ook even opgezet? (win98 komt standaard met dx6)
Nieuwste DX er ook even opgezet? (win98 komt standaard met dx6)
Ik had van een cdtje DX7 erop gezet, DX8 voor Forsaken +VooDoo 3 is wat overkill
schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul
verder dacht die kennis van me dat de beeldkwaliteit achteruit was gegaan (resolutie) in spellen. Dit kan er op duiden dat hij aan het software renderen is en "geen" gebruik maakt van de VooDoo.
Kan ik wat vergeten zijn dat Windows slecht gebruik maakt van de VooDoo kaart?
Kan ik wat vergeten zijn dat Windows slecht gebruik maakt van de VooDoo kaart?
W98 is wel wat zwaarder dan W95, dat kan ook een factor zijn. Active desktop wegmieteren met 98lite of beter nog een clean install met 98lite (http://www.98lite.net) geeft al meer sjoege, speciaal met weinig geheugen.
misschien een domme sugestie maar heb je wel die drivers voor 98 erop gezet?
*ding* Einde bericht *dong*
Maybe nieuwe directX erop?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ikzelf heb lange tijd een voodoo3 2000 gehad, en dat was een prima ding. Ik heb hem op een p1-200 mmx gedraaid, en daarna een hele tijd op mn amd k6-2 400. In beide gevallen draaide het ding onder windows 98 stukken beter dan onder 95.
Ik gebruikte gewoon de nieuwste directx, en ook de nieuwste 3dfx drivers. alles prima, prima framerate.
Die kennis van jou, wat heeft die nou voor een systeem dan (hoe snel, hoeveel ram etc) en welke 3dfx drivers gebruikt hij?
Ik gebruikte gewoon de nieuwste directx, en ook de nieuwste 3dfx drivers. alles prima, prima framerate.
Die kennis van jou, wat heeft die nou voor een systeem dan (hoe snel, hoeveel ram etc) en welke 3dfx drivers gebruikt hij?
Catch a smile out there!
Ik draai trouwens ook Voodoo 3 2000
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Pagina: 1