Toon posts:

[T29s] opladen gaat niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik stop het stekkertje van de adapter in m'n telefoon, krijg op m'n scherm te zien "Ericsson optimaal opladen", groene lampje gaat branden, en na 5 sec gaat ie weer gewoon knipperen en laad ie niet op.
Na een tijd met het stekkertje gekloot te hebben gaat ie weer opladen. Volgens mij zijn de contactjes gaar ofzo, vind k alleen een beetje snel na 4 maanden?!?! :(

Zijn er meer mensen met dit probleem??

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

jaa.. was bij mijn t28s ook al snel..

Je moet gewoon je telefoon ff op een plek neerleggen en dan beetje pielen met die kabel die eraanzit totdat het groene lampje gaat branden en zo laten liggen. Ligt vaak aan de kabel van je oplader.

massul

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al diverse mensen in m'n omgeving ook over dit probleem gehoord, het gaat in de meeste gevallen om T20, T28 en T29's...
Zou het een Ericsson kwaaltje zijn?

Het is opzich wel vervelend, want als ik em dan eindelijk zo heb liggen dat ie gaat opladen en ik kan gaan slapen, blijkt dat ie helemaal niet opgeladen is en het lampje gewoon knippert als ik wakker wordt...

Is me nu al een paar keer gebeurd |:(

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

hmm. ja, ik heb er de laatste tijd bijna geen last meer van. Misschien een keer goed blazen of een keer goed op en neer gaan met die connector van je oplader.. of anders eens een andere oplader proberen.

over het algemeen ben ik wel ZWAAR tevreden over erricson telefoons hoor B-)

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

En je hebt hem vier maanden? Gewoon op laten sturen naar Ericsson, want je hebt een jaar fabrieksgarantie.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...